Xboxlife forum

5 Xbox spil for 199,- i Merlin

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

5 Xbox spil for 199,- i Merlin

Indlægaf Hi Fi Dwarf » 2. okt 2005 22:08

Fra Mandag d. 3. til d. 8. har merlin tilbud på en pakke med 5 xboxspil for kun 199,-

Rogue Ops
Hitman contracts
Conflict desertstorm 2
Splintercell (pandora Tomorrow - tror jeg)
Tenchu Return from darkness

Jeg ved så ikke om det er assorterede spil der er i pakken eller om det er de viste spil men med en pris på under 40,- pr spil synes jeg at det er værd at investere i.

Billede
Hi Fi Dwarf
Niveau 2
 
Indlæg: 165
By: Sakskøbing


Indlægaf Spot F » 2. okt 2005 23:35

Uanset - Så virker det sgu ret billigt!

Tak for tippet ;)
Spot F
Skribent
 
Indlæg: 272


Indlægaf Hi Fi Dwarf » 2. okt 2005 23:55

Spot F skrev:Uanset - Så virker det sgu ret billigt!

Tak for tippet ;)


My pleasure :D

Jeg står ihvertfald helt sikkert foran Merlin når de åbner imorgen. For hvis det er assorterede titler skal jeg nå at finde den bedste pakke til prisen :-)

Og hvis det er de annoncerede spil , skal jeg have den alligevel. Jeg har ikke nogen af de nævnte og selvom at det kun er spil med gennensnitlige anbefalinger (bortset fra Pandora tomorrow) er det helt sikkert billig underholdning.

Måske man skulle købe 2 pakker og vidresælge spillene enkeltvis.... der kan KUN være fortjeneste på dem 8)
Hi Fi Dwarf
Niveau 2
 
Indlæg: 165
By: Sakskøbing


Indlægaf il gigolo » 3. okt 2005 08:15

heh, pas nu på...

hvis vi tager de individuelle titler i den pakke som er vist, så svinger kvaliteten gevaldigt...

Splinter Cell: pandorra tomorrow er fedt. Hitman Contracts som skulle være et remake af 1'eren, skulle være knapt så fedt. Desert Storm er vist ok, men ikke det vilde. Tenchu og Rogue Ops skulle heller ikke være noget specielt...
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf Hi Fi Dwarf » 3. okt 2005 09:18

Tja

Jeg har ihvertfald lige været over og købe pakken og hvis bare 3 af spillene er over gennemsnittet så er jeg tilfreds.

199,- er jo ikke det store alligevel.
Hi Fi Dwarf
Niveau 2
 
Indlæg: 165
By: Sakskøbing


Indlægaf il gigolo » 3. okt 2005 10:34

altså, der er ingen af de titler som direkte stinker, så du burde have en god chance for lidt god underholdning...

men skriv da hvad dit indtryk er af pakken, måske kan det komme andre til gode?

og havde de kun den ene pakke, eller var det blandet?
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf Hi Fi Dwarf » 3. okt 2005 13:28

der var kun de nævnte spil. Jeg har ikke haft mulighed for at prøve dem endnu. men kan fortælle at der på de enkelte spil (som der lå i mit bundle) sad prismærker med engelske £-priser bl.a. £32,99 for Hitamn Contracts og £34,95 for Pandora Tomorrow.

Og det så ud som om at det var noget restparti for coversne var ikke alle lige pæne og det var ikke alle der var forseglet med XBOX merkaten. Dog var alle discs og manualer forseglet i en plastpose inden i covers'ne.

Men de covers der ikke var så pæne skiftede jeg bare ud med nogle helt nye grønne Xbox covers jeg havde liggende i forvejen.

Jeg glæder mig ihvertfald til at prøve Pandora og Hitman C. og hvis de er fede har det i mine øjne været en tilfredsstillende handel :-)
Hi Fi Dwarf
Niveau 2
 
Indlæg: 165
By: Sakskøbing


Indlægaf Rechain » 3. okt 2005 13:51

Hitman - Contracts er ihvertfald fed til pc (har det selv) foretrækker det selv på PC... :)
Og Pandora har jeg også selv, til Xbox, det er også fedt...har bare ik lige fået gennemført det endnu...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf GSE Vubber » 4. okt 2005 07:38

lyder sku som en nice deal det kan jo være men skal komme der ned og købe den pakke så
" vi er alle homosapiens"

"aahahhahahahah du sagde vi er alle homo :) hahhahhah"

lulw00t
GSE Vubber
Niveau 2
 
Indlæg: 158



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron