Xboxlife forum

Halo 3 - 179 kr

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf morphar~ » 7. feb 2008 17:02

jeg er også xbox360-løs så føler med dig, men tilgengæld er der lige kommet en lækker 50" PZ70, en onkyo 605, en Wii og så mangler jeg bare et sæt anthony gallo... så sig endeligt til hvis du findet et godt tilbud på en pro eller elite :-)

lidt mystisk at den ligefrem kommer fra producenten uden folie, men mon ikke dvd.co.uk har rent mel i posen
morphar~
Niveau 3
 
Indlæg: 231


Indlægaf dinx » 7. feb 2008 17:45

morphar~ skrev:jeg er også xbox360-løs så føler med dig, men tilgengæld er der lige kommet en lækker 50" PZ70, en onkyo 605, en Wii og så mangler jeg bare et sæt anthony gallo... så sig endeligt til hvis du findet et godt tilbud på en pro eller elite :-)

lidt mystisk at den ligefrem kommer fra producenten uden folie, men mon ikke dvd.co.uk har rent mel i posen


Er ikke Xboxløs mere.... Fona har en Elite på tilbud til 3199,- så har netop købt sådan en..... :)
dinx
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Indlægaf morphar~ » 7. feb 2008 18:00

hmmm...så kunne det da sagtens tænkes man skulle stikke hovedet forbi en fona, selvom bankkontoen er staffet rigeligt i den her måned! :D

er det et landsdækkende tilbud hos fona?
morphar~
Niveau 3
 
Indlæg: 231


Indlægaf dinx » 7. feb 2008 19:44

Ja det er landsdækkende.
dinx
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Indlægaf morphar~ » 7. feb 2008 19:56

super, jeg takker! tror da lige jeg skal have hovedet forbi den lokale fona imorgen så
morphar~
Niveau 3
 
Indlæg: 231


Indlægaf pbom » 9. feb 2008 01:07

Gosser skrev:
pbom skrev:jeg har netop modtaget mig idag, og det var til 14 + 8 i porto, dvs 22£ ialt.. at spillet så viser sig at være noget crap er der jo så ikke noget at gøre ved..


Jo - du kan sælge det til mig, for 225 inkl. porto :D


hehe.. jeg regner med at få 250,- for det i blockbuster, så desværre.. :)
pbom
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron