Xboxlife forum

TUMPLING PRICES på *******

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf Cointreau » 17. apr 2005 10:17

freddie12 skrev:har læst mange der har købt nogle af de spil der kostede 10 pund som så skulle af med over 100 kr i told det vil sige over 200 kr for et spil der skulle koste 100 kr

Ja, netop, hvis mit spil til 110 kommer op i 200 kunne jeg vist næsten lige så godt købe det på tilbud herhjemme, men det er noget med man kan returnere varer der kommer told på og så få tolden refunderet, gebyret får man så bare højst sandsynligt ikke tilbage :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Cointreau » 20. apr 2005 13:50

Har ikke modtaget mit spil endnu, men de sendte det også først i mandags, så håber det er fremme inden lørdag, selvom det nu ikke gør det store, da jeg har et par ufærdige titler jeg skal igennem først :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Buktu » 20. apr 2005 14:09

Hvis man nu gerne vil tage chancen, hvad er det så lige det her site hedder? =)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf GrillBillerDK » 20. apr 2005 15:53

”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf A.Z.BEST » 20. apr 2005 22:06

- Man skal snakke med forretningen om de vil sende pakken som gave (gift)
- at de skal beskrive pakkens værdi på 15-20$
- og at den indeholder noget andet end den virkelig indeholder :D. Fx. en bog, elleg flere bøger :) ;]. Og man skal, alstå modtageren, vide hvad der står på pakken :).

- og hvis det er muligt, så skal de sende varen som registeret brev (de kan det, hvis det bare er et spil),
- og hvis det er muligt (igen), skal de ikke skrive, at pakken/ brevet er blevet sendt fra firmaet...

så undgår man simpelthen toldskatten.

www.dvdcrave.com rox 8).
A.Z.BEST
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf Cointreau » 23. apr 2005 15:04

Så modtog jeg Psi-Ops idag, ikke åbnet og ikke noget told på, der stod godt nok også at "Import VAT" var forudbetalt på pakken, ved så ikke o0m det er noget nyt de er begyndt på, eller om jeg bare har været heldig :)
Men spillet var i perfekt stand og folie så til 110,- DKK er det da vist ganske okay :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf robinhood 007 » 23. maj 2005 16:29

priserne er da ikke så meget billigere der end hos
www.cdwow.com
de ligger i england og de er med i eu altså ingen fare for told
og prisen er incl porto
******there can be only one*******
************xbox360************
robinhood 007
Niveau 2
 
Indlæg: 149


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster

cron