Xboxlife forum

5/5 Mbit

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf Keras » 21. nov 2007 15:19

krogh1 skrev:Har 100/100 til 299 om måneden, så jeg klager ikke :)


Så håber jeg ud har læst den med småt
Citat fra jay.net "* Internet: Efter 10 GB afregnes onlinekontoen 1 kr. pr. GB dansk data, som er defineret som data
til/fra de netværk som Jay.net A/S peere med i DIX (Danish Internet eXchange). Alt andet data 10 kr. pr. GB"
Det kan hurtigt blive en dyr historie, f.eks hvis du vil seede OpenOffice 2.3 via
Bittorrent i næste uge (eller noget andet populært...), kan der hurtigt
ryge et par TB af sted med en 100/100.
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf skjoldan » 22. nov 2007 11:04

også lad os komme væk fra de jyder.. *griner*

her i kbh har jeg en 20/2 mbit linie gennem perspektiv bredbånd til 299 kroner om måneden.

Det er inkl abonement til tlf.
skjoldan
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Indlægaf Torstenk » 22. nov 2007 11:46

Hvordan kører det?

Har overvejet at skifte fra min fullrate 5/1 til perspektiv. Men fullrate ville vidst snart lave noget nyt eller ændre deres hastigheder
Torstenk
Niveau 2
 
Indlæg: 193


Indlægaf Dr_Gonzo » 22. nov 2007 11:59

Perspektiv er meget fint, god service og meget få problemmer. Jeg har også et 20/2 mbit hos dem. Men det skal dog siges at man ikke får noget nær den hastighed, det hurtigste jeg har testet min forbindelse til er 11,5/1,2 mbit og det var kl 5 om morgenen. Normalt ligger hastigheden omkring 7mbit/768kbit. men stadig en ok forbindelse til 299,- om måneden.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Indlægaf Bechmann » 22. nov 2007 12:20

Torstenk skrev:Hvordan kører det?

Har overvejet at skifte fra min fullrate 5/1 til perspektiv. Men fullrate ville vidst snart lave noget nyt eller ændre deres hastigheder


Hvor ved du det fra? :) Har du en kilde?
Bechmann
Niveau 5
 
Indlæg: 1122


Indlægaf Torstenk » 22. nov 2007 12:40

Ingen kilde. Jeg skrev til dem og spurgte dem om de havde tænkt sig at gøre noget ved deres produkt nu perspektiv var kommet med et bedre tilbud. Jeg fik svaret at de var godt tilfreds med deres produkter, og de synes at deres vilkår og betingelser var bedre end perspektiv.

Han sagde dog at priserne snart ville gå i en bedre retning, men han ville ikke uddybe noget, hvilket jo er klart fordi så sker det bare man fortæller det videre ligesom jeg gør nu ;-)
Torstenk
Niveau 2
 
Indlæg: 193


Indlægaf Bechmann » 22. nov 2007 12:42

Okay, det lyder jo helt fint.
Bechmann
Niveau 5
 
Indlæg: 1122


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster