Xboxlife forum

syyygt billigt i elgiganten

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

syyygt billigt i elgiganten

Indlægaf BSDK » 12. mar 2005 13:55

i følge næste uges elgiganten avis (reklame) er der nogle ret så gode tilbud.

de bedste som eg lige kan finde må være:
ghost recon 2 til xbox eller ps2 150,- (skal jeg klart have ;D)
prince of persia 2 til ps2 for 150,-
der er måske nogle andre, men det var lige dem der falt i synet på mig :P håber at se nogle af jer i gr2 næste uge :D
BSDK
Niveau 4
 
Indlæg: 507


Indlægaf Spot F » 12. mar 2005 15:26

GR2 til 150,-? Crazy. Jeg gav 500,- for det da det udkom. :-p ... Jeps, vi ses online.
Spot F
Skribent
 
Indlæg: 272


Indlægaf Cointreau » 14. mar 2005 10:12

Så også godt deres reklameavis i fredags, skal klart også have GR2 da jeg har overvejet det i lang tid og nu da chancen er der for at få det billigt slår jeg til.
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf GrillBillerDK » 14. mar 2005 10:49

boomtown shoppen har også en masse til 99-150kr.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Cointreau » 14. mar 2005 11:00

GrillBillerDK skrev:boomtown shoppen har også en masse til 99-150kr.

Hvor ligger Boomtown shoppen henne? De havde nemlig ikke flere Ghost Recon 2 i Elgiganten Århus (eller ifølge deres computer havde de, men fysisk kunne vi ikke finde et eneste eksemplar i bunken) men han lovede at bestille 5 styks hjem til på fredag, så hvis Boomtown har det inden da vil det jo være fint.
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf GrillBillerDK » 14. mar 2005 11:05

boomtown.dk online shop
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Cointreau » 14. mar 2005 17:57

GrillBillerDK skrev:boomtown.dk online shop
Jeps, de har det desværre ikke. Nogen der kender andre steder end Elgiganten der har GR2 til 150,-? Kan nemlig næsten ikke vente til fredag da jeg lige har kigget lidt nærmere på det, og det lader til at ligne Full Spectrum Warrior lidt, og så er der jo allerede DL content at hente, der er næsten alt for længe til fredag.
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Thomas » 14. mar 2005 19:33

Du kan også købe det på www.elgiganten.dk, ved ikke om det kommer frem før, men det burde det vel.
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf BSDK » 14. mar 2005 20:37

hmm, der var et pr. stk i fields hvor jeg købte mit idag... jer der har gr2, add mig lige på jeres liste, så vi kan game lidt ^^
gamer name: BSDK
BSDK
Niveau 4
 
Indlæg: 507


Indlægaf Cointreau » 16. mar 2005 11:20

stomas skrev:Du kan også købe det på www.elgiganten.dk, ved ikke om det kommer frem før, men det burde det vel.

Tjoo, hvis jeg bestiller det i dag har jeg det vel i morgen men venter nu bare til fredag, hvis de igen ikke har det der, falder der sgu brænde ned :twisted:
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Cointreau » 17. mar 2005 13:49

Snakkede lige med dem i Elgiganten idag, de havde bestilt 10 stk. GR2, men havde ikke fået nogen bekræftelse fra deres leverandør på dem, håber fandme de har nogen i morgen.
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Teluc » 17. mar 2005 15:58

De sutter så mega meget at bestille fra Elgiganten... det tager omk 5 dage før man modtager sin pakke :(

Har prøvet det to gange nu og dette er så 3. gang, (har ventet 4 dage på GR nu).. En skam de skal være så slow, når det er så billigt"!
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Indlægaf Playkid » 17. mar 2005 16:43

Jeg har bestilt 1 spil fra Elgiganten. Fik det dagen efter bestilling.
Playkid
 


Indlægaf Cointreau » 18. mar 2005 09:44

Teluc skrev:De sutter så mega meget at bestille fra Elgiganten... det tager omk 5 dage før man modtager sin pakke :(

Har prøvet det to gange nu og dette er så 3. gang, (har ventet 4 dage på GR nu).. En skam de skal være så slow, når det er så billigt"!

Oki, så satser jeg vist bare på at kunne få det i butikken, men håber fandme de har det hjemme idag, ellers er det max nedtur, ikke at have noget GR2 i weekenden :(
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Teluc » 18. mar 2005 10:19

Halo2 jeg skulle ha modtaget på release daten fik jeg 2 dage forsent..
Mit Live-kit bestilte jeg gennem elgiganten (Mandag), der gik 3 dage (Onsdag) -ringede og damen sagde de ville sende det Fredag, så jeg ville ha det Lørdag, eller Mandag.. så sagde jeg "Så kan du bare glemme det" :) ...
og nu mit GR2, der er gået 5 dage, og jeg vil håbe for dem at det ligger i postkassen når jeg kommer hjem...
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron