Xboxlife forum

Xbox Elite til 99kr i EB Games (næsten)

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf MØLLER » 12. dec 2007 15:00

Ja så skete det?. endelige den er her. men de tog sin tid ... Men Fuck det nu. og GOD JUL TIL Alle .
MØLLER
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf kiaer » 12. dec 2007 15:34

Min er også kommet i dag.. endeligt!! :D
kiaer
Niveau 4
 
Indlæg: 406


Indlægaf Danny Beyer » 12. dec 2007 16:04

Snakkede med EB Games, Amagercentret igår. Han sagde jeg skulle blive ved min tlf. de næste par dage, for jeg ville nok få et opkald fra dem.

NICE!
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Indlægaf Scubaghost » 12. dec 2007 16:57

Slimjay DK skrev:
Rexter skrev:ja som mange af jer har opdaget nu har EB Games fået nok elite xboxe til at dække (næsten 100%) dem som i sin tid bestilte en til bytte tilbuddet. I vores butik fik vi cirka 25, så vi mangler stadig to-tre stykker :P håber vi får dem snart

forresten en ting som undrede mig, jeg kiggede næsten alle igennem og de var alle produceret d. 22/10-07. Vil det så sige de har fået den nye CPU? Har ikke rigtigt hørt om nogle elite's der har den. Men måske?


Ja, det skulle være det nye Falcon chipset .. du kan også se på kassen om den bruger 203w (gammelt chipset) eller 175w (nyt chipset).

Jeg har lige hentet min idag på falkoner alle :) har også kun ventet lidt over 3 måneder :shock:

Brug eventuelt dette site til at checke diverse ting :

http://www.360drives.com/list :wink:


Har også lige hentet og Jeps, - sølle 175w.

Altså en Falcon. Har dog ikke hørt den køre endnu, men det lyder på andre brugere, som om den er mærkbart mere stille.

Alt godt kommer til den, der venter. Så var det da egentlig meget godt, at de ikke kunne levere med det samme. Har også købt en Elite til sønnike, der er produceret i september. Den har IKKE Falcon. Han må leve med larmen og jeg må nyde stilheden... Eller også må vi bytte :)
Nå, - men tillyke til de nye Falcon-ejere og god jul til alle.
N.B.: Aftenens møde i hypokonderforeningen er aflyst pga. sygdom.
Billede
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 539


Indlægaf blob rdc » 12. dec 2007 17:48

DK Boss skrev:Hey,
blob rdc skrev:Hvad er lot number og drev type på din ny Xbox Elite?

Hvor kan jeg se disse ting, så skal jeg da gerne undersøge det!


Prøv at check dette link http://www.360drives.com/howto

DK Boss skrev:
blob rdc skrev:Hvordan er støjniveauet hvis du bruger Windows Media Center Extender - såfremt du bruger dette :-).


Jeg bruger ikke WMCE endnu, men det burde vel ikke larme mere end hvis jeg spiller et spil fra Arcade-live, hvilket er ingentig.


Det er sikkert omkring det samme.
blob rdc
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf blob rdc » 12. dec 2007 17:53

Novotex skrev:Tilbuddet galdt kun til 31/10 2007


Jeg var forbi Game Stop i Hellerup i dag. Jeg fik at vide at deres hovedkontor endnu ikke har besluttet om tilbudet stadig glæder. Alle Elite's er udsolgt hos dem. Jeg kunne bestille en også måtte vi se om tilbudet stadig galt, når den kommer - ellers får jeg bare mit depositum tilbage.
blob rdc
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf rindom21 » 12. dec 2007 18:04

Lidt offtopic. Men burde der ikke medfølge et av kabel, hvor der er en funktion hvor man kan skifte mellem Hd-tv og tv? altså til eliten
Hang loose
rindom21
Niveau 4
 
Indlæg: 391


Indlægaf centric dk » 12. dec 2007 18:11

rindom21 skrev:Lidt offtopic. Men burde der ikke medfølge et av kabel, hvor der er en funktion hvor man kan skifte mellem Hd-tv og tv? altså til eliten

Jo.
Billede
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Indlægaf rindom21 » 12. dec 2007 18:18

okay er der ikke med min:( det må jeg få byttet
Hang loose
rindom21
Niveau 4
 
Indlæg: 391


Indlægaf EvilNinjaMoby » 12. dec 2007 18:20

Hvad er det der mangler hos dig, af det på billedet?
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf rindom21 » 12. dec 2007 18:31

kablet længest til venstre
Hang loose
rindom21
Niveau 4
 
Indlæg: 391


Indlægaf Rexter » 12. dec 2007 22:14

Til jer der undrer jer over om tilbuddet stadig gælder så er det kun på ÈN betingelse!:

Tilbudder er slut for længst, det er blevet skrevet mange gange før mig hvornår det sluttede. De elites der bliver snakket om her og de elite's som er ankommet til eb games er KUN til dem som bestilte en dengang tilbuddet galdt og det vil sige at tilbuddet stadig gælder men KUN for dem som bestilte dengang det galdt. Så dvs. man kan ikke vandre ned i sin lokale spil pusher i morgen og bytte sin gamle premium til en elite hvis man ikke har bestilt en dengang det galdt.

Det undre mig faktisk MEGET at der stadig er rygter om at det gælder selv for dem der ikke har bestilt når der gang på gang bliver skrevet i vores interne nyhedsbrev at det IKKE gælder for andre end dem der har bestilt.

Så hvis i gerne vil bytte en premium og fem til til en elite for 99kr og ikke er skrevet op, så er i desværre et par måneder for sent.
Rexter
Niveau 4
 
Indlæg: 635


Indlægaf blob rdc » 12. dec 2007 22:31

Rexter skrev:Til jer der undrer jer over om tilbuddet stadig gælder så er det kun på ÈN betingelse!:

Tilbudder er slut for længst, det er blevet skrevet mange gange før mig hvornår det sluttede. De elites der bliver snakket om her og de elite's som er ankommet til eb games er KUN til dem som bestilte en dengang tilbuddet galdt og det vil sige at tilbuddet stadig gælder men KUN for dem som bestilte dengang det galt. Så dvs. man kan ikke vandre ned i sin lokale spil pusher i morgen og bytte sin gamle premium til en elite hvis man ikke har bestilt en dengang det galt.

Det undre mig faktisk MEGET at der stadig er rygter om at det gælder selv for dem der ikke har bestilt når der gang på gang bliver skrevet i vores interne nyhedsbrev at det IKKE gælder for andre end dem der har bestilt.

Så hvis i gerne vil bytte en premium og fem til til en elite for 99kr og ikke er skrevet op, så er i desværre et par måneder for sent.


Rygterne skaber i jo SELV. Som tidligere skrevet har jeg været nede i GameStop i Hellerup i dag og fik at vide det IKKE var afgjort om tilbudet stadig skulle gælde. Derfor bestilte jeg en XBOX 360 Elite der i dag.

Det var måske en idé I sender jeres interne nyhedsbrev ud som lydbånd...
blob rdc
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf Rexter » 12. dec 2007 22:37

blob rdc skrev:
Rexter skrev:Til jer der undrer jer over om tilbuddet stadig gælder så er det kun på ÈN betingelse!:

Tilbudder er slut for længst, det er blevet skrevet mange gange før mig hvornår det sluttede. De elites der bliver snakket om her og de elite's som er ankommet til eb games er KUN til dem som bestilte en dengang tilbuddet galdt og det vil sige at tilbuddet stadig gælder men KUN for dem som bestilte dengang det galt. Så dvs. man kan ikke vandre ned i sin lokale spil pusher i morgen og bytte sin gamle premium til en elite hvis man ikke har bestilt en dengang det galt.

Det undre mig faktisk MEGET at der stadig er rygter om at det gælder selv for dem der ikke har bestilt når der gang på gang bliver skrevet i vores interne nyhedsbrev at det IKKE gælder for andre end dem der har bestilt.

Så hvis i gerne vil bytte en premium og fem til til en elite for 99kr og ikke er skrevet op, så er i desværre et par måneder for sent.


Rygterne skaber i jo SELV. Som tidligere skrevet har jeg været nede i GameStop i Hellerup i dag og fik at vide det IKKE var afgjort om tilbudet stadig skulle gælde. Derfor bestilte jeg en XBOX 360 Elite der i dag.

Det var måske en idé I sender jeres interne nyhedsbrev ud som lydbånd...


Ja jeg ved så ikke hvorfor mange af mine kolleger rundt omkring siger noget forskelligt hele tiden. Det giver mig flere problemer end vi har i forvejen, plus det ødelægger vores i forvejen middelmådige ry. Tror næsten jeg vil foreslå at hver gang der kommer en besked som man SKAL følge så burde der skyde en boksehanske ud af computerskærmen eller sådan noget :P
Rexter
Niveau 4
 
Indlæg: 635


Indlægaf Danny Beyer » 13. dec 2007 15:59

Så er min box kommet i hus og jeg må nok indrømme at både idle støjen og busy (afspilning af dvd/spil) er STÆRKT reduceret.. super lækkert!
Har også fået en med det nye chipset.

Tak til EB Games..!
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron