Xboxlife forum

Slet

Efterlyser du noget brugt og billigt.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.

Slet

Indlægaf CvKM » 16. jan 2019 15:27

Bare slet tråden.
Senest rettet af CvKM 31. jan 2019 05:42, rettet i alt 1 gang.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7

By: Frederikssund.

Handelskarakterer:
360
Skriv handelskommentar

Re: K: Xbox 360

Indlægaf RasmusAND » 25. jan 2019 09:49

Jeg har en sort Xbox 360 Elite. Den har selvfølgelig nogle år på bagen, men den er faktisk ikke blevet brugt ret meget, da jeg i sin tid fik den erstattet af forsikringen på min foregående, der brød sammen.

Der er tre controllere (en sort og to hvide), men jeg tjekkede dem lige, og desværre kan jeg ikke få liv i den sorte. Alle tre følger selvfølgelig med i en evt. handel.

Derudover har jeg en kasse med spil herunder fx. GTA IV, GTA V og Forza Motorsport 4 som også medfølger.

Jeg har nogle billeder, jeg kan sende, hvis det er, så du kan se det hele.

Prisidé omkring 650kr.

Lad mig høre, om vi skal prøve at lave en handel.
RasmusAND
Niveau 1

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf CvKM » 26. jan 2019 03:20

Det er denne du mener, ikke? (Random link) https://www.bluecity.dk/microsoft-xbox- ... gJyP_D_BwE

I så fald er jeg desværre ikke interesseret. Det står også i beskrivelsen.
Medmindre der er noget jeg tager fejl af...
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
CvKM
Niveau 7

Handelskarakterer:
360
Skriv handelskommentar

Indlægaf RasmusAND » 28. jan 2019 09:54

Du skriver, at det ikke skal være den helt gamle, og at det "meget gerne" må være E'eren. Hvis det kun er sådan en, du er interesseret i, så synes jeg, at du skal skrive det i stedet for.

Min er ganske rigtigt magen til den, du linker til, og det er helt fair, at du ikke er interesseret, men synes ikke det er helt fair, at du bliver muggen over, at jeg svarer på dit indlæg ud fra ovenstående.

Men held og lykke med jagten.
RasmusAND
Niveau 1

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf CvKM » 28. jan 2019 18:09

Det er ikke kun sådan en jeg er interesseret i - med den helt gamle mener jeg ganske rigtigt at det ikke skal være sådan en som den du tilbyder. Med dét mener jeg også, at det kunne være S modellen. Man kan så diskutere, om jeg burde have specificeret dette. Ellers kræver det jo ikke meget indsats fra din side at spørge ind til det, batman.

Og jeg er overhovedet ikke muggen. Jeg afslår pænt dit tilbud, og er endda i tvivl om det er mig der tager fejl af modellerne. Hvordan i himlens navn kan du se det som værende en muggen reaktion på dit ellers fine tilbud? Hvis det er sådan dine handler foregår, så er jeg da glad for at vi ikke gik skridtet videre...

Og tak!

I øvrigt frabeder jeg mig flere kommentarer fra din side af, så tråden ikke kører af sporet. Du kan skrive en PB hvis du vil mere.
CvKM
Niveau 7

Handelskarakterer:
360
Skriv handelskommentar

Indlægaf RasmusAND » 30. jan 2019 13:51

Jeg ser ingen grund til at kalde mig navne. Men jeg må have læst dit svar som fanden læser biblen, hvilket jeg beklager, så undskyld fra min side af.

Det her er min sidste kommentar, og håber du finder noget, du kan bruge.
RasmusAND
Niveau 1

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Tilbage til Købes