Xboxlife forum

K. Xbox One S HDMI Kabel

Efterlyser du noget brugt og billigt.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.

K. Xbox One S HDMI Kabel

Indlægaf Askinas » 13. nov 2016 18:01

Hej.

Hvis der en som har et nyt HDMI kabel som fulgte med din Xbox One S og du ikke bruger det.
Så vil jeg da gerne købe det.

Så lad mig hører.

Det skal være 2.0 HDMI kabel så jeg er sikker på 4K :)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte

Handelskarakterer:
120
Skriv handelskommentar

Re: K. Xbox One S HDMI Kabel

Indlægaf Ronny73 » 13. nov 2016 20:25

undskyld off topic, men kan man ikke bruge alm 2.0 hdmi kabler? jeg har xbox one 500gb, jeg mener da det er et supra/alm hdmi kabel jeg bruger. dog ikke sikker, lang tid siden jeg satte den til :-)
Ronny73
Niveau 3
 
Indlæg: 290
By: Sønderborg

Handelskarakterer:
80
Skriv handelskommentar

Re: K. Xbox One S HDMI Kabel

Indlægaf Askinas » 13. nov 2016 20:30

Ronny73 skrev:undskyld off topic, men kan man ikke bruge alm 2.0 hdmi kabler? jeg har xbox one 500gb, jeg mener da det er et supra/alm hdmi kabel jeg bruger. dog ikke sikker, lang tid siden jeg satte den til :-)


Helt i orden med OFF topic :)

Jeg vil bare genre have det originale som fulgte med den :) og tror jeg har givet mit væk nemlig :(
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte

Handelskarakterer:
120
Skriv handelskommentar

Re: K. Xbox One S HDMI Kabel

Indlægaf Ronny73 » 13. nov 2016 20:36

hehe knap så heldig at forære noget væk man skal bruge, men sådan er det jo med et stort hjerte, eller en god brandard :-P der kan sikkert også være andre grunde :-) held og lykke med jagten, jeg tror dog de færreste har et ekstra, men der er sikkert folk der opgraderer til bedre kabler, og derfor kan have et liggende :-)
Ronny73
Niveau 3
 
Indlæg: 290
By: Sønderborg

Handelskarakterer:
80
Skriv handelskommentar

Re: K. Xbox One S HDMI Kabel

Indlægaf Askinas » 13. nov 2016 20:41

Ronny73 skrev:hehe knap så heldig at forære noget væk man skal bruge, men sådan er det jo med et stort hjerte, eller en god brandard :-P der kan sikkert også være andre grunde :-) held og lykke med jagten, jeg tror dog de færreste har et ekstra, men der er sikkert folk der opgraderer til bedre kabler, og derfor kan have et liggende :-)


Jeg håber [-o<
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte

Handelskarakterer:
120
Skriv handelskommentar

Re: K. Xbox One S HDMI Kabel

Indlægaf dantyr » 14. nov 2016 14:11

Ronny73 skrev:hehe knap så heldig at forære noget væk man skal bruge, men sådan er det jo med et stort hjerte, eller en god brandard :-P der kan sikkert også være andre grunde :-) held og lykke med jagten, jeg tror dog de færreste har et ekstra, men der er sikkert folk der opgraderer til bedre kabler, og derfor kan have et liggende :-)

Tror nu ikke det kan betale sig at opgraderer til "bedre" kabler
https://www.cnet.com/uk/news/4k-hdmi-ca ... -nonsense/
dantyr
Niveau 3
 
Indlæg: 211

Handelskarakterer:
30
Skriv handelskommentar


Tilbage til Købes

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron