Xboxlife forum

K: PS3 som kan afspille ps2 spil..

Efterlyser du noget brugt og billigt.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.

K: PS3 som kan afspille ps2 spil..

Indlægaf Butcher » 31. dec 2009 13:21

Mojn gamere!!

Søger en PS3, som kan afspille de gamle ps2 spil..

Søger KUN maskinen, så alt andet gejl, er jeg ikke interesseret i.. :D

Prisen snakker vi om, ser gerne det er i sønderjylland, da face to face er at foretrække, men ikke et must. Please jeg er desperat ;)

Kan evt smide en gammel, dog 100% funktionsdygtig Premium xbox360 20 GB inkl. alle kabler med i handlen. Dog ikke et must.!!
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999

Handelskarakterer:
861
Skriv handelskommentar

Re: K: PS3 som kan afspille ps2 spil..

Indlægaf Sephiroth » 1. jan 2010 23:21

Butcher skrev:Mojn gamere!!

Søger en PS3, som kan afspille de gamle ps2 spil..

Søger KUN maskinen, så alt andet gejl, er jeg ikke interesseret i.. :D

Prisen snakker vi om, ser gerne det er i sønderjylland, da face to face er at foretrække, men ikke et must. Please jeg er desperat ;)

Kan evt smide en gammel, dog 100% funktionsdygtig Premium xbox360 20 GB inkl. alle kabler med i handlen. Dog ikke et must.!!


Hvad vil du give Butcher? Har en fuld funktions dygtig PS3 60 GB. Der er ingen kvittering til. Men den fejler intet. Det eneste dårligt jeg kan sige om den er at den har lidt ridser på toppen.

MVH Sephiroth
Billede
Sephiroth
Niveau 7
 
Indlæg: 2272

Handelskarakterer:
551
Skriv handelskommentar

Indlægaf Butcher » 1. jan 2010 23:30

Hmm ved ikke.. Har du selv en idè?
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999

Handelskarakterer:
861
Skriv handelskommentar

Indlægaf Sephiroth » 1. jan 2010 23:36

Butcher skrev:Hmm ved ikke.. Har du selv en idè?


Nej ikke rigtig. Jeg skal være helt ærlig, så havde jeg ikke regnet med at sælge, men hvad skal du bruge den til hvis jeg må spørge siden du så gerne vil have fat på en? :)
Billede
Sephiroth
Niveau 7
 
Indlæg: 2272

Handelskarakterer:
551
Skriv handelskommentar

Indlægaf Butcher » 1. jan 2010 23:43

Det er sådan set meget nemt at fortælle :D

Ungerne har fået en multimedieskærm til Jul, og den har kun følgende indgange: HDMI, USB, DVI og VGA.

Har så prøvet at få deres PS2 til at køre over VGA, med diverse omskiftere og jeg skal komme efter dig, men det virker ikke. De har mange spil, og vil nødig af med dem, bare for at få en ps3. SÅ derfor vil jeg gerne ha` en Ps3 som kan klare ps2 spil, da den jo har HDMI, og kan tilsluttes, deres nye fladskærm, uden knas :lol:

Men du er nødt til at komme med et fornuftigt udspil..
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999

Handelskarakterer:
861
Skriv handelskommentar

Indlægaf Sephiroth » 2. jan 2010 15:56

Butcher skrev:Det er sådan set meget nemt at fortælle :D

Ungerne har fået en multimedieskærm til Jul, og den har kun følgende indgange: HDMI, USB, DVI og VGA.

Har så prøvet at få deres PS2 til at køre over VGA, med diverse omskiftere og jeg skal komme efter dig, men det virker ikke. De har mange spil, og vil nødig af med dem, bare for at få en ps3. SÅ derfor vil jeg gerne ha` en Ps3 som kan klare ps2 spil, da den jo har HDMI, og kan tilsluttes, deres nye fladskærm, uden knas :lol:

Men du er nødt til at komme med et fornuftigt udspil..


Jeg ved ikke hvad den er værd i dag. Men eg har tjekket den blå avis, og der bliver den billigste PS3 60GB solgt for 2100 kr. Så jeg følger strømmen 2100 kr.
Billede
Sephiroth
Niveau 7
 
Indlæg: 2272

Handelskarakterer:
551
Skriv handelskommentar

Indlægaf Butcher » 2. jan 2010 17:07

Det er for alt for dyrt for en brugt Ps3. Ved godt den kan noget extra, men vil ikke give så meget for en brugt maskine.!

Jeg må bare lede videre! :lol:

Max 1500,- kom så ud af busken folkens.. :lol:
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999

Handelskarakterer:
861
Skriv handelskommentar

Indlægaf MR V-Spec 3 » 7. jan 2010 19:37

Jeg har en helt ubrugt model med kvittering fra idag men det bliver den ikke billigere af så vi snakker mindst 3600 kr interesseret?
If you cant swim, Dont go to the fucking water! - Jayden Jaymes
MR V-Spec 3
Niveau 3
 
Indlæg: 230

Handelskarakterer:
50
Skriv handelskommentar

Indlægaf Psymatiq » 7. jan 2010 19:44

Ikke for at være lyseslukker men launc ps3erne er meget værd. Solgte min launch model for 4800 kr.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund

Handelskarakterer:
210
Skriv handelskommentar

Indlægaf TerrificFalcon » 7. jan 2010 19:46

MR V-Spec 3 skrev:Jeg har en helt ubrugt model med kvittering fra idag men det bliver den ikke billigere af så vi snakker mindst 3600 kr interesseret?


Hvis du har købt den idag, så skal du sgu nok ikke regne med at den kan spille PS2 spil, ;) - det er så vidt jeg ved kun 60GB modellen som kan det, og den kan du ikke købe mere.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

Handelskarakterer:
320
Skriv handelskommentar

Indlægaf MR V-Spec 3 » 7. jan 2010 19:48

Psymatiq skrev:Ikke for at være lyseslukker men launc ps3erne er meget værd. Solgte min launch model for 4800 kr.


1000 tak for oplysningen hvor solgte du din?
If you cant swim, Dont go to the fucking water! - Jayden Jaymes
MR V-Spec 3
Niveau 3
 
Indlæg: 230

Handelskarakterer:
50
Skriv handelskommentar

Indlægaf MR V-Spec 3 » 7. jan 2010 19:53

TerrificFalcon skrev:
MR V-Spec 3 skrev:Jeg har en helt ubrugt model med kvittering fra idag men det bliver den ikke billigere af så vi snakker mindst 3600 kr interesseret?


Hvis du har købt den idag, så skal du sgu nok ikke regne med at den kan spille PS2 spil, ;) - det er så vidt jeg ved kun 60GB modellen som kan det, og den kan du ikke købe mere.


HAHA Fandt en guld klump! 60 karrat! det er den ægte... og total ubrugt!
If you cant swim, Dont go to the fucking water! - Jayden Jaymes
MR V-Spec 3
Niveau 3
 
Indlæg: 230

Handelskarakterer:
50
Skriv handelskommentar


Tilbage til Købes

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron