Xboxlife forum

Nyt trådløst headset fra Microsoft

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Nyt trådløst headset fra Microsoft

Indlægaf Niculla2 » 16. mar 2021 18:36

Nogen der har bestilt det, som ved om det bliver leveret ved release?

Jeg fik gennemført en ordre, men har intet hørt ellers. Der står heller intet om levering på ordresiden.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Nyt trådløst headset fra Microsoft

Indlægaf Lodberg » 17. mar 2021 06:39

Mit blev afsendt i går og bliver leveret i dag
Lodberg
Niveau 2
 
Indlæg: 197

+1

Re: Nyt trådløst headset fra Microsoft

Indlægaf Niculla2 » 17. mar 2021 08:15

Lodberg skrev:Mit blev afsendt i går og bliver leveret i dag


Tak. Må nok lige have fat i support så.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Nyt trådløst headset fra Microsoft

Indlægaf ShumwayDK » 17. mar 2021 13:05

Jeg bestilte et fra MaxGaming i Sverige i går, og posten har allerede lige været og aflevere det. :D

Glæder mig til at få det prøvet af.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Nyt trådløst headset fra Microsoft

Indlægaf Sanxion » 17. mar 2021 13:10

Åh mand, min stressede hjerne har først opfattet i dag, der er kommet et nyt Xbox wireless headset....og så er det umuligt at opdrive.
Mit gamle Tritton Warhead 7.1 trænger såre til en udskiftning....og kneiten skal også have et bedre headset.

Oh well, Elgiganten har heller ikke - endnu - sendt mig min Xbox Series X så *suk* vente vente.

Forsat god dag til de få men rå :-D
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Nyt trådløst headset fra Microsoft

Indlægaf Sanxion » 17. mar 2021 13:12

ShumwayDK skrev:Jeg bestilte et fra MaxGaming i Sverige i går, og posten har allerede lige været og aflevere det. :D

Glæder mig til at få det prøvet af.


Damn it, jeg læste dit indlæg sekunder efter jeg havde brokket mig over jeg ikke kunne finde det headset nogen steder. Jeg skyndte mig ind på MaxGaming men ak, det var udsolgt.

Men tillykke med det :-D
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779

+1

Re: Nyt trådløst headset fra Microsoft

Indlægaf ShumwayDK » 17. mar 2021 13:59

Damn. Det er gået stærkt. De havde 50+ på lager da jeg bestilte.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Nyt trådløst headset fra Microsoft

Indlægaf ShumwayDK » 17. mar 2021 14:48

Jeg fik lige forvildet mig ind på maxgaming og der står at de har 20+ på lager klar til afsendelse!
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Nyt trådløst headset fra Microsoft

Indlægaf Mikael Nielsen » 17. mar 2021 16:45

De har dem på lager hos maxgaming, har lige bestilt en
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Nyt trådløst headset fra Microsoft

Indlægaf Niculla2 » 18. mar 2021 10:20

Bestilte direkte hos Microsoft. De er på vej nu. Af en eller anden årsag kunne de ikke trække på mit visa-kort, selvom jeg lige havde brugt det samme kort i storen en dag forinden.

Giver en tilbagemelding herinde, når de lige er prøvet af.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Nyt trådløst headset fra Microsoft

Indlægaf Sanxion » 18. mar 2021 12:52

Sanxion skrev:
ShumwayDK skrev:Jeg bestilte et fra MaxGaming i Sverige i går, og posten har allerede lige været og aflevere det. :D

Glæder mig til at få det prøvet af.


Damn it, jeg læste dit indlæg sekunder efter jeg havde brokket mig over jeg ikke kunne finde det headset nogen steder. Jeg skyndte mig ind på MaxGaming men ak, det var udsolgt.

Men tillykke med det :-D


Hej igen gutter og gutinder

Jeg gik ind på MaxGaming igen lidt efter jeg skrev og bum, så havde de 20+. Jeg bestilte 2 og de er allerede kommet idag, det var sørme hurtigt :-) min Xbox Series X er også kommet idag så happy times :-) indtil min søn kommer fra skole og bliver pissed over jeg ikke - endnu - har bestilt en til ham også.
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779

+1

Re: Nyt trådløst headset fra Microsoft

Indlægaf ShumwayDK » 18. mar 2021 14:31

Tillykke Sanxion.

Mit førstehånds indtryk efter at have brugt headsettet en aften (primært på pc via xbox dongle):

Til prisen er det et ok headset. Det er behageligt at have på i længere tid. Men ud af boksen er lyden meget ‘basset’ og bliver hurtigt noget mudret at høre på. Jeg måtte skrue kraftigt ned for 120hz i equalizeren for at få, hvad jeg synes er, bedre lyd.
Mikrofonen er ifølge andre kun lige ok. De kan sagtens forstå hvad du siger, men det lyder ikke specielt imponerende.

Det lader til at der er problemer med mic monitoring. Jeg kunne ikke høre forskel på high eller low setting. Jeg kunne faktisk ikke høre migselv overhovedet uanset hvilken setting det var på.
Og det lader til jeg ikke er alene, ud fra det reaktioner på nettet. Sjovt nok nævner anmelderne ikke dette. Men forhåbentligt kan det rettes med en opdatering senere.

https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/m6vekt/xbox_wireless_headset_mic_monitoring/
https://answers.microsoft.com/en-us/xbox/forum/all/xbox-wireless-headset-mic-monitoring/c8e14542-1272-4b67-a386-c418f5de9705

EDIT: Det er iøvrigt det første headset til xbox, hvor jeg har fornemmelsen af surround med Dolby Atmos aktiveret, så det er jo positivt. :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Nyt trådløst headset fra Microsoft

Indlægaf Sanxion » 19. mar 2021 10:01

Mange tak til manden med et gamer tag, som bringer lykkelige minder tilbage af den kære og særdeles morsomme Alf (Gordon Shumway) :-)

Nu fik vi testet headsettet igår, både min søn og jeg.
Jeg giver ShumwayDK helt ret, der er godt nok skub i den bas....jeg måtte justere lidt på den.
Men jeg er positivt overrasket over det generelle lydbillede. I Hitman 3 får jeg helt andre nuancer end jeg gør på mit gamle Tritton Warhead 7.1.

Jeg så også lidt Youtube videoer - primært rock musik - og der syntes jeg lydbilledet var rigtig godt.

Headsettet sidder dog lidt stramt til at starte med - indtil det har tilpasset sig knolden - og jo strammere det sidder om ørene, jo mere markant og kompakt vil bassen også føles.....dette kunne jeg verificere ved at linde en kende på headsettet mens jeg havde det på....så jeg tænker - over tid - bas issuet vil blive en smule bedre.

Min søn er helt vild med headsettet, ik så meget at sige der :-)

Jeg kan i alle fald klart anbefale det, hvis nogen sidder og tænker de vil ofre de små 700 dask på et nyt Xbox headset....og MaxGaming får 10 stjerner herfra for hurtig levering.

Forsat god dag til jer alle :-)
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779

+2

Re: Nyt trådløst headset fra Microsoft

Indlægaf ShumwayDK » 19. mar 2021 12:36

Det er den helt korrekte reference, Sanxion :D

Mit hurtige review kom måske til at lyde en kende negativt, men Sanxion har ret at når man har fået fjernet noget bas, så er lydbilledet ganske godt og nuanceret.

Mht pasform, så er jeg helt omvendt af Sanxion. Jeg synes det var behageligt at have på lige fra start, endda med briller. Det er langt fra alle headset jeg kan sige det om. Men sådan er vi heldigvis forskellige.

Jeg læste her til morgen at MS undersøger problemet med mic monitor, så der kommer nok en fiks på det.
Og jeg tænker også at de (måske med noget firmware eller lign) må gøre noget ved standard lydbilledet og den bas, for det er der også en del anmeldere der nu nævner.

God weekend!
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Nyt trådløst headset fra Microsoft

Indlægaf Niculla2 » 19. mar 2021 14:35

Har også fået mit, og er meget positivt overrasket.

Lyden er langt - LANGT - bedre end mit gamle Turtle Beach Stealth 700 wireless. Både mikrofon, connectivity og lydside.

Jeg elsker den bass i Forza Horizon med motorlyde og techno-musik (omend jeg kan godt følge hvad Shumway og Sanxion mener) :)

For 750 kr., er det lidt et røverkøb imo.

Hold da fast jeg ser frem til at spille lidt i aften over Live med et par gutter.

God weekend!
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster