Xboxlife forum

Den store nyhedstråd

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Den store nyhedstråd

Indlægaf spif2001 » 7. maj 2021 15:26

JohnH skrev:Hvorfor et GX og ikke et CX? Der er jo stor prisforskel, men hvad er bedre på GX?

Intet er bedre rent teknisk. Det er rent design.

GXeren er som et maleri og kommer med et specielt vægophæng, så man kan få det helt flat op ad væggen. CXeren har en meget tynd skærm, men en ordentlig klods forneden med elektronikken i, så det kan ikke hænge helt flat op ad væggen.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens

+1

Re: Den store nyhedstråd

Indlægaf JohnH » 7. maj 2021 15:52

spif2001 skrev:
JohnH skrev:Hvorfor et GX og ikke et CX? Der er jo stor prisforskel, men hvad er bedre på GX?

Intet er bedre rent teknisk. Det er rent design.

GXeren er som et maleri og kommer med et specielt vægophæng, så man kan få det helt flat op ad væggen. CXeren har en meget tynd skærm, men en ordentlig klods forneden med elektronikken i, så det kan ikke hænge helt flat op ad væggen.


Ahh takker, er der så en separat elektronikboks på din?

Er lige ved at købe et CX så jeg kan udnytte de 120fps fra min Series X, og det gør ikke noget det hænger lidt ud fra væggen, der skal alligevel lidt ledlys bagved
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Den store nyhedstråd

Indlægaf spif2001 » 7. maj 2021 16:36

Nej, det er helt flat. Elektronikken er spredt ud over bagsiden
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens

+1

Re: Den store nyhedstråd

Indlægaf ShadowFlameDK » 11. maj 2021 14:13

Nu spørger jeg lige direkte her - hvorfor er det at der ikke længere lægges nyheder op på Xbox sitet og vi er skubbet til en tråd som den her?

Jeg synes det er super synd, da jeg er 100% overbevist om at XBOX har en stor fremtid med 23 nye spilstudier, Game Pass osv. Man bliver sku' helt depressiv over at se det her site i den her tilstand.

Kan det virkelig passe at der kun er plads til PS i det her land?
ShadowFlameDK
Niveau 0
 
Indlæg: 20
By: Silkeborg


Re: Den store nyhedstråd

Indlægaf spif2001 » 12. maj 2021 09:54

Skribenterne her på siden har altid været på frivillig basis. Eftersom trafikken herinde er lav, er der nok ikke den store lyst til at bruge en masse tid på det som frivillig ;)

PS er stadig langt i overtal i DK, og medierne herhjemme er generelt heller ikke gode til at fremhæve Xbox. Når lille Hans skal have en spillekonsol i julegave, tror jeg ikke der er ret mange forældre som tør vælge en Xbox. De ved jo næsten ikke den eksisterer :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens

+2

Re: Den store nyhedstråd

Indlægaf Sanxion » 12. maj 2021 10:58

Jeg savner også mere liv på xboxlife.dk, lidt som i de gode gamle dage for 6-8 år siden.
Tidligere i dag tænkte jeg sjovt nok også på det med de manglende nyheder på forsiden, men det er jo rigtigt nok, at folk nok ikke gider lægge en masse kræfter i at skrive nyheder og anmeldelser, hvis det er et fåtal, der læser det.

Hvis nogen har en idé til, hvordan vi kan få pustet liv i sitet og medlemmerne igen, så er jeg klart frisk på at yde mit til det.

Jeg savner sq livet herinde (nu, hvor jeg har lært, det at være far og at have interesser ved siden af godt kan harmonere :-) )
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779

+2

Re: Den store nyhedstråd

Indlægaf hackNICE1112@ » 27. maj 2021 05:06

Den 13 juni kl.19 holder Xbox+bethesda deres stor show det bliver spænden:-)

Hvad tro i at vi få at se?
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258

+2

Re: Den store nyhedstråd

Indlægaf Niculla2 » 7. jun 2021 09:19

Håber de viser lidt fra Starfield.

Kunne godt bruge en ordentligt moderne Sci-fi-omgang.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron