Xboxlife forum

Gode tips til Game Pass

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Gode tips til Game Pass

Indlægaf Larsen » 11. nov 2020 17:54

Hej alle. Efter flere år væk fra Xbox - havde en Xbox 360 det første år, inden jeg skiftede til PS3 - har jeg nu købt en Xbox Series X. Synes simpelthen, Game Pass lød for fristende. :-)

Nu er spørgsmålet så: hvad skal man hente? Har allerede spillet Dead Cells og er ved at downloade Gears 5, Forza 4, Sunset Overdrive (endelig!), No Man's Sky, og så skal jeg også have gang i Halo - men er der andre skjulte perler i det store udvalg?
Larsen
Niveau 3
 
Indlæg: 223


Re: Gode tips til Game Pass

Indlægaf Rob1n23 » 11. nov 2020 18:28

Når du går ind i gamepass kan du søge efter specifik spil til Xbox Series S/X hvis det hjælper. Jeg har hentet en del spil allerede men lige nu spiller jeg næste kun Warzone. Der er virkelig sket stor ændring!
Rob1n23
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Aarhus


Re: Gode tips til Game Pass

Indlægaf Jake242 » 11. nov 2020 18:46

Der ligger Jedi Fallen Order under EA Play som nu er en del af gamepass
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Gode tips til Game Pass

Indlægaf Mysticurse » 11. nov 2020 18:50

Jake242 skrev:Der ligger Jedi Fallen Order under EA Play som nu er en del af gamepass

Ja hvis det er GamePass Ultimate skal man lige huske ;-)

EDIT: Kan foreslå Subnautica og The Outer Worlds også ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Gode tips til Game Pass

Indlægaf Lord Beef Jerky » 11. nov 2020 19:14

Untitled Goose Game sgudda!!
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Gode tips til Game Pass

Indlægaf Larsen » 11. nov 2020 20:31

Tak for gode spiltips! :-) Er der nogen, der kan fortælle mig, om man kan søge specifikt efter de helt gamle Xbox-spil, eller om man er nødt til at have den fulde spilliste frem?
Larsen
Niveau 3
 
Indlæg: 223


Re: Gode tips til Game Pass

Indlægaf tylle » 11. nov 2020 20:56

Larsen skrev:Tak for gode spiltips! :-) Er der nogen, der kan fortælle mig, om man kan søge specifikt efter de helt gamle Xbox-spil, eller om man er nødt til at have den fulde spilliste frem?


Du kan trykke "Y" knappen hvorsomhelst og søge på en specifik titel på tværs af eget bibliotek, game pass og MS shop.

PS. Har selv haft stor fornøjelse af at spille Journey to the Savage Planet og Tell Me Why.
tylle
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: 2500

+1


Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron