Xboxlife forum

Xbox Series X - Udsolgt ?

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Zeanix » 7. nov 2020 19:56

JohnH skrev:Haha, ringede lige til Elgiganten igår, de skriver jo på deres side at de har Xbox Series X på lager i 8 butikker.

Jeg spurgte om jeg kunne være sikker på at de også er på lager når de nu skriver det.... det er så kun en i hver butik og hende jeg snakkede med var ikke helt sikker på om de er til salg ..?? Godt de har styr på det :)

Edit: Nåh, nu er det kun 5 butikker :lol:


er bange for at medarbejderne nakker dem, men jeg prøver alligevel Elgiganten tirsdag når de åbner.
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 64

+1

Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Theis Jensen » 7. nov 2020 23:02

Jeg bestilte min xbox series x, den 22. September kl. 10:01, men kundeservice siger, at jeg i følge deres system først kan regne med en den 9. December. Hvad er status hos jer andre som har bestilt i elgiganten?
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Mysticurse » 8. nov 2020 07:59

Theis Jensen skrev:Jeg bestilte min xbox series x, den 22. September kl. 10:01, men kundeservice siger, at jeg i følge deres system først kan regne med en den 9. December. Hvad er status hos jer andre som har bestilt i elgiganten?

Jeg bestilte også først min den 22/10, og min står også til "Forventet levering onsdag 09/12".
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf fatbass » 8. nov 2020 08:14

bestilt min d. 22/9 kl 16.38 all acess i køge og lige fået en mail fra dem at jeg kan se frem til at hente den på dagen
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320

+1

Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf JesperN2820 » 8. nov 2020 08:30

Mysticurse skrev:
Theis Jensen skrev:Jeg bestilte min xbox series x, den 22. September kl. 10:01, men kundeservice siger, at jeg i følge deres system først kan regne med en den 9. December. Hvad er status hos jer andre som har bestilt i elgiganten?

Jeg bestilte også først min den 22/10, og min står også til "Forventet levering onsdag 09/12".



Øv, det er da vildt surt!

Jeg blev urolig og tjekkede lige status på min ordre (placeret indenfor de første par minutter efter preorders gik live og den siger:

Status:Ikke leveret
Leveringsinformation:Pakke (privatadresse, dag, 8-17) | Forventet levering tirsdag 10/11

Så jeg krydser stadig fingre her!
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Mysticurse » 8. nov 2020 08:43

JesperN2820 skrev:Øv, det er da vildt surt!

Jeg blev urolig og tjekkede lige status på min ordre (placeret indenfor de første par minutter efter preorders gik live og den siger:

Status:Ikke leveret
Leveringsinformation:Pakke (privatadresse, dag, 8-17) | Forventet levering tirsdag 10/11

Så jeg krydser stadig fingre her!

En smule ja. Men jeg har også bestilt et Oculus Quest 2 incl elite strap med batteri og etui. Det skulle - efter deres side, gerne blive leveret på fredag.. så har jeg da det at lege lidt rundt med indtil min Xbox kommer ;-) :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Niculla2 » 8. nov 2020 10:19

Mysticurse skrev:
JesperN2820 skrev:Øv, det er da vildt surt!

Jeg blev urolig og tjekkede lige status på min ordre (placeret indenfor de første par minutter efter preorders gik live og den siger:

Status:Ikke leveret
Leveringsinformation:Pakke (privatadresse, dag, 8-17) | Forventet levering tirsdag 10/11

Så jeg krydser stadig fingre her!

En smule ja. Men jeg har også bestilt et Oculus Quest 2 incl elite strap med batteri og etui. Det skulle - efter deres side, gerne blive leveret på fredag.. så har jeg da det at lege lidt rundt med indtil min Xbox kommer ;-) :-P


Jeg har haft mit i et par uger. Det er helt fantastisk.

Hvis du har en gaming PC, kan det anbefales at sætte Virtual Desktop, virtual desktop streamer op og Sidequest, så det er muligt at spille Half Life Alyx og Star Wars Squadrons wireless via Steam. (det kræver dog en rimelig god forbindelse til ens router for lav latency. I mit setup er den kun 20 ms, så det følges instant i headsettet). Det er faktisk en mere smooth oplevelser end med kablet forbindelse mellem VR headset og PC. Af en årsag kører det kun 72 fps med kablet, men 90 fps med wireless. Den forskel kan tydeligt mærkes.

Når jeg spiller Squadrons, har jeg sat en wireless adapter ind i PC’en og anvender en xbox controller. Det fungerer fantastisk for fuldt ud wireless oplevelse. Hold nu kæft en oplevelse første gang man flyver under en Star Destroyer i en lille X-wing.

Det er en helt vild oplevelse, og får i mine øjne de normale spil på en “pandekageskærm” til at virke lidt triste.

Der findes forskellige guides til opsætning online. Jeg brugte den her: https://arvrtips.com/virtual-desktop-on-oculus-quest/

Fik jeg nævnt det er en vild oplevelse? :lol:
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Mysticurse » 8. nov 2020 10:30

Niculla2 skrev:Jeg har haft mit i et par uger. Det er helt fantastisk.

Hvis du har en gaming PC, kan det anbefales at sætte Virtual Desktop, virtual desktop streamer op og Sidequest, så det er muligt at spille Half Life Alyx og Star Wars Squadrons wireless via Steam. (det kræver dog en rimelig god forbindelse til ens router for lav latency. I mit setup er den kun 20 ms, så det følges instant i headsettet). Det er faktisk en mere smooth oplevelser end med kablet forbindelse mellem VR headset og PC. Af en årsag kører det kun 72 fps med kablet, men 90 fps med wireless. Den forskel kan tydeligt mærkes.

Når jeg spiller Squadrons, har jeg sat en wireless adapter ind i PC’en og anvender en xbox controller. Det fungerer fantastisk for fuldt ud wireless oplevelse. Hold nu kæft en oplevelse første gang man flyver under en Star Destroyer i en lille X-wing.

Det er en helt vild oplevelse, og får i mine øjne de normale spil på en “pandekageskærm” til at virke lidt triste.

Der findes forskellige guides til opsætning online. Jeg brugte den her: https://arvrtips.com/virtual-desktop-on-oculus-quest/

Fik jeg nævnt det er en vild oplevelse? :lol:

Jeg glæder mig også helt vildt til at modtage det.. det er mit første VR headset ;-) :-P Er det nogle spil ellers, som du tænker man SKAL have. Har tilføjet SuperHot, Robo Recall, Space Pirate trainer, Arizona Sunshine og I Expect you to die, til min ønskeliste indtil videre ;-)

Nu har jeg ikke lige læst den guide igennem du linker til. Men kræver alt det ikke, at ens PC har et VR-Ready grafikkort?
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Moods » 8. nov 2020 12:10

Nå snakkede med en i Elgiganten i Herning, de får ihvertfald ikke nogen til salg i butikken på Tirsdag. Så jeg gider ikke engang prøve køre derud.
Moods
Niveau 0
 
Indlæg: 34

+1

Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Niculla2 » 8. nov 2020 12:28

Mysticurse skrev:
Niculla2 skrev:Jeg har haft mit i et par uger. Det er helt fantastisk.

Hvis du har en gaming PC, kan det anbefales at sætte Virtual Desktop, virtual desktop streamer op og Sidequest, så det er muligt at spille Half Life Alyx og Star Wars Squadrons wireless via Steam. (det kræver dog en rimelig god forbindelse til ens router for lav latency. I mit setup er den kun 20 ms, så det følges instant i headsettet). Det er faktisk en mere smooth oplevelser end med kablet forbindelse mellem VR headset og PC. Af en årsag kører det kun 72 fps med kablet, men 90 fps med wireless. Den forskel kan tydeligt mærkes.

Når jeg spiller Squadrons, har jeg sat en wireless adapter ind i PC’en og anvender en xbox controller. Det fungerer fantastisk for fuldt ud wireless oplevelse. Hold nu kæft en oplevelse første gang man flyver under en Star Destroyer i en lille X-wing.

Det er en helt vild oplevelse, og får i mine øjne de normale spil på en “pandekageskærm” til at virke lidt triste.

Der findes forskellige guides til opsætning online. Jeg brugte den her: https://arvrtips.com/virtual-desktop-on-oculus-quest/

Fik jeg nævnt det er en vild oplevelse? :lol:

Jeg glæder mig også helt vildt til at modtage det.. det er mit første VR headset ;-) :-P Er det nogle spil ellers, som du tænker man SKAL have. Har tilføjet SuperHot, Robo Recall, Space Pirate trainer, Arizona Sunshine og I Expect you to die, til min ønskeliste indtil videre ;-)

Nu har jeg ikke lige læst den guide igennem du linker til. Men kræver alt det ikke, at ens PC har et VR-Ready grafikkort?


Jooo.. Altså jeg har et GTX 1660ti, og det kører det hele fint. Det er ikke toppen af poppen, men kan køre det hele flydende.

Beat Saber kan installeres direkte på Oculus. Det er ret morsomt. Ellers er din liste ramt meget godt :)
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Niki Lauda DK » 8. nov 2020 12:57

Hvis man tjekker lagerstatus, så er der 4 varehuse som har dem. De kan ikke købes, fordi de allerede er solgt, så mon ikke det er de maskiner der leveres på Tirsdag?

Er der nogle af jer som har fået trukket penge endnu? Jeg har ikke og har heller ikke fået en endelig bekræftelse på handlen ud over ordremodtagelsen, som ikke er bindende.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Mysticurse » 8. nov 2020 12:58

Niculla2 skrev:Jooo.. Altså jeg har et GTX 1660ti, og det kører det hele fint. Det er ikke toppen af poppen, men kan køre det hele flydende.

Beat Saber kan installeres direkte på Oculus. Det er ret morsomt. Ellers er din liste ramt meget godt :)

Det tænkte jeg nok at man skulle. Og jeg har kun et GTX 970, som ikke er VR-Ready. Men an på hvor glad jeg bliver for mit headset, så kunne det jo godt være jeg opgradere en dag ;-)
Skal gerne indrømme, at jeg synes ikke rigtig Beat Saber virker som noget for mig :-D
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Theis Jensen » 8. nov 2020 17:58

JesperN2820 skrev:
Mysticurse skrev:
Theis Jensen skrev:Jeg bestilte min xbox series x, den 22. September kl. 10:01, men kundeservice siger, at jeg i følge deres system først kan regne med en den 9. December. Hvad er status hos jer andre som har bestilt i elgiganten?

Jeg bestilte også først min den 22/10, og min står også til "Forventet levering onsdag 09/12".



Øv, det er da vildt surt!

Jeg blev urolig og tjekkede lige status på min ordre (placeret indenfor de første par minutter efter preorders gik live og den siger:

Status:Ikke leveret
Leveringsinformation:Pakke (privatadresse, dag, 8-17) | Forventet levering tirsdag 10/11

Så jeg krydser stadig fingre her!


Du skal ikke føle dig for sikker, for det står der også, når jeg logger ind. Skrev desuden forkert. Jeg havde bestilt ca. 09:01 og ikke 10:01 den 22. September.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Jake242 » 8. nov 2020 21:43

spif2001 skrev:Så har jeg fået mail fra MS om, at den er afsendt fra Holland med UPS. Forventet levering d. 10/11.

Så må vi se om UPS kan levere til tiden [-o<


Den mail har jeg også fået, lå begravet i min junkmail... uuuuuhhh det bliver så fedt på tirsdag.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf anderton » 9. nov 2020 11:54

Det er ikke mange opdateringer, der er sket med UPS forsendelsen fra MS :-/
anderton
Niveau 2
 
Indlæg: 143


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron