Xboxlife forum

Xbox Series X - Udsolgt ?

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Niculla2 » 25. feb 2021 20:31

Har både en Series S og X nu.

Synes faktisk Series S følger ret godt med, selv på et 65’’ 4K Qled TV.

Kan ærligt talt ikke mærke forskel, når jeg sidder med Forza Horizon 4, Minecraft Dungeons eller FIFA.

Hvis man ikke har det store behov eller bare vil have en ekstra til soveværelset, er den virkelig perfekt til prisen.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby

+1

Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Jake242 » 26. feb 2021 16:19

Så du kan ikke se forskel på om forza horizon 4 kører i 1080p eller i 4K? - måske du skulle få tjekket øjnene eller dit tv :shock:
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X - Udsolgt ?

Indlægaf Niculla2 » 26. feb 2021 16:41

Jake242 skrev:Så du kan ikke se forskel på om forza horizon 4 kører i 1080p eller i 4K? - måske du skulle få tjekket øjnene eller dit tv :shock:


Jeg synes, når først spillet er "in motion" og man sidder lidt væk fra alligevel, så lægger man ikke rigtig mærke til det. Hvis du stopper med at spille og går helt tæt på, så ja, der kan man godt se en forskel. (jeg fik faktisk tjekket mine øjne for ikke ret lang tid siden, og de var ret gode :D )

Men nu skrev jeg også "mærke forskel". Ment på den måde, at spiloplevelsen ikke er markant anderledes fra Series X og Series S i de nævnte spil (så længe de holder de 60 fps).

Så jeg mener nu stadig den holder med at, hvis ens behov ikke er det store eller man ønsker en ekstra konsol til soveværelset, så er det faktisk et ret godt valg.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby

+1

Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron