Xboxlife forum

Xbox Series S

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series S

Indlægaf Niki Lauda DK » 9. sep 2020 18:15

Slimjay DK skrev:Fandt selv svaret :

24 months of Gold = 8 months of Ultimate

så man skal bruge 3 x 24 åneders gold abonnement for at få 2 års Game Pass Ultimate .. Det lyder ikke så billigt igen.

Medmindre man kan lade sit nuværende Ultimate løbe ud og så tilføje 2 års gold og så konverte for anden gang lige over 1:1 .


Hmm. Jeg har ellers bare konverteret mit 1 års live abb. Til ultimate gratis og det gælder hele perioden. Men du har nok ret hvis du siger det.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox Series S

Indlægaf Niculla2 » 9. sep 2020 20:01

Slimjay DK skrev:Billede


Det er sq billigt. Er det fra hjemmesiden?
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox Series S

Indlægaf Slimjay DK » 10. sep 2020 08:30

Fandt det på facebook, men har også set billedet på El-gigantens Instagram.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox Series S

Indlægaf powerpete » 10. sep 2020 14:54

Slimjay DK skrev:Fandt det på facebook, men har også set billedet på El-gigantens Instagram.


Har du et link for jeg kan ikke finde det hverken på Facebook eller Instagram ?
powerpete
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Xbox Series S

Indlægaf xsoenx » 11. sep 2020 11:44

powerpete skrev:
Slimjay DK skrev:Fandt det på facebook, men har også set billedet på El-gigantens Instagram.


Har du et link for jeg kan ikke finde det hverken på Facebook eller Instagram ?

De havde priserne på Twitter, men den er blevet slettet.
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Xbox Series S

Indlægaf Niki Lauda DK » 11. sep 2020 16:51

Det er sikkert bare en føler, for at se hvordan folk reagerer.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox Series S

Indlægaf Idealerik » 12. sep 2020 08:52

Jeg spiller på en 144hz monitor, hvor fps spil er de primære titler jeg spiller.

Hvad vil i mene jeg skulle erhverve mig? - Økonomien er til både X og S, men er ikke i sinde at købe en 4k skærm lige foreløbig, da monitors er rimelig pebret på det område.
Idealerik
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: Xbox Series S

Indlægaf Niki Lauda DK » 13. sep 2020 08:49

Jeg spiller også på monitor 1440p/144hz og jeg skal helt klart have X modellen da den har kapaciteten til at udnytte monitoren bedst muligt af de to maskiner.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox Series S

Indlægaf Jake242 » 29. sep 2020 16:30

Selv hvis man er på budget, ville man købe en Series S?? jeg har svært ved at se det ske... de fleste kan vel mønstre de ekstra 1600 kr - om ikke andet så spille på sine nuværende konsoller og vente til Series X dropper i pris.

Medmindre man selvfølgelig stadaig loller rundt på et non-4K tv(men det gør man vel heller ikke)

IMHO Series S er et fejlskud fra MS
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series S

Indlægaf Lasborg » 30. sep 2020 09:23

Jake242 skrev:...
Medmindre man selvfølgelig stadaig loller rundt på et non-4K tv(men det gør man vel heller ikke)

IMHO Series S er et fejlskud fra MS


Langt størstedelen af har ikke 4K. At lave en billigere konsol der passer perfekt til de personer er intet fejlskud tvært imod. Det er for at give en masse potentielle gamepass kunder en billig l at blive en del af infrastrukturen.

Det er det samme med eks iPhone SE. Få folk ind i infrastrukturen og bruge penge. For dem der så gerne vil have det bedste af det bedste så er der topmodellerne.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Xbox Series S

Indlægaf ShadowFlameDK » 30. sep 2020 11:46

Jeg tror at ONE series S bliver en super konsol specielt til den ekstra konsol til die hard Ps5 som gerne lige vil smage på GamePass. Når først de store spil kommer rullende så er det en ekstremt billig måde at komme i gang på.

Jeg tror folk undervurdere dens egenskaber. Den har stort set samme CPU som storebror. Det eneste den manger er GPU kræfter. Men den har den samme arkitektur og optimeringer som X har herunder muligheden for DLSS (ML). Vi har allerede set eksempler på at det kan gøre underværker mht opskalering til 4k. Det vil langt de fleste ikke opleve som en nedgang. Og så betyder det den vil kunne trække 120 FPS langt oftere.

Jeg har bestilt en S ved siden af min X.
ShadowFlameDK
Niveau 0
 
Indlæg: 20
By: Silkeborg


Re: Xbox Series S

Indlægaf Niki Lauda DK » 30. sep 2020 12:28

ShadowFlameDK skrev:Jeg tror at ONE series S bliver en super konsol specielt til den ekstra konsol til die hard Ps5 som gerne lige vil smage på GamePass. Når først de store spil kommer rullende så er det en ekstremt billig måde at komme i gang på.

Jeg tror folk undervurdere dens egenskaber. Den har stort set samme CPU som storebror. Det eneste den manger er GPU kræfter. Men den har den samme arkitektur og optimeringer som X har herunder muligheden for DLSS (ML). Vi har allerede set eksempler på at det kan gøre underværker mht opskalering til 4k. Det vil langt de fleste ikke opleve som en nedgang. Og så betyder det den vil kunne trække 120 FPS langt oftere.

Jeg har bestilt en S ved siden af min X.


Er det ikke kun muligt at forudbestille en konsol pr. Husstand?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox Series S

Indlægaf Jake242 » 30. sep 2020 13:04

ShadowFlameDK skrev:Jeg tror at ONE series S bliver en super konsol specielt til den ekstra konsol til die hard Ps5 som gerne lige vil smage på GamePass. Når først de store spil kommer rullende så er det en ekstremt billig måde at komme i gang på.

Jeg tror folk undervurdere dens egenskaber. Den har stort set samme CPU som storebror. Det eneste den manger er GPU kræfter. Men den har den samme arkitektur og optimeringer som X har herunder muligheden for DLSS (ML). Vi har allerede set eksempler på at det kan gøre underværker mht opskalering til 4k. Det vil langt de fleste ikke opleve som en nedgang. Og så betyder det den vil kunne trække 120 FPS langt oftere.

Jeg har bestilt en S ved siden af min X.


Har du bestilt en series S ved siden af en bestilling på en series X?

Det lyder da direkte tåbeligt... så ville jeg da hellere kaste penge efter en PS5
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series S

Indlægaf ShadowFlameDK » 30. sep 2020 13:21

Ja det må du da gerne synes. Har også forudbestilt den - men dropper det nok igen.

Jeg kommer til at have rigeligt med XBOX økosystemet at gøre. Og så har jeg stadig en Pro, som kan spille de fleste titler alligevel. Har bestilt den i england - der kommer den til at stå mig i 2000 kr. og så får jeg en kontroller ekstra. Så 1.500 for en ekstra maskine er vist ikke så skidt. Hvis jeg skulle på PS5 så skulle jeg også der have en ekstra controller og så er vi jo på næste 5k.
ShadowFlameDK
Niveau 0
 
Indlæg: 20
By: Silkeborg


Re: Xbox Series S

Indlægaf Jake242 » 30. sep 2020 13:54

ShadowFlameDK skrev:Ja det må du da gerne synes. Har også forudbestilt den - men dropper det nok igen.

Jeg kommer til at have rigeligt med XBOX økosystemet at gøre. Og så har jeg stadig en Pro, som kan spille de fleste titler alligevel. Har bestilt den i england - der kommer den til at stå mig i 2000 kr. og så får jeg en kontroller ekstra. Så 1.500 for en ekstra maskine er vist ikke så skidt. Hvis jeg skulle på PS5 så skulle jeg også der have en ekstra controller og så er vi jo på næste 5k.


Hvad mener du med at en Pro kan spille de fleste titler aligevel?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron