Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Picco » 10. nov 2020 17:58

Jake242 skrev:
Picco skrev:Nej, pre-orders starter når en forhandler gør det muligt at bestille produktet. :)


ja men på det tidspunkt har han ikke fået allokeret nogle units endnu... måske det er svaret på at du ikke har hørt noget.

Det er muligt, men om ikke andet burde jeg vel være langt fremme i køen. Hvilket selvfølgelig ikke hjælper, hvis de ikke får nogen enheder overhovedet. :shock:
Yomotherfuckerwheeeee!
Picco
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf DinesJ » 10. nov 2020 17:59

Jake242 skrev:
DinesJ skrev:
Jake242 skrev:
Hvad er HDMI CEC?


CEC = Consumer Electronics Control

Lang historie, kort. Det tillader understøttede enheder at sende signaler til hinanden, gennem HDMI stikket.

F.eks. Kan Xbox Series X (såfremt den virkelig understøtter HDMI CEC), tænde fjernsynet, samt skifte til den relevante HDMI indgang. Fjernsynet kan herefter sende en besked videre til ens anlæg, der ligeledes tændes hvis det er tilsluttet fjernsynet (og understøtter HDMI CEC). HDMI CEC, gør det også muligt at Xbox'en kan betjenes med TV'ets fjernbetjening etc.

I dit tidlige dage, var det lidt et hit-and-miss med hvor godt det virkede. De senere år har det dog virket upåklageligt og virkelig noget jeg savner på Xbox One X. Her valgte man i stedet at gå med en (efter min mening inferiør) løsning, hvor signalerne sendes gennem en IR-blaster. Denne IR-løsning har dog sine begrænsninger. F.eks. kan jeg godt få min One X til at tænde fjernsynet, men ikke at skifte til det rigtige input, når jeg sidst har benyttet mit Apple TV. Det medfører derfor på nuværende tidspunkt at jeg bliver nødt til også at have min TV fjernbetjening liggende fremme (udover fjernbetjeningen til Apple TV'et), så jeg kan skifte HDMI input.

1. World Problem - I know!!
Men stadig noget der er super lækkert når det bare virker.


Jeg vil kunne sætte min logitech til at gøre præcis det du angiver, den kører med IRC blaster og kan godt sætte hdmi input? - men jeg gad bare ikke sætte det op da jeg skiftede til Sonos AMP med ARC - som sørger for lyden følger det der vises på fjernsynet(Mac, ps4, one x)

Jeg tror ikke jeg kommer til at bruge CEC featuren, mit setup virker som det skal :D


Heh, jamen jeg spurgte skam heller ikke for din skyld, men for min egen :lol:
DinesJ
Niveau 2
 
Indlæg: 156
By: København N


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 10. nov 2020 18:00

Jeg er stadig ret skuffet over antallet af spil der er optimeret til den... og ikke nogle nye spil.

Med den nye Xbox i dag, kan jeg spille de samme spil som i går, jeg er bare 4000 kr fattigere :lol: :D

Forstår simpelthen ikke, at de ikke er klar med et lineup af nye spil, der kan vise hvad den nye konsol kan. Det må næsten være det tyndeste spil lineup til launch i historien ?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+3

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf SupermarioDK » 10. nov 2020 18:14

Nå nu er min - fra Elgiganten - kommet til Slicetown - så har de knap 6 timer til at nå til Aarhus.
SupermarioDK
Niveau 0
 
Indlæg: 17

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niki Lauda DK » 10. nov 2020 18:38

Jeg har kun hørt at Bring vil levere min til selvvalgt pakkeshop. Den fik jeg i går aftes. Har intet andernhørt fra dem endnu. Håber alt går som det skal.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niculla2 » 10. nov 2020 18:45

Morten Skou skrev:Jeg er stadig ret skuffet over antallet af spil der er optimeret til den... og ikke nogle nye spil.

Med den nye Xbox i dag, kan jeg spille de samme spil som i går, jeg er bare 4000 kr fattigere :lol: :D

Forstår simpelthen ikke, at de ikke er klar med et lineup af nye spil, der kan vise hvad den nye konsol kan. Det må næsten være det tyndeste spil lineup til launch i historien ?


De satsede hele butikken på Halo, bare surt det studie er drevet af tidligere medarbejdere fra Elgiganten.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 216
By: Valby

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 10. nov 2020 19:05

Morten Skou skrev:Jeg er stadig ret skuffet over antallet af spil der er optimeret til den... og ikke nogle nye spil.

Med den nye Xbox i dag, kan jeg spille de samme spil som i går, jeg er bare 4000 kr fattigere :lol: :D

Forstår simpelthen ikke, at de ikke er klar med et lineup af nye spil, der kan vise hvad den nye konsol kan. Det må næsten være det tyndeste spil lineup til launch i historien ?


Tror du har ret, selv Atari havde med Pong en eksklusiv title på launch :mrgreen:
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niki Lauda DK » 10. nov 2020 19:26

Har lige talt med den pakkeshop, som skulle modtage min Xbox og de har fået fra Bring i dag, men min er ikke leveret. Skide fedt :roll:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf violator » 10. nov 2020 19:58

Ved efterhånden ikke om jeg skal grine eller græde. En kammerat har netop afhentet hans All Access selvom han bestilte den en uge senere end mig (jeg bestilte d 23/9 og den står til levering i dag), og selvom den står til levering d 4 december på hans ordreseddel. Godt for ham men fandeme elendig service fra el-gigantens side!!!
violator
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Struer


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 10. nov 2020 20:21

violator skrev:Ved efterhånden ikke om jeg skal grine eller græde. En kammerat har netop afhentet hans All Access selvom han bestilte den en uge senere end mig (jeg bestilte d 23/9 og den står til levering i dag), og selvom den står til levering d 4 december på hans ordreseddel. Godt for ham men fandeme elendig service fra el-gigantens side!!!


Jeg føler sgu med jer som ikke har fået den - alle de her forudbestillinger er virkelig dårlig håndteret af Elgiganten. ](*,)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Mikadk » 10. nov 2020 20:33

Udover Fifa 21 opgradering, var der heller ikke meget at komme efter. Med Football manager 21 udgives i aften, kan man godt lige klare ventetiden :P
Billede
Mikadk
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Carsten O » 10. nov 2020 21:28

Morten Skou skrev:Jeg er stadig ret skuffet over antallet af spil der er optimeret til den... og ikke nogle nye spil.

Med den nye Xbox i dag, kan jeg spille de samme spil som i går, jeg er bare 4000 kr fattigere :lol: :D

Forstår simpelthen ikke, at de ikke er klar med et lineup af nye spil, der kan vise hvad den nye konsol kan. Det må næsten være det tyndeste spil lineup til launch i historien ?


Enig. Men hurtigheden når man kommer fra en day one Xbox One er slående. :)
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Beizor » 10. nov 2020 21:57

De af jer som har modtaget den nye maskine i dag, hvad er jeres indtryk af gameplay/grafik? Væsenligt forskel at mærke?
Yippie-ki-yay, motherfucker!
Beizor
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Herning


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Slimjay DK » 10. nov 2020 22:14

Morten Skou skrev:Jeg er stadig ret skuffet over antallet af spil der er optimeret til den... og ikke nogle nye spil.

Med den nye Xbox i dag, kan jeg spille de samme spil som i går, jeg er bare 4000 kr fattigere :lol: :D

Forstår simpelthen ikke, at de ikke er klar med et lineup af nye spil, der kan vise hvad den nye konsol kan. Det må næsten være det tyndeste spil lineup til launch i historien ?


Det er en af årsagerne til jeg ikke er hoppet på vognen her på release. Der er bare ikke nok nyt :^o Jeg ser den ikke rigtig som en ny generation, men mere som en storebror til Xbox One X. ligesom One X var til One S.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf CaptainKicker » 10. nov 2020 22:23

Morten Skou skrev:Jeg er stadig ret skuffet over antallet af spil der er optimeret til den... og ikke nogle nye spil.

Med den nye Xbox i dag, kan jeg spille de samme spil som i går, jeg er bare 4000 kr fattigere :lol: :D

Forstår simpelthen ikke, at de ikke er klar med et lineup af nye spil, der kan vise hvad den nye konsol kan. Det må næsten være det tyndeste spil lineup til launch i historien ?


Jeg er egentlig ikke stor fan af Assassins Creed, men købte Valhalla for at få en følelse af launchspil, haha.

Men ender nok med at bruge det meste af tiden i Horizon 4.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron