Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Mysticurse » 16. mar 2020 18:29

citysleeps skrev:Det burde vel være forventeligt at Series X på ingen måder når en udgivelse før 2021? Pandemien har vel stoppet samtlige produktioner..

Læste en artikel i dag, hvor der stod at Microsoft siger, at den stadigvæk vil komme ud til normal tid ;-) Hvilket selvfølgelig nok betyder 2021 for Danmark.
Det kan selvfølgelig nå at ændre sig mange gange endnu.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niculla2 » 16. mar 2020 19:17

Er folk pumped på den eller er vi blevet for gamle? :D
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Mysticurse » 16. mar 2020 19:28

Niculla2 skrev:Er folk pumped på den eller er vi blevet for gamle? :D

Nu ved jeg ikke lige hvad du tænker på med gammel..?? Men jeg er 36 år ung, og jeg skal UDEN tvivl hav den :-P Det bliver dog nok ikke før den er faldet lidt i pris, for har nok ikke råd ved launch desværre :-/
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 16. mar 2020 23:30



Det er jo sådan Xbox One burde have været :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf JohnH » 17. mar 2020 19:57

Raytraycing og det kraftige skub opad i grafik, det bliver nok det der får mig til at købe mig en Series X i julegave, ser godt nok fedt ud.

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niculla2 » 17. mar 2020 20:51

Og nu kan vi da snart rigtig sammenligne lidt med ps5. Den afsløres imorgen kl 17.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf tue69 » 20. mar 2020 06:33

Lige nu ser Xbox ud til at vinde min interesse - medmindre de da laver er fuckup af Xbox One'ske dimensioner.

Men er jeg den eneste der synes, at 1TB harddisk lyder af meget lidt i disse tider? Det er ikke mange spil der kan ligge på den harddisk tænker jeg.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf CaptainKicker » 20. mar 2020 19:21

tue69 skrev:Lige nu ser Xbox ud til at vinde min interesse - medmindre de da laver er fuckup af Xbox One'ske dimensioner.

Men er jeg den eneste der synes, at 1TB harddisk lyder af meget lidt i disse tider? Det er ikke mange spil der kan ligge på den harddisk tænker jeg.


Tænkte det samme. Jeg troede faktisk at vi minimum kunne forvente 2TB. Det lader dog til at Microsoft godt kan lide idéen om at folk køber deres egne eksterne harddiske så man kan spare lidt på den bekostning.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf arnel925 » 21. mar 2020 07:49

Hvis man kigger på specs så er jeg helt klart mest til Xbox SX. Men der er mange andre ting som kommer i spil også, pris, first party spil, OS, community, controller og meget mere. Vi bliver nok klogere slut 2020.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niculla2 » 21. mar 2020 09:37

For mig handler det nok om mere end bare selve konsollen og dens indmad.

Synes stadig Game Pass er en game changer for min tilværelse. Værdien i det er helt ekstraordinær. Jeg køber næsten ingen spil mere, og man kan prøve voldsomt meget forskelligt og finde helt nye genre man aldrig havde overvejet før.

Er f.eks. lige gået igang med Ori-spillene, som jeg nok aldrig selv ville købe, men hold da fast en fed omgang platformer.

Så medmindre PS5 kommer med noget crazy VR eller noget, så holder jeg pænt fast i Team Xbox.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby

+6

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf tue69 » 21. mar 2020 21:05

CaptainKicker skrev:Tænkte det samme. Jeg troede faktisk at vi minimum kunne forvente 2TB. Det lader dog til at Microsoft godt kan lide idéen om at folk køber deres egne eksterne harddiske så man kan spare lidt på den bekostning.


Enig - det virker som om at Sony forsøger at køre en lavere pris som strategi, så man skal heller ikke køre sig selv for meget bagud på den konto, selvom hardwaren er stærkere.

Niculla2 skrev:For mig handler det nok om mere end bare selve konsollen og dens indmad.

Synes stadig Game Pass er en game changer for min tilværelse. Værdien i det er helt ekstraordinær. Jeg køber næsten ingen spil mere, og man kan prøve voldsomt meget forskelligt og finde helt nye genre man aldrig havde overvejet før.


Fuldstændig enig. PlayStation Now er efterhånden begyndt at være nogenlunde i gear i forhold til GamePass, men de ligner jo hinanden temmeligt meget - GamePass ser dog umiddelbart ud til at have et stærkere bagkatalog.

Det var et plus at Sony endeligt faldt til patten og kørte EA Access, det har været rigtig fint at få et lidt billigere FIFA og adgang til EA-titler, men Gamepass/PS Now er bare noget helt andet.

Jeg er lidt i tvivl om jeg overhovedet skal have en ny konsol, eller om det var mit end-of-the-road. Foruden FIFA har jeg alene spillet Resident Evil 2 Remake, Bioshock spillene (som kom via PS+) og kaster mig over Shadow of the Colossus. Foruden FIFA er det efterhånden ved at være tilbage til Resident Evil 2 Remake som det eneste nye spil jeg har brugt penge på i rigtig mange år.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf VIC » 21. mar 2020 23:37

CaptainKicker skrev:Tænkte det samme. Jeg troede faktisk at vi minimum kunne forvente 2TB. Det lader dog til at Microsoft godt kan lide idéen om at folk køber deres egne eksterne harddiske så man kan spare lidt på den bekostning.


Selvfølgelig vil de gerne sælge nogle af dem, men tror den primære grund er prisen. Et 1TB M.2 NVME drev koster ca 1000,- herhjemme og et 2TB ca dobbelt så meget.
Jeg ved godt, at det ikke er den pris MS skulle betale for den ekstra storage, men det ville potentielt gøre konsollen væsentligt dyrere end en PS5 og der er måske forældre, som bare køber den billigste til deres børn, så de ville risikere at miste en betydelig kundegruppe.
Når først de begge kommer ud og prisen på begge bliver kendt, så kan det godt tænkes, at kapaciteten hurtigt bliver forøget, hvis den skulle være billigere end PS5.
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 3
 
Indlæg: 221
By: Horsens


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niki Lauda DK » 24. mar 2020 16:51

Den skal bare ejes. Hvis konen ikke er enig, så må hun sgu finde en anden mand !!!
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+3

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf GrillBillerDK » 30. mar 2020 18:00

Jeg faldt lige over dette "Rygte"...
https://pastebin.com/B5G7LRN5
[Rumor] #Microsoft will finalize the purchase of the entire gaming catalogue from #Konami
#Konami
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niki Lauda DK » 6. maj 2020 09:24

I morgen kl. 17.00 dansk tid (nu skulle det være rigtigt) kommer der et stream på diverse platforme omkring launch titler og evt. Andet
Senest rettet af Niki Lauda DK 6. maj 2020 16:07, rettet i alt 1 gang.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron