Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 10. nov 2020 22:37

Beizor skrev:De af jer som har modtaget den nye maskine i dag, hvad er jeres indtryk af gameplay/grafik? Væsenligt forskel at mærke?


Tror stadig at der mangler nogle nye spil, som for alvor viser os hvad den kan. De titler jeg har prøvet indtil nu, tror jeg godt kunne køre på samme måde på en Xbox One X.

Men øj hvor tænder den hurtigt... vi snakker få sekunder fra kold boot til man er klar.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niki Lauda DK » 11. nov 2020 07:32

Fik lige en besked fra Bring, om at de forventer levering i dag i pakkeshoppen imellem 8-17. Nu ved jeg godt at der har været tryk på, men jeg bestilte maskinen på Elgiganten i næsten samme sekund som den blev frigivet, fordi jeg gerne ville kunne være med på verdenspræmieren, for den nye generation. Kundeservice lovede mig at den ville ankomme d. 10. efter jeg ringede til dem pga. De mange sms'er med nye datoer. Jeg er lidt skuffet over Elgiganten, selvom humøret nok skal blive højt når så maskinen endelig lander.

Men fedt for jer der fik den i går :-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf stainlessdk » 11. nov 2020 07:40

Velkommen i klubben, jeg snakkede også med kundeservice 4 gange igår og de "lovede" højt og helligt at jeg var en af de "heldige" som fik den igår, sikke en skuffelse og ringe overblik

Niki Lauda DK skrev:Fik lige en besked fra Bring, om at de forventer levering i dag i pakkeshoppen imellem 8-17. Nu ved jeg godt at der har været tryk på, men jeg bestilte maskinen på Elgiganten i næsten samme sekund som den blev frigivet, fordi jeg gerne ville kunne være med på verdenspræmieren, for den nye generation. Kundeservice lovede mig at den ville ankomme d. 10. efter jeg ringede til dem pga. De mange sms'er med nye datoer. Jeg er lidt skuffet over Elgiganten, selvom humøret nok skal blive højt når så maskinen endelig lander.

Men fedt for jer der fik den i går :-)
stainlessdk
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf arnel925 » 11. nov 2020 09:10

Med den nye Xbox Series X har Xbox overtaget Iphonen formen. Hvor styresystemet er ens på de gamle som de nye modeller, samt kan du spille alle spil på alle Xbox konsoller. Men hvis man ejer en ok PC eller en Xbox one føler jeg ikke at der er grund til at investere lige nu i en ny Xbox (lidt ligesom hvis man er glad for sin Iphone 11 så er man lidt ligeglad om den nye model er lidt hurtigere og har et bedre kamera) . Jeg ved ikke om andre føler på samme måde. Kunne godt forstille mig at PS5 strategi vil give mere salg, da du trods alt har en helt ny controller, nyt UI, og spil som Godfall som du kun kan spille på PS5, alt i alt giver det en mere next-gen følelse.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf S3 Synaptic » 11. nov 2020 09:18

arnel925 skrev:Med den nye Xbox Series X har Xbox overtaget Iphonen formen. Hvor styresystemet er ens på de gamle som de nye modeller, samt kan du spille alle spil på alle Xbox konsoller. Men hvis man ejer en ok PC eller en Xbox one føler jeg ikke at der er grund til at investere lige nu i en ny Xbox (lidt ligesom hvis man er glad for sin Iphone 11 så er man lidt ligeglad om den nye model er lidt hurtigere og har et bedre kamera) . Jeg ved ikke om andre føler på samme måde. Kunne godt forstille mig at PS5 strategi vil give mere salg, da du trods alt har en helt ny controller, nyt UI, og spil som Godfall som du kun kan spille på PS5, alt i alt giver det en mere next-gen følelse.


Er personligt lidt skuffet. Det er meget samme fornemmelse som hvis man opgraderede til One X.
Ikke at maskinen på nogen måde er ringe, men der mangler bare noget nyt - andet end en meget lidt ændret controller og langt hurtigere system/loadingtider. At de mangler spil udviklet direkte til SX gør launch lidt tom.
Daylight is the enemy!
S3 Synaptic
Niveau 1
 
Indlæg: 93

+3

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Gloomy Leah » 11. nov 2020 09:38

arnel925 skrev:Med den nye Xbox Series X har Xbox overtaget Iphonen formen. Hvor styresystemet er ens på de gamle som de nye modeller, samt kan du spille alle spil på alle Xbox konsoller. Men hvis man ejer en ok PC eller en Xbox one føler jeg ikke at der er grund til at investere lige nu i en ny Xbox (lidt ligesom hvis man er glad for sin Iphone 11 så er man lidt ligeglad om den nye model er lidt hurtigere og har et bedre kamera) . Jeg ved ikke om andre føler på samme måde. Kunne godt forstille mig at PS5 strategi vil give mere salg, da du trods alt har en helt ny controller, nyt UI, og spil som Godfall som du kun kan spille på PS5, alt i alt giver det en mere next-gen følelse.


Det skal lige siges at en del af de ps5 "exclusives" såsom godfall, bugsnax, FFXVI, Project Athia, osv faktisk kommer til PC. Desuden er der også en del ps5 spil (miles morales, sackboy, bugsnax, horizon forbidden west) some også kommer til PS4.
Gloomy Leah
Niveau 0
 
Indlæg: 6
By: Copenhagen


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf baunevej » 11. nov 2020 11:08

I mine øjne er flere fps, hurtigere loadtid det hele værd, der skal nok komme spil med tiden der udnytter det endnu mere. Desuden kan det vel ikke komme som den store overraskelse der mangler nye spil, det har der været snak om flere måneder...
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf S3 Synaptic » 11. nov 2020 11:32

baunevej skrev:I mine øjne er flere fps, hurtigere loadtid det hele værd, der skal nok komme spil med tiden der udnytter det endnu mere. Desuden kan det vel ikke komme som den store overraskelse der mangler nye spil, det har der været snak om flere måneder...


FPS og loadtid ER det værd og selvfølgelig skal der nok komme noget.
Og det er ingen overraskelse at ændringerne var små, men alligevel lidt skuffende for mit vedkommende.
Det føles bare ikke som en RIGTIG ny generation på Xbox med denne strategi - men det er fint - det fungerer og det giver også mening. Men anderledes i forhold til konsol launch end historisk set.
Daylight is the enemy!
S3 Synaptic
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf fatbass » 11. nov 2020 12:05

er der nogle der har hørt noget fra elgiganten i dag? på ekstrabladet siger elgiganten dem der ik fik i går får dem i dag. jeg har personligt ik hørt fra dem :-/
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Larsen » 11. nov 2020 12:14

Jeg har lige fået sms om, at jeg kan hente min - en Xbox Series X All Access.
Larsen
Niveau 3
 
Indlæg: 223

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niculla2 » 11. nov 2020 12:29

Jep,.. Lige fået en SMS også.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf fatbass » 11. nov 2020 12:35

hmmm venter spændt. hvilken butik har i købt hos?
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf OmarE » 11. nov 2020 13:47

OmarE
Niveau 0
 
Indlæg: 38
By: København N


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Derp » 11. nov 2020 13:51

Lidt underligt. Jeg bestilte en Xbox Series X og fik at vide at den kunne afhentes i den nærmeste Elgiganten. I går fik jeg så en email om at den var blevet sendt med Bring og i dag har jeg lige fået en sms om at jeg kan hente den nede i min lokale kiosk/pakkeshop.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 11. nov 2020 13:52

Mht skuffelse, så kan jeg godt følge det... den er bare hurtigere og bedre, så når hypen har lagt sig - så er der ingen forskel på den og en one x andet end det.

Min største skuffelse kom dog fra FH4 - da jeg ikke fik spillet det overhovedet, da den skulle have en 64 GB opdate til hovedspillet og en 8 GB opdate til hver af de 2 expansions. så i alt 80 GB!!!
Hvis man ligger det oven i at FH4 allerede fylder mere end 100GB så æder det ene spil 20% af ens storage!!!

Så den allllllller største skuffelse må være at man kun har 1TB(eller rettet 800 og noget GB) til rådighed når spillene nu tager så meget ekstra plads.


Jeg kunne også godt have tænkt mig at de havde lavet lidt ny interface - men den er jo næsten lige blevet opdateret, så hvad kan man snart forlange.

Jeg downloade Ori and the will of the wisps igår, udelukkende fordi den var optimeret til series X(har aldrig prøvet det før) man havde mulighed for at sætte fps til 120 - hvilket da lyder helt vildt når man kommer fra, for det meste, 30 fps - men jeg må ærligt indrømme at det kunne de godt have sparet - nu har jeg ikke set det i 30 fps eller 60 fps - men en 2D sidescroller, har den virkelig brug for 120 fps???
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron