Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 22. sep 2020 08:03

Here aswell
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf CaptainKicker » 22. sep 2020 08:08

Også smidt en på Series X. Glæder mig!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niki Lauda DK » 22. sep 2020 08:09

Også her!
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf ShadowFlameDK » 22. sep 2020 08:19

Så er der lagt bestilling hos Elgiganten ..... fuck det bliver godt.
ShadowFlameDK
Niveau 0
 
Indlæg: 20
By: Silkeborg

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf hackNICE1112@ » 22. sep 2020 08:23

Fik også en:-) bliver så godt:-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf ShadowFlameDK » 22. sep 2020 08:50

Har smidt på både X og S. Vil have en X, men S bliver bare sådan en nice lille sag, jeg kan bare ikke modstå den.
ShadowFlameDK
Niveau 0
 
Indlæg: 20
By: Silkeborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lord Beef Jerky » 22. sep 2020 09:14

Kunne i bestille til afhentning i butik hos Elgiganten? Jeg kunne ikke finde muligheden, og endte med at vælge pakkeboks (hvor jeg heller ikke kunne vælge hvilken) til 39 kr ekstra i leveringsomkostninger.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Slimjay DK » 22. sep 2020 09:19

Lord Beef Jerky skrev:Kunne i bestille til afhentning i butik hos Elgiganten? Jeg kunne ikke finde muligheden, og endte med at vælge pakkeboks (hvor jeg heller ikke kunne vælge hvilken) til 39 kr ekstra i leveringsomkostninger.


Køber man direkte fra Microsoft, bliver den leveret gratis. :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 22. sep 2020 09:36

Slimjay DK skrev:
Lord Beef Jerky skrev:Kunne i bestille til afhentning i butik hos Elgiganten? Jeg kunne ikke finde muligheden, og endte med at vælge pakkeboks (hvor jeg heller ikke kunne vælge hvilken) til 39 kr ekstra i leveringsomkostninger.


Køber man direkte fra Microsoft, bliver den leveret gratis. :wink:



Tak for heads up, det har jeg nu også gjort(hader at skulle betale for fragt) nu skal jeg bare have afbestilt hos elgiganten - kan det gøres lettere end at ringe ind?

Edit: fik annulleret på deres chat support
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Slimjay DK » 22. sep 2020 10:05

Ja, når man er oppe i den pris, så skal der sku være gratis levering til døren :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf theoneandonlybavi » 22. sep 2020 10:08

Hvis det er vigtigt for jer at få konsollen til launch, så undgå for alt i verden levering fra MS. De var kolde i røven, da de skulle leverer min Xbox One X: Scorpio Edition. Den kom dagen efter.

Bevares. Ingen døde af det, men det var lidt tamt at sidde med sin forudbestilling, som de først sendte på selve lanceringsdagen.

Jeg har bestilt i Elgiganten og bestiller aldrig direkte fra MS igen.
theoneandonlybavi
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Viborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lasborg » 22. sep 2020 11:27

theoneandonlybavi skrev:Hvis det er vigtigt for jer at få konsollen til launch, så undgå for alt i verden levering fra MS. De var kolde i røven, da de skulle leverer min Xbox One X: Scorpio Edition. Den kom dagen efter.

Bevares. Ingen døde af det, men det var lidt tamt at sidde med sin forudbestilling, som de først sendte på selve lanceringsdagen.

Jeg har bestilt i Elgiganten og bestiller aldrig direkte fra MS igen.



Bestilte først på Elgiganten, men var også knotten over leveringsomkostninger. Bestilte hos MS så. Men læste så ovenstående. Så afbestilte så igen. Så nu har jeg været fysisk i Elgiganten og lægge pengene så jeg kan hente den på dagen, uden at skulle bekymre mig om leverings forsinkelser eller tåbelige fragtmedarbejdere.
Det er selvfølgelige nemt for mig når jeg bor 5 minutter fra en Elgiganten.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf theoneandonlybavi » 22. sep 2020 11:59

Lasborg skrev:
theoneandonlybavi skrev:Hvis det er vigtigt for jer at få konsollen til launch, så undgå for alt i verden levering fra MS. De var kolde i røven, da de skulle leverer min Xbox One X: Scorpio Edition. Den kom dagen efter.

Bevares. Ingen døde af det, men det var lidt tamt at sidde med sin forudbestilling, som de først sendte på selve lanceringsdagen.

Jeg har bestilt i Elgiganten og bestiller aldrig direkte fra MS igen.



Bestilte først på Elgiganten, men var også knotten over leveringsomkostninger. Bestilte hos MS så. Men læste så ovenstående. Så afbestilte så igen. Så nu har jeg været fysisk i Elgiganten og lægge pengene så jeg kan hente den på dagen, uden at skulle bekymre mig om leverings forsinkelser eller tåbelige fragtmedarbejdere.
Det er selvfølgelige nemt for mig når jeg bor 5 minutter fra en Elgiganten.


Da Xbox One X blev sendt, sendte de fra Holland. Jeg ved ikke om der har været tale om en tåbelig medarbejder, som har tænkt, at den tur tages nemt på en time eller to.

Jeg er meget overrasket over, at Elgiganten fortsat tager mod bestillinger på Xbox Series X/S.
Enten har Sony lavet latterligt få PS5'ere, eller også er hypen bare enorm på PlayStation, fremfor Xbox.

Det kunne selvfølgelig også bare være, at hele Corona-situationen har gjort at Sony er laaaaangt bagefter mht. produktionen af konsoller, kontra Microsoft, som bare har klasket den ene konsol sammen efter den anden. Selv er jeg overrasket over at der overhovedet kommer konsoller i år. Jeg havde troet, at de blev skudt til start/midt 2021.
theoneandonlybavi
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Viborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niculla2 » 22. sep 2020 12:57

Generelt er Danmark meget pro Playstation. Udover fra siden her, kender jeg ikke ret mange med en Xbox. Tror helt sikkert hypen er højere på PS, næsten uanset, hvad Xbox kommer op med.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf tue69 » 22. sep 2020 13:44

Niculla2 skrev:Generelt er Danmark meget pro Playstation. Udover fra siden her, kender jeg ikke ret mange med en Xbox. Tror helt sikkert hypen er højere på PS, næsten uanset, hvad Xbox kommer op med.


Det er spøjst. Jeg havde en fornemmelse af at det var mere lige ved Xbox 360 vs PS3 dagene. Men jeg sidder med samme fornemmelse som dig.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron