Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Slimjay DK » 13. dec 2019 08:03

Billede

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf mortnDK » 13. dec 2019 09:44

Uhh, spændende.. Men hold da op en klods.
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf JohnH » 13. dec 2019 11:35

mortnDK skrev:Uhh, spændende.. Men hold da op en klods.


Den har vel indbygget subwoofer...
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf JesperN2820 » 13. dec 2019 12:15

Slimjay DK skrev:Billede


Smukt, smukt industrielt design IMHO. Men ikke perfekt fit til alle "TV-møbler".

Dog kan den bruges liggende (det vil den blive hos mig, og her er den, efter billederne, "kun" så høj som en controller på højkant hvilket kommer til at gå fint i mit setup.

Spændende!
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Mysticurse » 13. dec 2019 12:45

JohnH skrev:Den har vel indbygget subwoofer...

Soundbar måske??

JesperN2820 skrev:Smukt, smukt industrielt design IMHO. Men ikke perfekt fit til alle "TV-møbler".

Dog kan den bruges liggende (det vil den blive hos mig, og her er den, efter billederne, "kun" så høj som en controller på højkant hvilket kommer til at gå fint i mit setup.

Spændende!

Ja jeg synes nu også den ser ret lækker ud ;-) :-P Dog er jeg en af dem der for lidt et problem mht mit TV bord. For mit TV er bredere end bordet. Så selv om jeg gerne ville have maskinen op og så godt ud, så vil den ganske enkelt dække for mit TV.

På hylden under TV'et er jeg ikke sikker på den vil kunne stå med rigelig luft omkring, uden at jeg flytter hylden ned. Men så skal jeg jo have fundet et nyt sted til mine spil som står neden under.

Men der skal nu nok komme en løsning på det hele, for skal UDEN tvivl have det monster =D> =D> 8)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Slimjay DK » 13. dec 2019 13:58

mortnDK skrev:Uhh, spændende.. Men hold da op en klods.



Hvis du kigger på controller Vs Console, så er den faktisk ikke så stor ... Men Jeg håber satme at PSU er indbygget :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 13. dec 2019 14:51

Det ligner en tidlig aprilsnar. Hvad er specs’ne?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niki Lauda DK » 13. dec 2019 15:45

De præcise specs er ikke frigivet endnu, men den vil kunne køre op til 120 fps, 8K, HDR og raytracing - dog ikke på samme tid i de fleste spil. Loadingtiderne vil være nærmest ikke-eksisterende og alle spil vil vist nok kunne genoptages med et klik, fremfor nu hvor man kun kan gøre det med et spil ad gangen.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf hackNICE1112@ » 13. dec 2019 16:58

Den ser godt nok lækker ud den nye Xbox:-) så det bare hvad den koster og en dato på hvor den er ude:-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf JohnH » 13. dec 2019 16:59

Lidt gætteri fra nettet, men sandsynligt tæt på.
Dobbelt power i forhold til X.

CPU: 8-core targeting around 3.5 GHz.
GPU: Xbox Series X GPU and custom processor.
Compute Power: 12 TFLOPS.
RAM: 13 GB for games, 3 GB for operating system (16 GB total).
Storage: Custom non-volatile memory express solid-state storage (NVMe SSD).
In an interview with GameSpot, Phil Spencer, Microsoft's Xbox chief, said: "We wanted to have a dramatic upgrade from the Xbox One base console. So when we do the math, we're over eight times the GPU power of the Xbox One, and two times what an Xbox One X is."
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Cena » 13. dec 2019 17:59

Jeg kan som en af de få meget godt lide designet :) Er spændt på at høre mere om den :) Regner dog med at blive på PC medmindre de nærmest smelter sammen :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 13. dec 2019 19:00

Jeg er ikke voldsomt vild med designet, men i det mindste fylder den mindre end Xbox One. Havde egentlig forventet at vi ville være tættere på Apple TV i størrelsen efterhånden :)

https://www.xboxlife.dk/news/microsoft- ... 13859.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Rechain » 13. dec 2019 20:58

\:D/ Jeg hopper med på den bølge Cena er i, som faktisk godt kan lide designet :D godt nok har jeg en Xbox One X fra sidste år, men skal nok have den. Den økonomiske situation vil vise om det bliver på launch, for PS5 kommer også til at hive i mig, selvom jeg har PS4 Pro. Måske jeg skal gøre en større indsats på mine opsparinger for at pengene er klar til tiden (måske begge) men jaja, lad os nu se :P i sidste ende bliver de købt!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12815
By: Kastrup


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lodberg » 13. dec 2019 21:44

Mega fedt design!
Lodberg
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf CaptainKicker » 13. dec 2019 23:50

Navnet er lidt forvirrende. Tænker det er fornuftigt at bruge "X"-navnet, men damn det kommer til at forvirre folk som ikke følger med.

Fede specs, hvis rigtigt, fint konsoldesign, og spændende spil. Håber vi til E3 får lidt flere launch titler på - meget gerne et Forza-spil.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster