Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 11. nov 2020 21:10

Jake242 skrev:...glemte helt at være skuffet over at det nye joypad "clicker" markant mere højlydt end det gamle... specielt D-pad. Så snart jeg får repareret min Elite controller - så ryger det i skuffen(share knap my a**)


Ja... den virker ret billig desværre :shock:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lasborg » 11. nov 2020 21:23

fatbass skrev:kom igennem til deres kundeservice på telefonen, og fik at vide han sad med en liste hvor min stod med en kommentar mindre forsinkelse, han ville lige høre en overordnet hvad det præcis betød, og det betød et par dage, så det ville komme i denne uge, tror desværre bare ikke rigtig på dem mere :-/


Jeg har fået samme besked. Jeg spurgte dem direkte hvad “et par dages forsinkelse” betyder. De sagde at den ville blive afsendt til butikken i dag den 11/11,, så de forventede at jeg vil kunne hente den torsdag hvis det så ikke er tilfældet, så har de noteret på min sag at jeg skulle have kompensation.

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal forvente, men jeg er da blevet citeret i Ekstrabladet, så jeg har da det kørende for mig. :D
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf FrankBuck » 12. nov 2020 08:52

Er ikke skuffet over min Series X.
Ja, der er ingen titler der for alvor udnytter al den kraft, men det skal nok komme, så det generer mig ikke så meget.
Der er jo masser af spil at gå i gang med, selv om de er "gamle".

Til gengæld er jeg rigtig glad for en lydløs konsol, der bare er hurtig. Glæder mig til Witcher 3 får sin upgrade, for så skal det bestemt spilles igennem igen (uden de horrible loadtider der var på min One X)
FrankBuck
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: Tørring


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf fatbass » 12. nov 2020 09:40

fandme spændt på om vi hører noget frem dem i dag
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niki Lauda DK » 12. nov 2020 09:52

Jeg fik afprøvet warzone igår, uden High resolution updaten og må sige at det var ovenud positivt. Jeg skulle lige bruge noget tid på at finde de rette indstillinger på min monitor og Xbox. Men da alt var sat bedst muligt op til mine præferencer, så fik jeg smækket et helt krystalklart billede i fjæset da spillet var startet op. Detaljegraden på den gående figur i spillets menu er helt i top og genskin så fantastisk ud. Selv min kone som er meget lidt gamermindet var imponeret og det siger ikke så lidt :lol:

Reaktionstiden i menuerne er meget kort og det hele ser rigtig godt ud. Loadetiden fra man vælger at gå i kamp og til man er klar til at hoppe ud af flyveren i Verdansk er markant kortere. Jeg landede på jorden i opvarmningsdelen med hele 56 sekunder til start, hvilket betyder mulighed for flere kills og ekstra XP. Fedt.

Når man hænger i faldskærmen panorerer man hele vejen rundt uden hakkeri og hele kortet er meget detaljeret og man kan meget nemmere spotte hvor de gode steder er og kan nemt se andre spillere langt væk og dermed undgå at lande for tæt på.

Når så man er nede og begynder at bevæge sig og man for alvor skal se hvad maskinen kan, så bliver man ikke skuffet. Jeg kører med 1440p@60hz og HDR med en skærmrespons på max 6ms alt inkl. og jeg fik fuld valuta for pengene. Detaljerne på soldatens arm og hånd er i sig selv imponerende. Blodårer, småhår og ujævnheder i huden kombineret med skygger der flytter sig rundt alt efter hvad vej man drejer og HDR effekten giver en rigtig fed følelse af realisme. Våbnet ligeledes.

Når man går rundt og gør det man nu gør i warzone, så er alting meget tydeligt og man kan se detaljer længere væk og med de førnævnte specs så er det bare en ren fornøjelse at spille. Det hele kører bare og ser skidegodt ud. Jeg er ihvertfald rigtig glad for min Series X og hvis alle de gode spil bliver genoplivet på den her måde, så har jeg masser af gode timer i kataloget ved genspilning, for det er virkelig et løft som genopliver spillene.

Mega fedt!
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf CaptainKicker » 12. nov 2020 10:03

Jeg er også pænt tilfreds.

Det ser suverænt ud på mit LG CX. Jeg fik prøvet Assassins Creed Valhalla i nogle timer, og det holder bare 100%. Ser fremragende ud og kører flydende i 120hz. Ikke så underligt, fik jeg lyst til Skyrim, og det at spillet loader meget hurtigere er i sig selv upgraden værd.

Jeg ville lige hoppe i et af mine favoritspil de seneste par år, men Forza Horizon 4 havde en 64GB upgrade, så det må vente lidt endnu.

Har jeg en følelse af at jeg bare spiller på en Xbox One som står oprejs og har mere saft og juice i sig? Ja.

Men er det ventetiden og pengene værd? Fuck ja.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lasborg » 12. nov 2020 10:19

fatbass skrev:fandme spændt på om vi hører noget frem dem i dag


Jeg har fået en SMS om at jeg nu kan afhente. Pyha. Så skal jeg ikke vente til jul alligevel.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf fatbass » 12. nov 2020 10:21

Lasborg hvor i landet? og tillykke med den. pænt misundelig :-)
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Gloomy Leah » 12. nov 2020 10:51

Min konsol er stadigvæk hos bring's terminal for anden dag i træk :/ jeg fik ellers en besked om at skulle leveres igår.
Gloomy Leah
Niveau 0
 
Indlæg: 6
By: Copenhagen


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf CaptainKicker » 12. nov 2020 10:55

Gloomy Leah skrev:Min konsol er stadigvæk hos bring's terminal for anden dag i træk :/ jeg fik ellers en besked om at skulle leveres igår.


Ville give dem et kald og høre hvorfor den sidder fast der. Må være en fejl fra deres side.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 12. nov 2020 10:58

CaptainKicker skrev:
Gloomy Leah skrev:Min konsol er stadigvæk hos bring's terminal for anden dag i træk :/ jeg fik ellers en besked om at skulle leveres igår.


Ville give dem et kald og høre hvorfor den sidder fast der. Må være en fejl fra deres side.


Mon ikke de sidder og spillet lidt AC Valhalla hos bring :mrgreen:
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Theis Jensen » 12. nov 2020 11:27

Jeg modtog min series x i går, jubii. Jeg håber I andre også snart får jeres.
Af ren nysgerrighed, hvad gør I andre i forhold til storage?
Jeg har tilkøbt det hurtige hukkommelseskort, sat en ekstern SSD og ekstern HDD til min så det ser således ud:

2TB = Nvme SSD
2TB = Sata SSD
4TB = Sata HDD

Så burde man vel kunne klare sig for en stund. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Niki Lauda DK » 12. nov 2020 11:32

Jeg køber det originale 1tb ssd kort på et tidspunkt og så er jeg rigeligt dækket ind.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lord Beef Jerky » 12. nov 2020 13:31

Niki Lauda DK skrev:Jeg køber det originale 1tb ssd kort på et tidspunkt og så er jeg rigeligt dækket ind.


Samme her. Har ikke brug for, St have alt for mange spil liggende af gangen, og troede egentlig, at jeg kunne klare mig uden ekstra tilkøb, men det nye COD og Cyberpunk fylder jo nærmest 200gb pr stk.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf CaptainKicker » 12. nov 2020 14:13

Lord Beef Jerky skrev:
Niki Lauda DK skrev:Jeg køber det originale 1tb ssd kort på et tidspunkt og så er jeg rigeligt dækket ind.


Samme her. Har ikke brug for, St have alt for mange spil liggende af gangen, og troede egentlig, at jeg kunne klare mig uden ekstra tilkøb, men det nye COD og Cyberpunk fylder jo nærmest 200gb pr stk.


Er det i handlen endnu? Eller kommer det først senere?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron