Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lord Beef Jerky » 10. nov 2020 10:16

Jither skrev:Vær da taknemmelig for, at I overhovedet har hørt noget. :lol: Jeg har intet hørt siden jeg 21. oktober blev forsikret om, at leveringen skam ikke var flyttet og den ville blive leveret i dag. Ingen besked om forsinkelse, ingen bekræftelse af, at den er sendt. Nada. Så kan man jo glæde sig over, at jeg ikke er desperat for at få den i dag, men ville jo være dejligt at vide, hvornår den så dukker op... :roll:


Jeg havde så heller ikke haft hørt noget, hvis jeg ikke havde kontaktet dem. De er vilde nok...
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Viv3ify » 10. nov 2020 10:21

Som jeg kan forstå fra en kammerat der arbejder for Elgiganten, så er Xbox All Acess konsollerne forsinket fra Microsofts side. Konsollerne fra All Acess er vidst et batch for sig selv, da de leveres med All Acess på maskinerne, Elgiganten kan derfor ikke udlevere en hvilken som helst Xbox Series x / s til an All Acess kunde.

Det er super ærgeligt, også da jeg selv har bestilt med All Acess og nu sidder med en øv følelse. Syntes godt beskeden om forsinkelsen kunne være sendt før, men nu fungerer alt desværre ikke optimalt. Ikke andet end at vente, forhåbenligt de få par dage som mailen beskriver, og så få spillet en masse når den kommer.

Til jer der har fået den, jeg er næsten ikke missundelig, god spillelyst!
Viv3ify
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: Amager


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 10. nov 2020 10:24

Jeg syntes faktisk det er ok at elgiganten giver 500 kr i rabat hvis man ikke få den på release.... så kudos til elgiganten hvis de vitterligt gør det. Omvendt så vil man sidde og føle sig snydt hvis man har bestilt et andet sted fra og ikke få kompensation for forsinkelse....


On another note... så have jeg ikke noget mod at UPS manden fik en betinget frakendelse for vanvidskørsel idag... bare han skynder sig med min series x! :mrgreen:
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf violator » 10. nov 2020 10:24

Lord Beef Jerky skrev:
Jither skrev:Vær da taknemmelig for, at I overhovedet har hørt noget. :lol: Jeg har intet hørt siden jeg 21. oktober blev forsikret om, at leveringen skam ikke var flyttet og den ville blive leveret i dag. Ingen besked om forsinkelse, ingen bekræftelse af, at den er sendt. Nada. Så kan man jo glæde sig over, at jeg ikke er desperat for at få den i dag, men ville jo være dejligt at vide, hvornår den så dukker op... :roll:


Jeg havde så heller ikke haft hørt noget, hvis jeg ikke havde kontaktet dem. De er vilde nok...


Det samme her!
violator
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Struer


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jither » 10. nov 2020 10:28

Lord Beef Jerky skrev:
Jither skrev:Vær da taknemmelig for, at I overhovedet har hørt noget. :lol: Jeg har intet hørt siden jeg 21. oktober blev forsikret om, at leveringen skam ikke var flyttet og den ville blive leveret i dag. Ingen besked om forsinkelse, ingen bekræftelse af, at den er sendt. Nada. Så kan man jo glæde sig over, at jeg ikke er desperat for at få den i dag, men ville jo være dejligt at vide, hvornår den så dukker op... :roll:


Jeg havde så heller ikke haft hørt noget, hvis jeg ikke havde kontaktet dem. De er vilde nok...


Jeg kontaktede dem 3 gange - senest 21. oktober - fordi deres udmeldinger stak i alle retninger - som nævnt tidligere: Det giver jo ikke mening, at SMS'en i sin tid var en generel fejl og ingen skulle have haft den, hvis de samtidig ikke kunne sige til specifikke kunder (inkl. mig selv) om den var en fejl i deres tilfælde... Hver gang fik jeg svaret, at den nok skulle blive leveret på den aftalte dato. Selvfølgelig kan den stadig være på vej, og deres "system" har bare glemt at sende en bekræftelse. Ordrehistorikken siger "ikke leveret", men det er den selvfølgelig heller ikke, hvis den er på vej. =D>
Jither
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf violator » 10. nov 2020 10:30

Viv3ify skrev:Som jeg kan forstå fra en kammerat der arbejder for Elgiganten, så er Xbox All Acess konsollerne forsinket fra Microsofts side. Konsollerne fra All Acess er vidst et batch for sig selv, da de leveres med All Acess på maskinerne, Elgiganten kan derfor ikke udlevere en hvilken som helst Xbox Series x / s til an All Acess kunde.

Det er super ærgeligt, også da jeg selv har bestilt med All Acess og nu sidder med en øv følelse. Syntes godt beskeden om forsinkelsen kunne være sendt før, men nu fungerer alt desværre ikke optimalt. Ikke andet end at vente, forhåbenligt de få par dage som mailen beskriver, og så få spillet en masse når den kommer.

Til jer der har fået den, jeg er næsten ikke missundelig, god spillelyst!


All Access blev til No Access
violator
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Struer

+2

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Larsen » 10. nov 2020 10:35

Viv3ify skrev:Som jeg kan forstå fra en kammerat der arbejder for Elgiganten, så er Xbox All Acess konsollerne forsinket fra Microsofts side. Konsollerne fra All Acess er vidst et batch for sig selv, da de leveres med All Acess på maskinerne, Elgiganten kan derfor ikke udlevere en hvilken som helst Xbox Series x / s til an All Acess kunde.

Det er super ærgeligt, også da jeg selv har bestilt med All Acess og nu sidder med en øv følelse. Syntes godt beskeden om forsinkelsen kunne være sendt før, men nu fungerer alt desværre ikke optimalt. Ikke andet end at vente, forhåbenligt de få par dage som mailen beskriver, og så få spillet en masse når den kommer.

Til jer der har fået den, jeg er næsten ikke missundelig, god spillelyst!


Jeg var lige forbi min lokale Elgiganten (Sønderborg) for en afklaring, fordi jeg ikke gider sidde tjekke mails i tide og utide. :-) Her fortalte de mig, at min All Access-maskine ville komme senere i dag, og at jeg får en sms, når det er sket. Spændende, om det så holder stik - jeg synes, de har nye svar hele tiden.
Larsen
Niveau 3
 
Indlæg: 223


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Mikadk » 10. nov 2020 10:35

Var også lige dernede for at gå tomhændet hjem, hvorfor kan man ikke få gjort sit lager klar til all access kunderne... Når de var så stolte over at sige vi kunne komme og hente på dagen
Billede
Mikadk
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 10. nov 2020 10:37

Betyder det mon så, at alle dem der ikke har fået fra Elgiganten i dag, rent faktisk er "All Access"-kunder?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lasborg » 10. nov 2020 10:39

Er lige kommet hjem fra Elgiganten hvor jeg havde forudbestilt og betalt hele beløbet. Ikke all access. Ingen Xbox til mig men alle mulige søforklaringer.
Jeg er så sur og skuffet. Ingen tilbud om kompensation, intet, andet end det beklager vi og der skulle komme nogen igen i december.
Efter jeg er kommet hjem har jeg dog fået “grundet systemfejl” mailen. Jeg er mildest talt målløs over Elgiganten håndtering.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Morten Skou » 10. nov 2020 10:42

Lasborg skrev:Er lige kommet hjem fra Elgiganten hvor jeg havde forudbestilt og betalt hele beløbet. Ikke all access. Ingen Xbox til mig men alle mulige søforklaringer.
Jeg er så sur og skuffet. Ingen tilbud om kompensation, intet, andet end det beklager vi og der skulle komme nogen igen i december.
Efter jeg er kommet hjem har jeg dog fået “grundet systemfejl” mailen. Jeg er mildest talt målløs over Elgiganten håndtering.


Skod :-(

Fik du også SMS'er om at den først ikke kunne leveres, og så om at man skulle se bort fra SMS'en og at man godt kunne forvente levering?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jither » 10. nov 2020 10:42

Morten Skou skrev:Betyder det mon så, at alle dem der ikke har fået fra Elgiganten i dag, rent faktisk er "All Access"-kunder?


Jeg er ikke. Men juryen voterer jo også stadig mht. om der dukker noget op i dag. Ud fra mængden af facebook-forespørgsler på ordrestatus - der besvares med at "den er på vej" - går jeg ud fra at de slår terninger om, om de skal sende en "vi har afsendt din ordre"-mail ud eller ej. :wink:
Jither
Niveau 0
 
Indlæg: 7

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Stoffer » 10. nov 2020 10:43

"Systemfejl".. Den har de kørt på siden september.
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Gloomy Leah » 10. nov 2020 10:44

Jeg har ikke bestilt en All Access konsol, men jeg har stadigvæk ikke fået en mail siden dagen jeg forudbestilte den.
Gloomy Leah
Niveau 0
 
Indlæg: 6
By: Copenhagen


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lasborg » 10. nov 2020 10:49

Morten Skou skrev:
Lasborg skrev:Er lige kommet hjem fra Elgiganten hvor jeg havde forudbestilt og betalt hele beløbet. Ikke all access. Ingen Xbox til mig men alle mulige søforklaringer.
Jeg er så sur og skuffet. Ingen tilbud om kompensation, intet, andet end det beklager vi og der skulle komme nogen igen i december.
Efter jeg er kommet hjem har jeg dog fået “grundet systemfejl” mailen. Jeg er mildest talt målløs over Elgiganten håndtering.


Skod :-(

Fik du også SMS'er om at den først ikke kunne leveres, og så om at man skulle se bort fra SMS'en og at man godt kunne forvente levering?


Jeg fix forsinkelses sms to gange. Talte med deres kundeservice som forsikrede mig at den ville kunne hentes på releasedagen.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron