Xboxlife forum

Xbox Series X / Holiday 2020

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Theis Jensen » 23. sep 2020 06:08

Man kan sælge konsoller i "Blue city". Det har jeg tænkt mig.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lord Beef Jerky » 23. sep 2020 07:01

Theis Jensen skrev:Man kan sælge konsoller i "Blue city". Det har jeg tænkt mig.


Det havde jeg slet ikke overvejet! Nogen ide om, hvad man kan få for en One X?
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Larsen » 23. sep 2020 10:32

Hej alle. Jeg har efter en lang pause besluttet mig for at hoppe på Xbox-vognen igen, og i går forudbestilte jeg en Xbox Series X med All Access i Elgiganten. Nu er jeg pludselig blevet i tvivl, for på min kvittering står der, at jeg rigtig nok har bestilt en Series X, men mit All Access står til Series S. I Elgiganten ved de ikke noget om det, siger de, men de mener ikke, der er forskel.

Er der nogen af jer, der er klogere på det? Er der forskel på All Access til de to konsoller?

Tak. :-)
Larsen
Niveau 3
 
Indlæg: 223


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf ShadowFlameDK » 23. sep 2020 10:41

Nej - der er ikke forskel på de to - kun prisen da det jo også er hardwaren du betaler for.
Så hvis du har fået en X til prisen på en S - congrats.
ShadowFlameDK
Niveau 0
 
Indlæg: 20
By: Silkeborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Larsen » 23. sep 2020 10:47

Fedt. Tak. Prisen stemmer med Series X, så ingen rabat desværre. Men bare det fungerer, så er jeg tilfreds. :-)
Larsen
Niveau 3
 
Indlæg: 223

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Slimjay DK » 23. sep 2020 11:02

Erroneus skrev:
Slimjay DK skrev:Hvad siger folket til denne .. AC : Valhalla or Dirt 5 i Game Pass, True or Fake :)

Jeg ville faktisk ikke blive overrasket efter det køb de annoncerede i går.


Billede

Jeg tænker den grafik hænger sammen med spil som er optimeret til X og S, som sektionen over handler.
Alle de spil de viser der, er netop optimeret til X og S.


Du har ret. Larry har været ude på twitter og nævne det samme :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf ShadowFlameDK » 23. sep 2020 11:22

POWER har lige lagt en forudbestillingsside op til X og S:
https://www.power.dk/gaming-og-underhol ... p-1119853/
ShadowFlameDK
Niveau 0
 
Indlæg: 20
By: Silkeborg


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf susperia » 23. sep 2020 12:00

ShadowFlameDK skrev:POWER har lige lagt en forudbestillingsside op til X og S:
https://www.power.dk/gaming-og-underhol ... p-1119853/

Den var også oppe i går, for jeg bestilte en series x i går kl 10.45.
Jeg ville have bestilt ved Coolshop, men der kunne den underligt nok ikke bestilles?
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Slimjay DK » 23. sep 2020 12:54

CaptainKicker skrev:
Slimjay DK skrev:
CaptainKicker skrev:Lidt nyt angående 'navne-forvirringen'.

https://www.businessinsider.com/microso ... ?r=US&IR=T


Ja, det giver god mening kun at kalde den Xbox, fordi sådan en har de ikke haft før =D>


Hvis man går ind i en butik, og bliver forvirret over hvilken Xbox er den nye, og hvilken er over 15 år gammel, så har man ikke meget mellem ørene.

Derudover, så får de navne som definere dem.

Xbox (Series) X, som er den vi får til næste år. Derefter, Xbox (Series) S, Xbox (Series) D osv.

Så om 3 år, kan de finde på at lave... lad os bare finde noget cliché, Quantrum. Xbox (Series) Quantrum osv. osv.

Det giver god mening, og afliver også lidt cyklussen med "next-gen", så vi får en konsol som er i konstant udvikling samtidig med den spiller alt ligesom med Xbox One og Xbox One X.


:lol: :lol:

Do i need to say more ....

Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf ShadowFlameDK » 24. sep 2020 09:45

Man skal bare huske på at procent regning kan være noget misvissende.
Hvor mange XBOX ONE X har de solgt inden, da den var udgået, og der er en ny lige på trapperne.

Der er også snak om at det er BOTS som har været sat forkert op, det ville tilgengæld mega sjovt :-)
ShadowFlameDK
Niveau 0
 
Indlæg: 20
By: Silkeborg

+1

Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Moods » 26. sep 2020 08:26

Så fik jeg bestilt en i Elgiganten, må se om jeg får den på lanceringsdagen, er nok lidt sent ude, men ham i butikken mente de fik nok hjem.
Moods
Niveau 0
 
Indlæg: 34


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lord Beef Jerky » 27. sep 2020 11:29

Ved ikke om, det her er den rigtige tråd, at smide de her spørgsmål ud i, men here goes:

1. Jeg game sharer som så mange andre med en kammerat, men han opgraderer ikke til Series X med det samme, som jeg gør. Er game sharing stadig muligt på tværs af de to generationer?

2. Jeg vil gerne købe Cyberpunk og det næste Call of Duty til launch. Hvis jeg køber Xbox One versionen af de to spil (så vi fortsat kan game share), får jeg så en gratis opgradering til Series X versionerne med i købet.

Har prøvet at Google det lidt, men har lidt svært ved at finde et fyldestgørende svar til de spørgsmål, og tænkte I sikkert havde styr på det.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf AliBabah » 27. sep 2020 13:40

1. I og med Xbox Series S/X forventes at køre på samme system, tror jeg ikke der er nogen ændringer på den front, det burde stadig kunne lade sig gøre. Microsoft har jo heller aldrig helt officielt anerkendt "gamesharing", men de ved godt det foregår, og det er nok i deres interesse at bibeholde det, idet mange kunder har stor glæde af det.

2. Udviklerne bag Cyberpunk har været ude og sige, at man kan opgradere kvit og frit til den nye generation. Call of Duty derimod, der skal du købe "CrossGen" udgaven, som koster lidt mere.
AliBabah
Niveau 1
 
Indlæg: 86
By: Rødovre


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Lord Beef Jerky » 27. sep 2020 17:10

Awesome! Tak for svar! Kan huske jeg spurgte Microsoft direkte omkring game sharing ikke lang tid efter Xbox One’s launch - dengang sagde de bare “go for it”. Så det forholder jeg mig til indtil de officielt udmelder andet =)
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox Series X / Holiday 2020

Indlægaf Jake242 » 27. sep 2020 19:33

Gad vide om gamesharing virker som det gør mellem one og 360. Jeg har gameshare på min one med en kammerat, og havde det også på 360. Men hvis jeg f.eks downloader et 360 spil(games for gold) så kan det både spilles som gameshare på one OG på 360.... dvs faktisk på 3 konsoller.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron