Xboxlife forum

Games with Gold November 2019

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Games with Gold November 2019

Indlægaf JohnH » 30. okt 2019 16:59

In November on Xbox One, become the world’s greatest detective in Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter and then take a ride across a dystopian world in The Final Station. On Xbox 360, and Xbox One via Backward Compatibility, the Force takes flight with Star Wars: Jedi Starfighter, then enjoy madcap kart racing in Joy Ride Turbo.
Read more at https://news.xbox.com/en-us/2019/10/30/ ... 6wMtboc.99


JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+2

Re: Games with Gold November 2019

Indlægaf Mysticurse » 1. nov 2019 09:02

Syes det er en ret trist omgang. Det er lidt som om de har forladt GWG lidt efter GamePass er udkommet, hvilket jeg synes er super trist :-/
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Re: Games with Gold November 2019

Indlægaf Erroneus » 1. nov 2019 12:37

Det virker til de gerne vil presse folk over på ultimate ¯\_(ツ)_/¯
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Games with Gold November 2019

Indlægaf Mysticurse » 1. nov 2019 13:09

Erroneus skrev:Det virker til de gerne vil presse folk over på ultimate ¯\_(ツ)_/¯

Det tror jeg du har helt ret i ja. Skal gerne indrømme, at det i starten ikke rigtig tiltalte mig, da jeg synes det var meget begrænset hvilke spil jeg gad spille. Men har netop lige kigget spil biblioteket igennem igen, og har faktisk fundet nogle spil jer gerne vil prøve. Da jeg aldrig har haft GamePass før, kunne jeg få første mdr for 10 bobs. Så nu har jeg tilmeldt mig Ultimate... så må jeg se den næste mdrs tid, om jeg kommer til at benytte det nok, til at jeg vil beholde det ;-)
Jeg tænker også, at med ultimate for jeg jo også stadigvæk Live Gold, GWG samt Deals with Gold... ja også spil på PC. Men da jeg kun har et onboard grafikkort, der max kan tildele 512MB RAM, er det ikke noget jeg kommer til at bruge. Foretrækker også min Xbox controller, som jeg kan sætte mig afslappet tilbage i sofaen med ;-) ... plus det er ret træls at sidde og spille med mus og keyboard ved et sofabord :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster