Xboxlife forum

Games with Gold September 2019

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Games with Gold September 2019

Indlægaf JohnH » 29. aug 2019 20:10



On Xbox One, Xbox Live Gold members can download Hitman: The Complete First Season ($39.99 ERP) for free during the month of September. We Were Here ($4.99 ERP) will be available as a free download from September 16th to October 15th.

On Xbox 360, starting September 1st, Earth Defense Force 2025 ($49.99 ERP) will be free for Xbox Live Gold members through September 15th. Then on September 16th, Xbox Live Gold Members can download [i]Tekken Tag Tournament 2 [/i]($19.99 ERP) for free through September 30th.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+4

Re: Games with Gold September 2019

Indlægaf allanb » 30. aug 2019 09:07

Øv bøv, en kedelig måned.. Hitman fik jeg i februar måned. Men pyt der kommer jo gears 5 på mit gamepass og inden længe kommer Borderlands 3 :D
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Games with Gold September 2019

Indlægaf Slimjay DK » 30. aug 2019 09:19

allanb skrev:Øv bøv, en kedelig måned.. Hitman fik jeg i februar måned. Men pyt der kommer jo gears 5 på mit gamepass og inden længe kommer Borderlands 3 :D


Og Blair Witch i dag på Game pass :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+3

Re: Games with Gold September 2019

Indlægaf Niki Lauda DK » 30. aug 2019 12:01

Det eneste der lige fanger mig er Tekken for nostalgiens skyld, så det skal da hentes og afprøves
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Games with Gold September 2019

Indlægaf Mysticurse » 2. sep 2019 17:49

Kan se der ved Hitman står "The complete first season"? Er det sådan noget lignende TellTale spil, eller hvordan? For er ikke til Hitman spil, men kunne da godt finde på det hvis det var noget TellTale lignende ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Games with Gold September 2019

Indlægaf Lord Alla » 2. sep 2019 21:10

Mysticurse skrev:Kan se der ved Hitman står "The complete first season"? Er det sådan noget lignende TellTale spil, eller hvordan? For er ikke til Hitman spil, men kunne da godt finde på det hvis det var noget TellTale lignende ;-)


Mig bekendt er det bare mere klassisk Hitman, men den nyeste udgivelse er brækket op i x-antal udgivelsesdatoer, der så her er samlet i en pakke. Jeg tror, at det er et forsøg på at få flere penge ud af en AAA-titel ved at f.eks. frigive bane 1-3, 4-6, 7-9, 10-12 og end-level på forskellige datoer med individuel pris.
Hitman som TellTale kunne dog være en fed ide :-)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: Games with Gold September 2019

Indlægaf Mysticurse » 3. sep 2019 23:46

Lord Alla skrev:Mig bekendt er det bare mere klassisk Hitman, men den nyeste udgivelse er brækket op i x-antal udgivelsesdatoer, der så her er samlet i en pakke. Jeg tror, at det er et forsøg på at få flere penge ud af en AAA-titel ved at f.eks. frigive bane 1-3, 4-6, 7-9, 10-12 og end-level på forskellige datoer med individuel pris.
Hitman som TellTale kunne dog være en fed ide :-)

Øv også, håbede lige, havde allerede glædet mig på forhånd :? Ja ville det ikke være fedt..? Så ville jeg helt sikkert spille det :wink:
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron