Xboxlife forum

Tastatur og mus understøttelse kommer 14. November

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Tastatur og mus understøttelse kommer 14. November

Indlægaf JohnH » 11. nov 2018 08:32

En af de første spil der understøtter det bliver Fortnite, man vil dog kun kunne spille mod andre med samme setup.

https://www.engadget.com/2018/11/10/xbo ... next-week/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Tastatur og mus understøttelse kommer 14. November

Indlægaf Mysticurse » 11. nov 2018 11:49

Vil det så sige, at selv om vi to spiller på One begge to. Så kan vi ikke spille sammen/mod hinanden, hvis den ene af os bruger mus og tastatur, og den anden controller?
Nu siger du, at Fortnite bliver en af de første til at understøtte det. Findes der en offentliggjort liste over hvilke spil det kommer til understøtte det med tiden?

Hvad siger resten af jer der ude til det? Skal i have mus og tastatur til jeres?
Personligt regner jeg stærkt med at holde mig til min controller. Det er altså bare meget mere rart, at kunne læne sige tilbage og slappe af i sofaen med en controller, frem for at skulle sidde stift ved et bor med mus og tastatur :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Tastatur og mus understøttelse kommer 14. November

Indlægaf JohnH » 11. nov 2018 12:03

Så vidt jeg ved er det kun Warframe foruden Fortnite indtil videre, men der kommer sikkert flere.

A handful of games are expected to support mouse-and-keyboard play later in November, including Vermintide 2, War Thunder, Strange Brigade, Bomber Crew, Deep Rock Galactic. Several games will get support in the longer term, most notably DayZ.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Tastatur og mus understøttelse kommer 14. November

Indlægaf Mysticurse » 11. nov 2018 12:06

Ja mon ikke der kommer flere en gang..? ;-)
HVIS, der på et tidspunkt kommer understøttelse til Diablo 3, kunne det måske være jeg kunne fristes alligevel :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Tastatur og mus understøttelse kommer 14. November

Indlægaf YCSMS » 11. nov 2018 12:58

Kunne man forstille sig, at det kunne blive aktuelt i FPS-spil?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Tastatur og mus understøttelse kommer 14. November

Indlægaf JohnH » 11. nov 2018 15:12

YCSMS skrev:Kunne man forstille sig, at det kunne blive aktuelt i FPS-spil?


Tror der vil komme flere spil der understøtter det efterhånden.

Det er jo allerede mange der spiller med mus og tastatur på konsol, via adapter, har mødt flere i f.eks. BO4.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron