Xboxlife forum

Final Fantasy i 2018/2019....

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Final Fantasy i 2018/2019....

Indlægaf Aaliyahchili » 15. sep 2018 05:56

Har lige læst denne fantatiske nyhed....Flere af de gamle Final Fantasy spil udkommer på Xbox one =D> ....Som gammel fan af disse spil er de sgu vildt at jeg nu kan spille dem på min Xbox .....
Håber nu bare at FF 8 også udkommer på et tidspunkt og at FF 13 bliver bagud kompatible [-o<
Hvad mener i om denne nyhed...?
Hvilke FF titeler er jeres farvorit....?

God weekend til alle :)
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)

+2

Re: Final Fantasy i 2018/2019....

Indlægaf heinstach » 15. sep 2018 06:27

7+8
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Final Fantasy i 2018/2019....

Indlægaf Badstue » 15. sep 2018 06:28

FF7 - helt klart =D> Også det sidste spil før der gik biografoplevelse i serien :mrgreen:
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge


Re: Final Fantasy i 2018/2019....

Indlægaf Aaliyahchili » 25. okt 2018 17:57

Nu udkommer World of Final Fantasy snart og jeg har tænkt på at købe spillet på den amerikanske Amazon,da spillet åbentbart ikke udkommer i fysisk udgave i EU ....Så ville lige hører om der er nogen,der ved om hvis der er nogle online funktioner i spillet, kan jeg så stadigvæk spille det online selvom det er den “Amerikanske” udgave af spillet jeg køber eller er det kun DLC’er jeg ikke kan bruge på min EU Xbox one...Håber i forstår hvad jeg mener :)
Hygge
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Final Fantasy i 2018/2019....

Indlægaf CvKM » 26. okt 2018 00:44

Nu ved jeg ikke så meget, så det er et forsigtigt svar det her - men jeg skulle helt bestemt mene, at du kan spille online på din Xbox One herhjemme, med en Amerikansk skive. Spillene er jo Region Free, så de kan spilles på tværs af alle Xbox One konsoller, fandt jeg frem til. Altså, du kan så vidt vides godt spille en Amerikansk skive i din Europæiske Xbox One. Det burde ikke være et problem. Dog fandt jeg også ud af, at DLC ikke virker med din Amerikanske skive - der skal du, så vidt jeg kan forstå, slå din "locale" over på US Store og derved hente DLC til dit spil derfra. Det var hvad jeg fandt ud af, ved at læse et par links.

Happy gaming. :)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.

+1

Re: Final Fantasy i 2018/2019....

Indlægaf Aaliyahchili » 26. okt 2018 15:45

Det var også sådan jeg forstod det,da jeg søgte på nettet...Skulle bare lige være helt sikker,da det ville være surt hvis der var nogle online lækkerier i spillet og jeg ikke kunne spille det :)
Det er da også surt at de ikke bare smider de kommende FF spil på skive i EU .....

Takker for svar og god gaming til dig også :)
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster