Xboxlife forum

Games with gold November

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Games with gold November

Indlægaf JohnH » 26. okt 2017 18:23

https://news.xbox.com/2017/10/26/xbox-g ... mber-2017/

Trackmania Turbo ($39.99 ERP): Available November 1 to 30 on Xbox One

Tales from the Borderlands ($14.99 ERP): Available November 16 to December 15 on Xbox One

Nights into Dreams… ($9.99 ERP): Available November 1 to 15 on Xbox One and Xbox 360

Deadfall Adventure ($39.99 ERP): Available November 16 to 30 on Xbox One and Xbox 360

Read more at https://news.xbox.com/2017/10/26/xbox-g ... LcCppTY.99
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+2

Re: Games with gold November

Indlægaf Mysticurse » 26. okt 2017 18:49

Har i forvejen Trackmania Turbo. Og Nights into dreams er jeg ikke sikker på er noget for mig. Men har flere gange ville købe Tales of the Borderlands, så det glæder jeg mig helt vildt til ;-) Og bliver da nødt til lige at prøve Deadfall Adventure for at se hvad det er for noget.
Men uanset hvad, så bliver alle spil nu tilføjet til listen ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Games with gold November

Indlægaf JohnH » 26. okt 2017 18:51

Tales of the Borderlands er faktisk rigtig god, god historie, god humor...
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Games with gold November

Indlægaf Mysticurse » 26. okt 2017 18:53

Det er det nemlig. Har allerede hentet og spillet det første afsnit, som jo er gratis ;-) Og glæder mig uden tvivl helt vildt til at spille resten også ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Games with gold November

Indlægaf Slimjay DK » 26. okt 2017 20:03

Nights into Dreams var/er faktisk ganske underholdende på Sega Saturn .. Glæder mig til at se og prøve det på Boxen.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Games with gold November

Indlægaf heinstach » 27. okt 2017 16:48

For en gangs skyld har jeg vist ingen af dem i forvejen. Deadfall skulle vist være noget bras, men ellers fine spil.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron