Xboxlife forum

Original Xbox bagudkompatibilitet [Oppe nu]

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Original Xbox bagudkompatibilitet [Oppe nu]

Indlægaf Mysticurse » 23. okt 2017 18:34

Så sker der sørme noget nyt her :-P

https://www.vg247.com/2017/10/23/original-xbox-backwards-compatibility-launches-tomorrow-on-xbox-one-with-13-games/

Kan dog bare ikke finde ud af, om det gælder hele verden i morgen, eller kun dele?
Synes dog det er ret fedt at de kommer på store til kun 10$. Ved godt det bliver lidt mere her i DK, men fedt alligevel ;-) :-P
Senest rettet af Mysticurse 24. okt 2017 18:31, rettet i alt 1 gang.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg

+1

Re: Original Xbox bagudkompatibilitet i morgen

Indlægaf Morten Skou » 23. okt 2017 19:21

Det er ret nice - jeg glæder mig helt vildt til Fusion Frenzy.

De skulle i øvrigt køre med højere opløsning end normalt på både Xbox One S og Xbox One X :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Original Xbox bagudkompatibilitet i morgen

Indlægaf spif2001 » 23. okt 2017 19:55

Fuzion Frenzyyyyy!!!

Det er SÅ sjovt når der er kammyer og øl i stuen :D

...og jeg har skiven endnu ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens

+3

Re: Original Xbox bagudkompatibilitet i morgen

Indlægaf Mysticurse » 23. okt 2017 19:59

Morten Skou skrev:Det er ret nice - jeg glæder mig helt vildt til Fusion Frenzy.

De skulle i øvrigt køre med højere opløsning end normalt på både Xbox One S og Xbox One X :D

Ja det skulle det nemlig: "The list includes 13 games, all enhanced with 1080p resolution, better frame-rate, and faster load times". Så både bedre opløsning, bedre FPS, samt hurtigere loading tider. Slet ikke dårligt :-P

Jaaaa, glæder mig uden tvivl også til Fusion Frenzy... og BloodRayne 2 glæder jeg mig også helt vildt til ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Re: Original Xbox bagudkompatibilitet i morgen

Indlægaf Mysticurse » 23. okt 2017 20:01

spif2001 skrev:Fuzion Frenzyyyyy!!!

Det er SÅ sjovt når der er kammyer og øl i stuen :D

...og jeg har skiven endnu ;)

Det er det nemlig. Nok det sjoveste split screen spil - og det eneste, jeg gider spille. Ha ha, cool nok at have det på skiven :-P Jeg bliver dog nødt til at købe det :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg

+1

Re: Original Xbox bagudkompatibilitet i morgen

Indlægaf UnrealPirate » 23. okt 2017 21:41

Glæder mig SÅ meget til OG Xbox BC. Ser sgu frem til endelig at få prøvet Crimson Skies, men også at få et kært gensyn med Fusion Frenzy og KOTOR. Tror ikke at jeg skal spille Ninja Gaiden igen... Gennemførte det originale spil på Xbox den gang det udkom og hold nu op det var svært! Men jeg gennemførte det sgu :-P

Lidt ked af at der først kommer flere spil til foråret. Men så håber jeg meget på spil som bla. Forza, PGR 1/2, Dead or Alive 3, Rallisport Challenge 1/2, NFS Underground 1/2, Tony Hawk 3/Underground1/2, Burnout 2/3/Revenge, Splinter Cell1/2/3, Bloodwake, MotoGP2, NFL2K5, Unreal Championship1/2, Jade Empire, Mech Assault1/2, XGRA, OutRun2, Baldurs Gate2, Mech Assault1/2... Og en god stak flere... :-D

Men en del af de spil (bil spillene med officielle licenser) bliver nok svære... :-/
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg

+1

Re: Original Xbox bagudkompatibilitet i morgen

Indlægaf Tbigum » 24. okt 2017 03:32

Fedt. Håber Midtown Madness kommer med :-)
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Original Xbox bagudkompatibilitet i morgen

Indlægaf Niculla2 » 24. okt 2017 06:53

Hold nu kæft. Fusion Frenzy!!!! Og sid meiers pirates. BC er simpelthen konge. Microsoft har været super for fansne de sidste par år. Nu kan Xbox One X snart godt komme også!
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Original Xbox bagudkompatibilitet i morgen

Indlægaf livekiller92 » 24. okt 2017 09:52

Er det oppe endnu?
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Original Xbox bagudkompatibilitet i morgen

Indlægaf Mysticurse » 24. okt 2017 10:50

livekiller92 skrev:Er det oppe endnu?

ikke endnu nej. Men kan se at de er ved at gøre klar til det ;-) Hvis man går ind under "Bagudkompatible spil" på storen, så er der nu kommet en boks hvor man kan vælge at se Xbox original spil. Man kan bare ikke sætte flueben i den endnu. Der står ligeledes som overskrift "Spil tre generationer af spil på Xbox One"
Du skal lige huske, at USA jo er nogle timer bage ud... mellem 6-9 timer. Så normalt når der kommer noget nyt, så er det middag dansk tid, eller senere ;-) Men er sikker på det snart kommer, hvis man tager et kig på deres bagudkompatible side ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Re: Original Xbox bagudkompatibilitet i morgen

Indlægaf CaptainKicker » 24. okt 2017 16:25

Oh shit. Black.

De spillede mig og mine venner i skolen meget. Vi var helt imponerede over grafikken dengang. Fedt spil, det skal jeg sgu prøve igen.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Original Xbox bagudkompatibilitet i morgen

Indlægaf Mysticurse » 24. okt 2017 16:49

CaptainKicker skrev:Oh shit. Black.

De spillede mig og mine venner i skolen meget. Vi var helt imponerede over grafikken dengang. Fedt spil, det skal jeg sgu prøve igen.

Har faktisk fra flere hørt godt om det. Så det kunne da godt være man skulle give det en chance ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg

+1

Re: Original Xbox bagudkompatibilitet i morgen

Indlægaf spif2001 » 24. okt 2017 16:58

Jeg kan ikke se spillene på storen endnu, men jeg prøvede at proppe KotOR i drevet, og den er ved at installere :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Original Xbox bagudkompatibilitet i morgen

Indlægaf Jake242 » 24. okt 2017 17:00

$10 stykket? De må da være gale... det bliver nemt til 100 kr på den danske store. Har aldrig ejet nogle af ovenstående titler og det kommer jeg helt sikkert heller ikke til. Man kan købe spil med et par år på bagen i folie til under 50 kr
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Original Xbox bagudkompatibilitet i morgen

Indlægaf Mysticurse » 24. okt 2017 17:01

spif2001 skrev:Jeg kan ikke se spillene på storen endnu, men jeg prøvede at proppe KotOR i drevet, og den er ved at installere :)

Nej jeg har også hele dagen været inde og kigge et par gange i timen, men stadigvæk intet. Men noget må der da ske, siden du kan installere spillet..?? ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron