Xboxlife forum

Cross-Play mellem Xbox One og Playstation 4

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Cross-Play mellem Xbox One og Playstation 4

Indlægaf Mysticurse » 25. aug 2017 08:02

Pænt goddag Life'ere,

Så er der en mulig god nyhed her (Synes jeg i hvert fald det er) ... og jeg synes også det er på tide ;-)

https://www.coolshop.dk/minisite/cross-play-mellem-ps4-og-xbox-one
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Cross-Play mellem Xbox One og Playstation 4

Indlægaf citysleeps » 25. aug 2017 08:17

Smart træk af MS ift. omtale, men Sony hopper næppe med på vognen.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Cross-Play mellem Xbox One og Playstation 4

Indlægaf Mysticurse » 25. aug 2017 08:21

citysleeps skrev:Smart træk af MS ift. omtale, men Sony hopper næppe med på vognen.


Det kan du have ret, men man kan altid håbe ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg

+1

Re: Cross-Play mellem Xbox One og Playstation 4

Indlægaf Rechain » 25. aug 2017 09:58

Det kommer ikke til at ske, sålænge Microsoft kræver at det sker på LIVE serverne og PS ejere skal logge på en LIVE konto for at spille sammen på LIVE. Derfor Sony takkede NEJ, mht den kommende fremtid med Minecraft og andre titler som vil kræve LIVE login til LIVE serverne. Hvis LIVE og PSN kommer til at virke på tværs af hinanden mht spillene, vil det være en anden sag at dømme ud fra. Men Sony siger ikke ja, sålænge XBOX LIVE login er et krav og det hele skal foregå hos Microsoft den vej. Nintendo derimod har sagt ja, LIVE login via Nintendo Switch. Men sæt ikke håbet for højt op når det gælder Sony og Microsoft :lol:

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup

+2


Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron