Xboxlife forum

Crackdown 3 udskudt til 2018

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Crackdown 3 udskudt til 2018

Indlægaf Slimjay DK » 17. aug 2017 10:33

https://www.polygon.com/2017/8/16/16158 ... -microsoft

Så blev det ikke en launch titel til One X alligevel .. :roll:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Crackdown 3 udskudt til 2018

Indlægaf Zt3pH » 17. aug 2017 14:48

Øv bøv...
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Crackdown 3 udskudt til 2018

Indlægaf CaptainKicker » 17. aug 2017 15:54

Fornuftigt, at man trods alt vurdere spillet ikke er helt oppe i den kvalitet som det skal være, og man ikke bare skubber indholdsløse spil ud på stribe for at nå en launch som et hvis andet firma.

RDR2 og Crackdown næste år tegner skidegodt for 2018 :-)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Crackdown 3 udskudt til 2018

Indlægaf Morten Skou » 17. aug 2017 18:18

Jeg synes at det er ærgerligt at de bliver ved med at udskyde det - oprindeligt skulle det være udkommet i 2015 og det blev annonceret i 2014, så det har efterhånden en del år på bagen allerede :-(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Crackdown 3 udskudt til 2018

Indlægaf Slimjay DK » 17. aug 2017 18:54

CaptainKicker skrev:Fornuftigt, at man trods alt vurdere spillet ikke er helt oppe i den kvalitet som det skal være, og man ikke bare skubber indholdsløse spil ud på stribe for at nå en launch som et hvis andet firma.

RDR2 og Crackdown næste år tegner skidegodt for 2018 :-)


De spil er jeg ikke stødt på endnu .. Men det er nok fordi det andet firma spytter så meget kvalitet ud, at jeg ikke er kommet til de indholdsløse spil endnu :lol:

Men man må da håbe at MS hiver noget op af hatten til Gamescom, synes ikke rigtig der har været noget siden Gears 4.

For mit vedkommende er der dog stadig Cuphead at se frem til, et spil der også blev annonceret tilbage i 2014.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Crackdown 3 udskudt til 2018

Indlægaf McFarmer » 17. aug 2017 21:01

En skam, men når spillet har været udviklet til forskellige platforme med forskellige løsninger undervejs, så kan det vel desværre næppe overraske.

Med forskellige platforme tænker jeg Xbox One og nu som flagskib på Xbox One X, og med forskellige løsninger tænker jeg blandt andet snakken om beregning i skyen, som sikkert er droppet nu.
McFarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 490


Re: Crackdown 3 udskudt til 2018

Indlægaf Slimjay DK » 18. aug 2017 09:51

McFarmer skrev:En skam, men når spillet har været udviklet til forskellige platforme med forskellige løsninger undervejs, så kan det vel desværre næppe overraske.

Med forskellige platforme tænker jeg Xbox One og nu som flagskib på Xbox One X, og med forskellige løsninger tænker jeg blandt andet snakken om beregning i skyen, som sikkert er droppet nu.


Beregninger i skyen er der stadig og forskellige platforme er det næppe da spillet skal kunne køre på begge maskiner .. Udover det så er One X jo ikke en nyhed for udviklerne, de har vidst det længe, så det er "kun" det grafiske der kan være en forskel på ..

“Crackdown 3 is an incredibly ambitious project that pushes the technological envelope with immersive true 4K gameplay, cloud-computing competitive multiplayer and a sprawling and futuristic open world,”

Men ja, det kommer når det kommer. Det er bare surt for MS, da det er spil der sælger konsoller, og med en ny maskine, så kunne det godt booste salget at havde noget de andre ikke har, specielt op mod jul, og i min optik er det er jo ikke fordi MS har det syge line up af eksklusiver ... Man kan dog glæde sig over at der kommer mange Multiplatforms titler hvor One X vil sparke røv.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Crackdown 3 udskudt til 2018

Indlægaf koopi » 18. aug 2017 11:19

Jeg tror de har skadet Xbox (salgsmæssigt), fordi de har valgt, at alle Xbox-spil bliver tilgængelig på PC også ... no more console exclusives. Mange gider ikke Xbox mere ... PC er huritgere og nemmere. :P
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Crackdown 3 udskudt til 2018

Indlægaf Slimjay DK » 18. aug 2017 11:34

koopi skrev:Jeg tror de har skadet Xbox (salgsmæssigt), fordi de har valgt, at alle Xbox-spil bliver tilgængelig på PC også ... no more console exclusives. Mange gider ikke Xbox mere ... PC er huritgere og nemmere. :P


Ja, den diskussion har vi haft før .. man skal bare huske på at det er begrænset hvor meget PC man får for 3995,- , hvor controlleren alene udgør de 500 kr. Men har man allerede en kraftig PC, så er det blevet nemmere at undvære en xbox, hvis man gerne vil spille Microsofts konsol eksklusive titler.

Hvad mener du med en PC er nemmere ? en konsol smider du skiven i og spiller, det kan da ikke blive nemmere :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Crackdown 3 udskudt til 2018

Indlægaf koopi » 18. aug 2017 14:26

Slimjay DK skrev:
koopi skrev:Jeg tror de har skadet Xbox (salgsmæssigt), fordi de har valgt, at alle Xbox-spil bliver tilgængelig på PC også ... no more console exclusives. Mange gider ikke Xbox mere ... PC er huritgere og nemmere. :P


Ja, den diskussion har vi haft før .. man skal bare huske på at det er begrænset hvor meget PC man får for 3995,- , hvor controlleren alene udgør de 500 kr. Men har man allerede en kraftig PC, så er det blevet nemmere at undvære en xbox, hvis man gerne vil spille Microsofts konsol eksklusive titler.

Hvad mener du med en PC er nemmere ? en konsol smider du skiven i og spiller, det kan da ikke blive nemmere :lol:

True ... jeg mener bare at menuer'ne og alt bare kører mere smooth på PC. Er måske bare lidt træt af, at Xbox er så langsom til tingenge ... men måske ændrer det sig med X'en. Jeg ville bare gerne have haft flere "Xbox only-spil" ...
Men ja, 4000 kr. er sgu billigt for en så kraftful maskine. :)
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394

+1


Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron