Xboxlife forum

RDR2 kommer i 2018

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

RDR2 kommer i 2018

Indlægaf CaptainKicker » 22. maj 2017 23:26

Ser desværre ud til at et af årets mest ventede titler må lade sig vente lidt endnu.

I følge Rockstargames kommer RDR2 først i 2018.

KILDE: http://www.rockstargames.com/newswire/a ... 2-05222017
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: RDR2 kommer i 2018

Indlægaf EagleConcept » 23. maj 2017 05:53

Det er lidt ærgerligt. Men hvis vi får et spil der bare sidder lige i skabet fra start, så venter jeg gerne.:)
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør

+2

Re: RDR2 kommer i 2018

Indlægaf Wizup » 23. maj 2017 10:21

Jeg er egentlig fint tilfreds med at de skyder den til 2018.
Jeg mindes ikke hvornår jeg sidst har set et Rockstar spil som ikke fungerede. De plejer at have rimelig godt styr på deres udgivelser. Jeg vil da hellere have et spil som er super fedt, finpudset og hvor man sider med følelsen af at spillet har været pengene værd, end de sidste mange Ubisoft udgivelser.....
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V

+3

Re: RDR2 kommer i 2018

Indlægaf EagleConcept » 23. maj 2017 11:02

Jeg gætter på du var en af dem der slap helskindet igennem, starten på GTA V's online del. Det var der en pæn del af os andre der ikke gjorde.

Ubisoft er der tilsyneladende delte meninger om. Rainbow six havde store server problemer. Steep var i orden. For Honor, jo der havde de slået hovedet en smule. Jeg ved ikke ved det p2p skulle til for. Ghost Recon: Wildlands Co-op, er sku fantastisk. Men det er jo bare min mening.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør

+1

Re: RDR2 kommer i 2018

Indlægaf Wizup » 23. maj 2017 13:04

Har ikke spillet GTA V online så meget, det var reelt set heller ikke derfor jeg købte det. Men jeg har godt læst at det ikke var helt smooth i starten. Men jeg har bare været enormt positive over at Rockstar bare (i mine øjne) altid levere et spil værdigt.

jeg ville ikke starte en Ubisoft diskussion, det var slet ikke meningen :) jeg bruger dem bare som reference fordi jeg bare har været så skuffet over den måde de håndtere deres kunder (server problemer, masse af købe indhold, men ingen fixes mm)
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: RDR2 kommer i 2018

Indlægaf Ronny73 » 22. jun 2017 06:07

mega ØV, jeg har glædet mig til det spil siden jeg gennemførte rdr1 så håbede da lidt på en scorpio + RDR2 bundle her til Nov, men spillet skal være lige så perfekt som rdr1, så derfor hatten af for at udsætte istedet for at skynde produktionen
Ronny73
Niveau 3
 
Indlæg: 290
By: Sønderborg



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster