Xboxlife forum

Titanfall 2 åben Betatest, er overstået.....

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf Mike JezZ » 24. aug 2016 08:20

Slimjay det prøver jeg bestemt heller ikke på.

Men efter at have brugt mere end 223 timer på at spille Titanfall 1, så kan jeg tydeligt mærke at 2eren ikke føles som "mere af det samme", som også er det der udgør min enorme skuffelse for 2eren.

Spillet er ikke dårligt, kun hvis man forventer en værdig Titanfall-efterfølger.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf citysleeps » 24. aug 2016 14:27

Jeg synes heller ikke at 2'erne virkede som noget særligt. Synes faktisk at jeg fik et ret svag indtryk af betaen(alphaen?). Jeg var vild med 1'eren, hvor især "shooter-funktion" føltes jævn og behagelig med en controller. Det synes jeg bestemt ikke 2'erne efterlever, og det virker langt mere COD inspireret, som efter min mening er alt for ujævn og tilfældig.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf IkkNico » 24. aug 2016 17:29

Lidt respawn info og svar på spiller feedback

https://forums.titanfall.com/en-us/disc ... ack#latest
https://forums.titanfall.com/en-us/disc ... ses#latest

Jeg ville i øvrigt rigtig gerne se cross-play i TF2. Med en uafhængig server leverandør i Multiplay, så burde det være muligt.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf Badstue » 25. aug 2016 17:29

Mike JezZ skrev:Jeg kan stadig starte Titanfall 1 op og byde det. En enkelt kamp for mig i TF2 var mere end rigeligt.


Samme følelse sad jeg med i lørdags. Og ja, det er kun en beta og test, det er jeg med på.
Jeg tror min primære anke er, at spillet aldrig rigtig blev intenst, og at det føltes lidt "kunstigt". Jeg har slet ikke været til de nye installationer i CoD-serien, hvor alt blev mega high tech, men jeg elskede trods alt TF1 vildt, og jeg tror det bliver svært at opnå samme begejstring for 2'eren.
Der skal i hvert læses reviews og tjekkes en demo ud, førend jeg investerer!
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster