Xboxlife forum

'Majoren' pakker Xbox One S ud ....

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

'Majoren' pakker Xbox One S ud ....

Indlægaf JohnH » 20. jun 2016 21:06

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: 'Majoren' pakker Xbox One S ud ....

Indlægaf Morten Skou » 20. jun 2016 21:27

Den er sgu meget fed - det var sådan Xbox One skulle have været fra starten.

Overvej lige hvis Xbox One havde været følgende ved release:
- Lille som Xbox One S
- Intern strømforsyning
- Bagudkompatibilitet med gamle spil
- Valg af sprog til tale uanset hvilket land man er i
- Ikke så meget fokus på tv, tv, tv

... så tror jeg måske, at det hele havde set anderledes ud for Xboxen lige nu og jeg synes egentlig ikke, at ovenstående ting ville have været så stort et problem, hvis det var der Microsoft havde valgt at fokusere, i stedet for alt det andet knald med Kinect og TV.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+7

Re: 'Majoren' pakker Xbox One S ud ....

Indlægaf Krisgebis » 20. jun 2016 23:15

Det er skam en lækker lille pakke. Håber virkeligt, at den er ligeså lydløs som OG Xbox One (og at der ikke er problemer med støjende strømforsyninger).

Den bliver ikke vildt nemt at sælge, når de allerede har snakket om Scorpio, men det må være deres hovedpine.
Venter i hvert fald selv på nyt hardware med større opgradering.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034

+1

Re: 'Majoren' pakker Xbox One S ud ....

Indlægaf A42Merlin » 21. jun 2016 05:43

Den er super lækker og som Skou skriver, så tror jeg også ar den havde solgt meget bedre hvis dette var den originale xbox one.

Men jeg er meget spændt på om den kan holdes støjsvag når strømforsyningen er proppet ind i den lille kasse. Jeg er ikke imponeret over PS4'eren. Når den først skal arbejder, larmer den helt utroligt.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: 'Majoren' pakker Xbox One S ud ....

Indlægaf Askinas » 21. jun 2016 05:58

Syntes det er utrolig øv, at det først et nu vi får sådan en S model og med op til 2TB. Det burde bare være fra starten. Teknologien burde være der til det ;)

Men flot det er den ja :) og ville da gerne bytte min alm One ud med den. Men venter lige lidt. Da jeg skal have Sony PS4 Neo med VR nu her. Så kan jeg bytte min alm PS4 plus mønt til en S model :D
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: 'Majoren' pakker Xbox One S ud ....

Indlægaf torniel » 21. jun 2016 11:21

Med mindre min nuværende One går i stykker, skal jeg ikke have en S. Jeg ser det som en parentes i Ones cyklus. På nuværende tidspunkt er løbet kørt; PS4 repræsenterer det største marked for udvikler, og en S-model vil ikke ændre på det. Slet ikke når MS, som Krisgebis nævner, allerede har annonceret Scorpio.

I mine øjne er dette endnu et eksempel på MS' slingrekurs med XBOX.
Hold til højre, tak.
torniel
Niveau 2
 
Indlæg: 175

+1

Re: 'Majoren' pakker Xbox One S ud ....

Indlægaf Morten Skou » 21. jun 2016 11:26

Jeg håber mest af alt, at Xbox One S kommer i en sort udgave... det vil sgu være underligt at have en hvid Xbox stående igen, når alt andet er sort.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: 'Majoren' pakker Xbox One S ud ....

Indlægaf Blauwy » 21. jun 2016 16:34

Morten Skou skrev:Jeg håber mest af alt, at Xbox One S kommer i en sort udgave... det vil sgu være underligt at have en hvid Xbox stående igen, når alt andet er sort.


Så køber du bare nye møbler, slut prut. #NikogJaystil
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+1

Re: 'Majoren' pakker Xbox One S ud ....

Indlægaf Morten Skou » 21. jun 2016 17:39

Blauwy skrev:
Morten Skou skrev:Jeg håber mest af alt, at Xbox One S kommer i en sort udgave... det vil sgu være underligt at have en hvid Xbox stående igen, når alt andet er sort.


Så køber du bare nye møbler, slut prut. #NikogJaystil


Eller skifter til PlayStation Neo, som vel bliver sort.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: 'Majoren' pakker Xbox One S ud ....

Indlægaf trigger » 21. jun 2016 18:21

Er der bedre hardware i den nye x1s ? Det må der næsten være siden den kan trække 4k ting.
Senest rettet af trigger 21. jun 2016 21:24, rettet i alt 1 gang.
trigger
Niveau 4
 
Indlæg: 475


Re: 'Majoren' pakker Xbox One S ud ....

Indlægaf CvKM » 21. jun 2016 18:24

Jeg synes, at konsollen ser lækker ud. Den er ikke bedre performance mæssigt, men den ser bare bedre ud på alle fronter når man kigger på den. :) Det kan dog ikke retfærdiggøre et køb fra min side af. GameStop får nok nogle indbytningstilbud, men jeg har kun en Xbox One Day One Edition og den går jeg ikke af med, simpelthen pga. affektionsværdien den har for mig. Og så er det jo en af de første Xbox One herhjemme, da jeg fik den 3 dage efter udgivelsen i alle andre lande end Danmark. :P
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: 'Majoren' pakker Xbox One S ud ....

Indlægaf Slimjay DK » 22. jun 2016 07:46

Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: 'Majoren' pakker Xbox One S ud ....

Indlægaf Slimjay DK » 22. jun 2016 07:51

trigger skrev:Er der bedre hardware i den nye x1s ? Det må der næsten være siden den kan trække 4k ting.


Ja, det kan men vel godt sige :

HDR (HDR (High Dynamic Range))

Oplev flottere farver med større dybde i spil som Gears of War 4 og Forza Horizon 3. HDR-teknologien skaber mere kontrast mellem lyse og mørke områder og giver en suveræn visuel dybde i dine spil.

En 4k Ultra HD-opløsning er fire gange højere end standard-HD. Det betyder, at du får de skarpeste og mest realistiske, når du ser film og video. Stream indhold i 4k på Netflix og Amazon Instant Video, og se Ultra HD Blu-ray-film i suveræn visuel kvalitet med HDR (High Dynamic Range).

Og hvis man kan se Ultra HD Blu-Ray film, så må der være et Ultra HD Blu-ray drev i og så er maskinen faktisk billig, da Gamestop kun tager 2999,- for en 2TB version, og en stand alone Ultra HD player fra Samsung f.eks. koster 3995,-

Havde jeg haft et 4K TV så havde jeg benyttet mig af Gamestop's trade in. :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: 'Majoren' pakker Xbox One S ud ....

Indlægaf Danny Beyer » 22. jun 2016 21:39

Slimjay DK skrev:Havde jeg haft et 4K TV så havde jeg benyttet mig af Gamestop's trade in.


Er det bekræftet at der er et tradein tilbud?
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: 'Majoren' pakker Xbox One S ud ....

Indlægaf Rechain » 22. jun 2016 21:49

Syntes den er ganske lækker og et godt tiltag fra Microsoft's side. MEN, jeg ser ikke behov for at skaffe den som sådan for mit vedkommende :) satser nok mere på at det bliver Project Scorpio og PlayStation 4 NEO (udover Nintendo NX) hen imod 2018, når jeg får lidt økonomisk mulighed for det. Udover jeg så også skal have kigget på et nyt tv, 4k. Har stadig mit Sony KDL-46X3000 fra 2008 som bare er super lækkert, men lidt bagud teknologisk..tiden flyver, haha :lol:

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup

+1

Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron