Xboxlife forum

Xbox One Elite Controller

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Xbox One Elite Controller

Indlægaf FoxyVintermis » 11. dec 2015 09:17

Har den seneste uge brugt en hel del på min nye Xbox One Elite Controller, og lad mig sige det sådan, den er helt igennem fantastisk. Det gummi de har lavet på bagsiden, ligesom de gjorde med Lunar White spiller bare!

Hver en lille detalje på Elite Controlleren er gemmenført! Triggerne kører meget bedre, så vel også sticksne!

Ville hører hvilke erfaringer i har med Elite Controlleren, hvis i har været så heldige at få fat i en! Og hvis ikke, vil jeg helt klart anbefalde at i får jer en.

Men den nye Xbox One Elite Controller er ikke bare for en hver, det er kræs for kendere, man skulle ville det for den ligger alligevel med en pris på 1300 danske kroner.


Billede
FoxyVintermis
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Frederikshavn


Re: Xbox One Elite Controller

Indlægaf Cena » 11. dec 2015 09:39

Den ser mega fed ud! Håber virkelig at Sony laver en copycat her og går ind og laver en elite controller! Ville købe Day One!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One Elite Controller

Indlægaf dantyr » 11. dec 2015 09:46

Sønnen ønsker sig en i julegave. Men de kan ikke købes nogen steder UDSOLGT :(
dantyr
Niveau 3
 
Indlæg: 211

+1

Re: Xbox One Elite Controller

Indlægaf citysleeps » 11. dec 2015 11:00

Så længe disse thumbsticks bliver produceret i plastik, så springer jeg over. Jeg har allerede byttet 5 almindelige XO controllere pga materialets elendige holdbarhed. Skal ikke kunne sige at Elite controlleren lider samme konsekvenser, men jeg er afventende overfor bedre kvalitet all around..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Xbox One Elite Controller

Indlægaf FoxyVintermis » 11. dec 2015 13:30

De såkaldte "thumbsticks" du hentyder til, er ikke produceret i plastik, for har selv haft problemer med den slags, og efter jeg fandt ud af Elite Controlleren er anderledes på denne her, købte jeg den med det samme. Og du finder ikke en controller hvor de kører mere "smooth"
@Dasiima
FoxyVintermis
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Frederikshavn


Re: Xbox One Elite Controller

Indlægaf ramlas » 13. dec 2015 18:20

1300 spild af penge, næsten 3 nye spil:)
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: Xbox One Elite Controller

Indlægaf FoxyVintermis » 14. dec 2015 00:24

Jeg er xbox fan, så jeg skulle have den, og det er også derfor jeg er herinde Ramlas ;)
FoxyVintermis
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Frederikshavn


Re: Xbox One Elite Controller

Indlægaf tryllehans » 14. dec 2015 16:33

Kunne godt tænke mig den, men PT har jeg ikke lige pengene til den :) kan være det kommer i det nye år. til gengæld savner jeg chat pad helt vildt fra den gamle xbox så det kommer nok først.
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: Xbox One Elite Controller

Indlægaf DanniLaursen » 14. dec 2015 16:36

Jeg solgte min Day one xbox for 1800 i gamestop og købte en elite for 3200kr og jeg elsker den nye controller, den skal man bare have.... bedste controller ever...
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Xbox One Elite Controller

Indlægaf tryllehans » 14. dec 2015 16:45

3200 kr ? for en controller ?
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: Xbox One Elite Controller

Indlægaf Annxii » 14. dec 2015 20:24

tryllehans skrev:3200 kr ? for en controller ?

mon dog. det er nu nok en xbox one elite console :)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One Elite Controller

Indlægaf DanniLaursen » 15. dec 2015 00:05

Ja det var for consolen.... Det kunne best betale sig...
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Xbox One Elite Controller

Indlægaf tryllehans » 15. dec 2015 06:38

ahh så er jeg mere rolig :)
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: Xbox One Elite Controller

Indlægaf TigerJax007 » 15. dec 2015 10:14

citysleeps skrev:Så længe disse thumbsticks bliver produceret i plastik, så springer jeg over. Jeg har allerede byttet 5 almindelige XO controllere pga materialets elendige holdbarhed. Skal ikke kunne sige at Elite controlleren lider samme konsekvenser, men jeg er afventende overfor bedre kvalitet all around..


Det lyder da helt vildt. Jeg spiller adskillige timer næsten hver eneste dag, og jeg har ikke slidt mine controllere op endnu. Jeg spiller alle typer spil - altså også nogle af dem, hvor man tager sig selv i at rykke godt og grundigt i analogpindene. Bruger du den til at banke søm i væggen med? :mrgreen: :lol:
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: Xbox One Elite Controller

Indlægaf Slimjay DK » 15. dec 2015 10:51

Han har kun byttet 5 .. det slår ikke Mike : viewtopic.php?f=1&t=93057&start=15#p1313920

:)

Jeg ønsker ikke at trykke hånd med nogle af dem .. :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron