Xboxlife forum

Rocket League kommer til Xbox One

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Rocket League kommer til Xbox One

Indlægaf fodbod1232 » 4. dec 2015 04:34

Rocket League er blevet annonceret til Xbox One ved Game Awards 2015
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537

+2

Re: Rocket League kommer til Xbox One

Indlægaf Lowlandet » 4. dec 2015 06:39

Awww yeah! :D
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Rocket League kommer til Xbox One

Indlægaf Lasborg » 4. dec 2015 07:41

Bare det blive gratis som på PS4
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Rocket League kommer til Xbox One

Indlægaf Zt3pH » 4. dec 2015 08:15

Troede lige i min naivitet, at det havde noget med Rocket arena at gøre =/
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Rocket League kommer til Xbox One

Indlægaf Slimjay DK » 4. dec 2015 08:30

Det kunne være man skulle finde tid til at prøve det, nu når man bare har det liggende :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Rocket League kommer til Xbox One

Indlægaf tue69 » 4. dec 2015 08:57

Tillykke! Det skulle efter sigende være helt fantastisk vanedannende, så det er fedt at det kommer ud til nogle flere :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Rocket League kommer til Xbox One

Indlægaf IkkNico » 4. dec 2015 11:59

fed nyhed, kan XBO spille med, og mod, PC og PS4 spillere?

Lasborg skrev:Bare det blive gratis som på PS4

Det koster da 150kr på PS4, ellers havde jeg downloadet for længst. Tror det var PS+ spil å et tidspunkt
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Rocket League kommer til Xbox One

Indlægaf Cena » 4. dec 2015 12:11

IkkNico skrev:fed nyhed, kan XBO spille med, og mod, PC og PS4 spillere?

Lasborg skrev:Bare det blive gratis som på PS4

Det koster da 150kr på PS4, ellers havde jeg downloadet for længst. Tror det var PS+ spil å et tidspunkt


Det var PS+ tilbage i Juli eller august tror jeg.

Men fedt for jer det kommer på Xbox One også. Skide sjovt spil og meget vanedannende. Forholdsvis nemt at få platin i, men det kræver en del grinding :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Rocket League kommer til Xbox One

Indlægaf TerrificFalcon » 4. dec 2015 14:10

Jeg glæder mig. Det kommer til at koste $20, men det er så inklusive 3 af de tidligere DLC-pakker, så på den måde synes jeg egentlig, at det lyder okay. Udgivelse sådan cirka midt-februar.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+1

Re: Rocket League kommer til Xbox One

Indlægaf JohnH » 4. dec 2015 14:56

TerrificFalcon skrev:Jeg glæder mig. Det kommer til at koste $20, men det er så inklusive 3 af de tidligere DLC-pakker, så på den måde synes jeg egentlig, at det lyder okay. Udgivelse sådan cirka midt-februar.


Lyder rigtig godt, har spillet det lidt på pc og PS4 og det er rigtig underholdende.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Rocket League kommer til Xbox One

Indlægaf Da Senzai » 4. dec 2015 21:30

Rocket League er Ridiculously godt. Jeg har spillet det siden release og spiller det stadig et par gange om ugen.

Jeg er faktisk lidt overrasket over, at der ikke er cross-platform på Xbox. I den RL updatering, der kom i Tirsdags, der fjernede de nemlig Playstation-flaget, så man ikke længere kan køre rundt med det - på det officielle forum har de ikke givet nogen forklaring for, hvorfor.

Så da det så igår blev annonceret til Xbox, så tænkte lidt, at det kunne være fordi, at Microsoft ikke ville have, at folk kørte rundt med PS4 flag, men hvis spillet ikke er Crossplatform, så kan det jo være ligemeget :P.

Pro-Level Rocket League er fucking nuts og god underholdning. Der er Rocket Royale, hver søndag eftermiddag, hvor verdens bedste hold dyster mod hinanden. Det kan ses her. Jeg holder med de to hold, der hedder Flipsid3 Tactics og Team Rocket - det er dog langt fra, hver uge at Team Rocket kvalificerer sig, men de er ret sjove at følge!

Flipsid3 er monster-dygtige. Det er også ret sjovt at se dem, når de selv streamer. De er ikke så "professionelle", når de kommunikerer med hinanden :mrgreen: - Nå, ja. Og en deres spillere, Kuxir97, bruger slet ikke headsæt for han er ikke så god til Engelsk.

Tilgengæld er han noget af et bæst på banen.

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København

+2

Re: Rocket League kommer til Xbox One

Indlægaf Mitzurugi » 5. dec 2015 10:02

Jeg ELSKER Rocket League! Det er en perfekt kombination af gameplay, det er nemt at spille med venner på besøg, men det kræver virkelig meget øvelse at mestre spillet :D
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180

+1

Re: Rocket League kommer til Xbox One

Indlægaf susperia » 5. dec 2015 12:40

Måske jeg skulle prøve at give det en chance til, for da jeg fik det til PS+, prøvede jeg det 5-10 min, og tænkte hvad pokker det var for noget underligt lort.
Men ser jo kun folk snakke positivt om det, så jeg må godt nok have misforstået noget der.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Rocket League kommer til Xbox One

Indlægaf KristofferH » 7. dec 2015 11:43

Awesome! Har set frem til det i lang tid. Kan virkelig være tidsfordrivende på den gode måde hehe ;)
KristofferH
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Aarhus C

+1

Re: Rocket League kommer til Xbox One

Indlægaf Zieglers » 7. dec 2015 14:53

Har ventet på dette siden det kom til ps4 og pc!
Spillede 1'eren til PS3 - spiller stadig online hvis nogen vil være med? :)
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron