Xboxlife forum

Jeg er ny herinde ;) Har lige købt en xbox one

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Jeg er ny herinde ;) Har lige købt en xbox one

Indlægaf FoxHoundDK » 16. maj 2016 19:03

Hehe udover den løse strømforsyning, så får du naturligvis et andet interface med Xbox, (måske) en bedre online del (synes psn går ned nogle gange), en anden og igen måske en bedre controller, eksklusive titler .. jeg har også selv begge konsoller, og hælder nok mest til ps4'ern, da jeg bedre kan lide deres opsætning af systemet og deres spil titler.
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: Jeg er ny herinde ;) Har lige købt en xbox one

Indlægaf citysleeps » 16. maj 2016 20:38

Perandersen skrev:Jeg overvejer at købe en Xbox, jeg har allerede en PS4
Hvad får jeg med Xbox som jeg ikke allerede har med min PS4?

Hilsen Per


Ja eksklusive titler vil nok være hovedårsagen til at eje begge konsoller. Gears of War 4, Quantum Break, Halo, Crackdown, ReCore, Scalebound for at nævne et par stykker. Performance mæssigt ligger de jo (nogenlunde) i samme boldgade..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Jeg er ny herinde ;) Har lige købt en xbox one

Indlægaf dantyr » 16. maj 2016 21:07

Perandersen skrev:Hej

Det lyder ikke godt med den løse strømforsyning ;-)
Betyder det at du ikke er så vild med Xbox eller at det kun er strømforsyningen der er problemer med hehe

Hilsen Per

Nu spurgte du jo hvad du fik ved xbox one som du ikke fik ved ps4 ;). Nej jeg har ikke problemer med min xbox one, en fed ting jeg bruger som jeg ikke ved om ps4 kan, er at dele spil med sønnen på hans xbox one. Jeg køber et digitalt spil som jeg deler med ham og vi kan begge spille online samme tid. Det er sku fedt. Især når han får spil i julegave ;)
dantyr
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Re: Jeg er ny herinde ;) Har lige købt en xbox one

Indlægaf Chokofanten » 17. maj 2016 11:56

dantyr skrev:
Perandersen skrev:Hej

Det lyder ikke godt med den løse strømforsyning ;-)
Betyder det at du ikke er så vild med Xbox eller at det kun er strømforsyningen der er problemer med hehe

Hilsen Per

Nu spurgte du jo hvad du fik ved xbox one som du ikke fik ved ps4 ;). Nej jeg har ikke problemer med min xbox one, en fed ting jeg bruger som jeg ikke ved om ps4 kan, er at dele spil med sønnen på hans xbox one. Jeg køber et digitalt spil som jeg deler med ham og vi kan begge spille online samme tid. Det er sku fedt. Især når han får spil i julegave ;)



Det gør vi også.
Det fungerer fuldt tilfredsstillende.
Så der bliver spillet fifa på begge etager, og noget jamren når far scorer.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron