Xboxlife forum

X1 TV-tuner

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: X1 TV-tuner

Indlægaf cigi silk » 25. okt 2014 12:17

Lord Beef Jerky skrev:Jeg har Waoo og ser TV med et internetkabel. Kan jeg bruge den her til at undgå min røvirriterende set top boks?


Det kan du sagtens du skal bare have abonnement på fleretv funktionen. Så kan du trække normale kabler fra din boks altså se tv uden waoo boksen. Den skal så bare køre på dvb-c selvfølgelig.
Senest rettet af cigi silk 26. okt 2014 08:10, rettet i alt 1 gang.
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Mhansen » 25. okt 2014 12:50

Kan du ikke skife location tilbage til DK/US efter du har indstillet den?
Mhansen
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Jake242 » 25. okt 2014 13:49

Er det forkert at antage at tv signalerne som man modtager(f.eks fra YouSee) går direkte igennem?

Kan ikke se hvorfor jeg skal sætte noget som helst til UK for at kunne bruge det.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf W4NKER » 26. okt 2014 12:18

nic0dk skrev:Jeg kan bekræfte at den virker. Det kræver dog flere ting; 1) Konsollen skal sættes op til UK. 2) Der skal benyttes et UK-postnummer for at kunne indstille/søge efter tv-kanaler. Samtidig kan man i indstillinger for OneGuide gøre så den ikke duplikere flere kanaler. Test med YouSee.


Virker alle dine kanaler? de fleste virker her, men sjovt nok ikke DR1, selvom jeg har scannet flere gange.
W4NKER
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Lodberg » 26. okt 2014 12:28

Min tuner ligger hos UPS.... Er der nogen der har testet om det virker med US som lokalitet?
Lodberg
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Slimjay DK » 26. okt 2014 19:33

Jake242 skrev:Er det forkert at antage at tv signalerne som man modtager(f.eks fra YouSee) går direkte igennem?

Kan ikke se hvorfor jeg skal sætte noget som helst til UK for at kunne bruge det.


Det skal du nok fordi den ikke er ude i DK endnu :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Jake242 » 26. okt 2014 22:35

Slimjay DK skrev:
Jake242 skrev:Er det forkert at antage at tv signalerne som man modtager(f.eks fra YouSee) går direkte igennem?

Kan ikke se hvorfor jeg skal sætte noget som helst til UK for at kunne bruge det.


Det skal du nok fordi den ikke er ude i DK endnu :wink:


Men er det ikke kun menuen/preview og en evt. optage funktion som man ikke kan bruge? man har jo, siden launch, kunne smide en digital box i(f.eks fra boxer) som jo reelt bare er en tuner, som ikke har noget med xbox at gøre.

er også ret sikker på at den vil vise stort set hvad som helst du smider i HDMI(være det f.eks en xbox 360)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf JohnH » 26. okt 2014 22:48

Hvis den kommer til at virke lige så godt som i denne bruger-video, så ser det lovende ud ...

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf ALIE » 27. okt 2014 04:47

Hvis de bare gav mulighed for at optage på en USB enhed.
Som de fleste tv gør, ville One gøre alt. Plex, TV alt :-D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Lodberg » 27. okt 2014 19:39

Mhansen skrev:Kan du ikke skife location tilbage til DK/US efter du har indstillet den?


Det virker ikke for mig hvis jeg skifter tilbage til US.

Har dog kun lige rodet med tuner 10min.
Lodberg
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Haakan » 27. okt 2014 19:45

Fik min i dag. Virker fint med skift til UK Dashboard (antenne/freeview) - har kabel fra YouSee. Man kan dog ikke skifte tilbage til DK Dashboard efterfølgende da tuneren så ikke virker. Er med i Preview programme som mange andre her sikkert også er, men kan desværre bekræfte at DK understøttelse pt. Ikke er en del af november updaten.
Haakan
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Lodberg » 27. okt 2014 20:06

Haakan skrev:Fik min i dag. Virker fint med skift til UK Dashboard (antenne/freeview) - har kabel fra YouSee. Man kan dog ikke skifte tilbage til DK Dashboard efterfølgende da tuneren så ikke virker. Er med i Preview programme som mange andre her sikkert også er, men kan desværre bekræfte at DK understøttelse pt. Ikke er en del af november updaten.


Valgte du bare et tilfældigt postnummer? Det gjorde jeg.
Lodberg
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Haakan » 28. okt 2014 07:26

Ja jeg valgte bare et tilfældigt post nr.
Haakan
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Bavi » 28. okt 2014 20:26

Jeg synes TV tuneren kører genialt. Jeg trækker STOFA signal direkte fra min væg, så regner med jeg vil ud og ha en antennesplitter, så jeg ikke behøver have boksen tændt for at se TV.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Jake242 » 28. okt 2014 23:20

virker den med boxen sat til us? har ikke lyst til at have min sat til uk
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron