Xboxlife forum

X1 TV-tuner

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Bavi » 29. okt 2014 09:13

Ved US er der ikke mulighed for, at sætte den Digitale TV Tuner til.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf jepsen80 » 29. okt 2014 20:15

Kan ikke få det til at fungere :) kan ikke få danske kanaler på øv
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf nic0dk » 29. okt 2014 20:25

US har ikke tuneren. Kun lanceret i enkelte europæiske lande og derfor ikke mulighed for at benytte den med ikke-launch-lande-locale's.
nic0dk
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Mhansen » 29. okt 2014 21:37

Satans at den ikke virker med US location! Håber de udgiver en US model.
Mhansen
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf cigi silk » 29. okt 2014 22:01

jepsen80 skrev:Kan ikke få det til at fungere :) kan ikke få danske kanaler på øv


Du skal pt. Sætte den til UK og freeview og så bare indtaste et tilfældigt UK post no.
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf DinesJ » 4. nov 2014 15:13

Har netop modtaget min Tv-Tuner i dag, og kan sagtens finde alle kanalerne, men de bliver alle tildelt nummeret 0, hvilket gør Oneguiden tæt på ubrugelig. Andre der har det problem? Der vises heller ingen info om kanalerne i oneguiden :/
DinesJ
Niveau 2
 
Indlæg: 156
By: København N


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Sputko » 5. nov 2014 22:48

Har også lige modtaget den lille tv tuner, men jeg besidder åbenbart ikke ever til at få det til at spille :(
Jeg håber der er en herinde som har Yousee som kan lave en hurtig guide :)

Jeg har den på UK
Har prøvet både antenne/cabel
forskellige post nr.
Finder kun 7 kanaler og de er alle sorte når jeg skifter rundt på dem.
Sputko
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: København


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf bitman » 5. nov 2014 23:53

Fik min i sidste uge. Hvis jeg kører Dansk ser OneGuide ok ud - men ingen kanaler. Kører jeg Uk så er der kanaler (selvom den finder mange der ikke kan vises) - men så virker OneGuide ikke.

Tror ikke vi skal regne med at skidtet kommer til at virke, før MS enabler den for Dk også.
bitman
Niveau 0
 
Indlæg: 19
By: Fredericia


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Gosche » 16. nov 2014 21:45

DinesJ skrev:Har netop modtaget min Tv-Tuner i dag, og kan sagtens finde alle kanalerne, men de bliver alle tildelt nummeret 0, hvilket gør Oneguiden tæt på ubrugelig. Andre der har det problem? Der vises heller ingen info om kanalerne i oneguiden :/


Har samme problem. Er den en herinde der har et eksempel på en opsætning som virker ?
:shock:
På forhånd tak
Gosche
Niveau 0
 
Indlæg: 15
By: Kongens Lyngby


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf bitman » 18. maj 2015 11:48

Har læst indtil flere steder af TV tuneren nu er understøttet i DK (bl.a. http://www.winbeta.org/news/xbox-one-di ... out-europe)

Men hvis jeg forsøger at sætte min op (lokation: Danmark) - får jeg af vide at lokationen endnu ikke er understøttet.

Nogle som ved hvornår understøttelse af TV tuner kommer? Seneste system opdatering jeg har modtaget er 13-05-15.
bitman
Niveau 0
 
Indlæg: 19
By: Fredericia


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Tbigum » 18. maj 2015 20:41

Min finder fint yousee nu og alle kanal-numre og logoer, dog virker DR 1 og Ramasjang stadigvæk ikke
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf bitman » 19. maj 2015 07:46

Hmmm.. mærkeligt - hvilken lokation benytter du? Jeg bruger Dansk/Danmark. Når jeg sætter Tuneren i XBOX'ens USB - start opsætningsguiden men stopper med beskede at lokationen endnu ikke er understøttet.
bitman
Niveau 0
 
Indlæg: 19
By: Fredericia


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Losty » 22. jun 2015 18:45

Nogen der ved hvor man kan købe den danske version af Tuneren? Skulle være released den 16 juni.
Losty
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf JohnH » 22. jun 2015 19:00

Losty skrev:Nogen der ved hvor man kan købe den danske version af Tuneren? Skulle være released den 16 juni.


Tror ikke der kommer en Dansk version, men den kan købes her f.eks.

http://www.computersalg.dk/produkt/2368 ... er=2368445
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: X1 TV-tuner

Indlægaf Losty » 20. jul 2015 14:56

Købte en i Gamestop. Men ganske rigtigt, så kunne den ikke finde alle kanaler, bla. var gratis kanalerne som DR1 ikke til stede. Så den røg retur. Belastende at man ikke kan vælge advanceret muligheder under indlæsning af kanaler. Men kan kun indtaste postnummer og tv udbyder.
Losty
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron