Xboxlife forum

Så kommer Xbox One uden Kinect

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Så kommer Xbox One uden Kinect

Indlægaf Rockanoid » 14. maj 2014 22:57

Jeg synes også det er ærgeligt at Kinect'en ikke er en fast del af Xboxen, netop fordi det var inovativ og nyskabende teknologi i sin spæde barndom. Virksomheder der turde statse og investere i Kinect-teknologien havde en større sikkerhed i at nå ud til kunderne og det er jo alfa og omega. Det er vel grunden til at vores Smartphones er så teknisk avancerede i dag, netop fordi kundebasen allerede var der. Men den sikkerhed er svækket og det er måske ikke risikoen værd for selvsamme firmaer mere..

Jeg tænker også lidt i den kontekst på de mange videreudviklinger vi måske går glip af. Der er i mine øjne et stort potentiale i sammenhængen mellem VR-udstyr og Kinect-sensoren for eksempel..

Om 10 år griner vi og husker tilbage på dette her. For på det tidspunkt sidder der nok en Kinect 3 indenfor vores hoveddør og byder os velkommen med personlig lyssætning og velkomstmusik. Og mens vi tager frakken af i gangen, fortæller vi Kinect'en hvad vi vil spille og når vi kommer ind i stuen, er spillet klar og kaffen færdigbrygget.. :-)
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby


Re: Så kommer Xbox One uden Kinect

Indlægaf nakka » 16. maj 2014 08:06

Rockanoid skrev:Om 10 år griner vi og husker tilbage på dette her. For på det tidspunkt sidder der nok en Kinect 3 indenfor vores hoveddør og byder os velkommen med personlig lyssætning og velkomstmusik. Og mens vi tager frakken af i gangen, fortæller vi Kinect'en hvad vi vil spille og når vi kommer ind i stuen, er spillet klar og kaffen færdigbrygget.. :-)


Billede

det kan jeg ikke lade dig spille rockanoid - det bliver stropelys med trace, mens tanken med din opsamlede urin, nu bruges til "kaffe". herefter kan du blive placeret hængende foran din xbox, og kun spille pegi 3+ spil. forsat god dag.

IkkNico skrev:
Jeg så nogle vgchartz tal, der viste at XB1 havde solgt marginalt mere end PS4 i US og UK, den seneste uge, men som altid skal vgchartz tages med et gran salt.


Xboxen blev virkelig slået i den her måned. omkring 200 mod 115. og "InFAMOUS Second Son was the top selling next gen software title in April".

så er stadig overbevidst om at den kinectløse udgave er en reaktion fra MS vedrørende de dårlige salgstal i forhold til konkureten.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=819775

så forventer at vi i weekenden hen mod slut mandag, for noget spil pr fra MS, til at modstå den dårlige PR. måske noget halo?
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Så kommer Xbox One uden Kinect

Indlægaf IkkNico » 16. maj 2014 08:52

nakka skrev:Xboxen blev virkelig slået i den her måned. omkring 200 mod 115. og "InFAMOUS Second Son was the top selling next gen software title in April".

Hvor kommer de 200 fra?
Kiggede posten, og kilden, igennem, og kunne kun finde ...

Microsoft confirmed it sold 115,000 Xbox Ones and 71,000 Xbox 360s. Sony and Nintendo have not provided the numbers for their systems as of press time.

Uanset hvad ligner 200k vs 115k de cirka 2:1 vi har set siden årsskiftet, så det kommer vel næppe som en overraskelse. PS4 kunne sælge 10:1, og det vil stadig ikke rykke ved, at jeg har det sjovt med Titanfall og Ghosts (og forhåbentlig Wolfenstein fra næste uge).


nakka skrev:så er stadig overbevidst om at den kinectløse udgave er en reaktion fra MS vedrørende de dårlige salgstal i forhold til konkureten.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=819775

... Og jeg er stadig overbevist om at Spencer lytter til sine kunder (mere end sine forgængere)

In an interview with Ars Technica, Microsoft's Head of Xbox Phil Spencer confirmed that efforts to offer a no-Kinect edition of Xbox One began as soon as he joined the Xbox team five weeks ago and that today’s out-of-nowhere announcement was meant to “get the product and the choice in front of consumers as soon as possible.”

kilde: http://arstechnica.com/gaming/2014/05/h ... -in-april/


nakka skrev:så forventer at vi i weekenden hen mod slut mandag, for noget spil pr fra MS, til at modstå den dårlige PR. måske noget halo?

Mit gæt er at Halo bliver den store afslutning på E3 for MS.

Mht. spin så spiller Sony da tydeligvis med ved det bord ...

“Infamous: Second Son was the top-selling new-gen software title in April,” PlayStation brand boss Guy Longworth said in a statement. Of course, that only includes physical retail games sold in the U.S. But we double checked with Sony, and it confirmed that, according to the NPD, Infamous outsold the Xbox One SKU of Titanfall.

Kun EA ved hvor mange kopier af TF de har solgt til XB1 (her snakker vi på verdenplan og uanset om det digitalt eller på disc). Alt andet er tankespind og spin.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Så kommer Xbox One uden Kinect

Indlægaf nakka » 16. maj 2014 09:31

IkkNico skrev:Uanset hvad ligner 200k vs 115k de cirka 2:1 vi har set siden årsskiftet, så det kommer vel næppe som en overraskelse. PS4 kunne sælge 10:1, og det vil stadig ikke rykke ved, at jeg har det sjovt med Titanfall og Ghosts (og forhåbentlig Wolfenstein fra næste uge).


hvis du læser tråden igennem, er flere brugere inde og beregne talene, ligesom de har gjort tidligere. og ja 2:1 som "tidligere". men der er flere ting i dette. 1, hvor lang tid vil MS blive ved med at lade dette være tilfældet uden at gøre noget ved det. titanfall hjalp ikke, nu prøver de uden kinect. 2. 115k er mindre end xbox 360 NOGENSINDE har solgt i april, inden denne generation.

April 2006 - 295K
April 2007 - 174K
April 2008 - 188K
April 2009 - 175K
April 2010 - 185K
April 2011 - 297K
April 2012 - 236K
April 2013 - 130K

al data fra NPD. ingen VGchartz her ;)
og det er godt du har det sjovt, den underholdning er der dog ikke mange andre der deltager i ;)
prøv lige at starte titanfall op. er der lige kommet en Smart-Pistol instant lock on glitch/bug som ødelægger spillet? kan være det kun er noget vi på pc oplever. sidespring.

IkkNico skrev:... Og jeg er stadig overbevist om at Spencer lytter til sine kunder (mere end sine forgængere)


og det skal du have lov til. men hvorfor fjerne det eneste der kan skabe noget unikt til xboxen? det der gør de kan nævne en håndfuld flere eksklusive spil på deres lister (når kinect spil ikke er muligt andre steder)?. selvfølgelig er dette et valg der er truffet grundet dårlige salgstal.

IkkNico skrev:Mit gæt er at Halo bliver den store afslutning på E3 for MS.


kan jo også være noget om deres tvtvtvtv halo? rygterne går lystigt rundt nu, og MS plejer jo at lave den slags moves. også derfor denne kinectløse xbox annonceres op til NPDtalene.

IkkNico skrev:Mht. spin så spiller Sony da tydeligvis med ved det bord ...

“Infamous: Second Son was the top-selling new-gen software title in April,” PlayStation brand boss Guy Longworth said in a statement. Of course, that only includes physical retail games sold in the U.S. But we double checked with Sony, and it confirmed that, according to the NPD, Infamous outsold the Xbox One SKU of Titanfall.

Kun EA ved hvor mange kopier af TF de har solgt til XB1 (her snakker vi på verdenplan og uanset om det digitalt eller på disc). Alt andet er tankespind og spin.


men så må EA da gå frem og sige noget andet, hvis ikke infamous solgte mere end titanfall på xbox one i USA. og der har været en del gang i den, lige præcis omhandlende titanfalls salgstal, og grunden til at EA og MS ikke kaster rundt med positiv PR, som de plejer, og deres konkurenter gør (se f.eks sonny med infamous og MLB)
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Så kommer Xbox One uden Kinect

Indlægaf IkkNico » 16. maj 2014 13:53

nakka skrev:hvis du læser tråden igennem, er flere brugere inde og beregne talene

Men altså ikke NPD som åbenbart er den standard for salgstal, der normalt skal måle succes?

Du kan jo ikke beynde at bruge en kilde i en sammenhæng (TF vs ISS salg), og så efterfølgende benytte brugeres beregninger i en anden (PS4 vs XB1), HVIS du samtidig ikke mener VGChartsz er noget værd.

Jeg har vist ved flere lejligheder nu sagt, at ingen enkelt kilde bør benyttes, ligesom ingen præcise tal bør tages for gode varer, med mindre de kommer fra udgiveren selv.
NPD viser fx. kun tal fra Nordamerika, og mht. til spil kun fysiske kopier. De dækker i øvrigt ikke hele markedet, og deres tal er derfor, ligesom VGChartz, baseret på estimater.
Amazon og Gamestop bestseller lister viser slet ikke tal, men alle 4 kilder til sammen giver en rigtig, rigtig god indikation af hvem der sælger flest konsoller og hvilke spil, der sælger bedst.

I øvrigt ikke så underligt hvis ISS (PS4) sælger bedre end TF (XB1), uden at jeg kende de præcise estimater. PS4 har jo næsten en dobbelt så stor brugerbase som XB1.


nakka skrev:ligesom de har gjort tidligere. og ja 2:1 som "tidligere". men der er flere ting i dette. 1, hvor lang tid vil MS blive ved med at lade dette være tilfældet uden at gøre noget ved det. titanfall hjalp ikke, nu prøver de uden kinect. 2.

Øhm, er det ikke netop det de gør ved at bundle TF, fjerne Kinect, sænke prisen, flytte pay apps ud til sølv abonnenter?
De kan jo ikke fra dag til dag lige pludselig vende markedet til deres fordel, så nu prøver de forskellige tiltag for at booste salg af XB1. I marts var det TF, i juni er det ingen Kinect og et prisfald. Så "de lader ikke bare noget være tilfældet", de prøver jo rent faktisk at gøre noget.


nakke skrev:og det er godt du har det sjovt, den underholdning er der dog ikke mange andre der deltager i ;)

Er der ikke?
Jeg kan se antal online brugere i Ghosts, men ikke i TF. Jeg ved bare, at jeg aldrig problemer med at finde kampe, og den glitch du snakker om, har jeg heller intet set eller hørt til på XB1.


nakke skrev:og det skal du have lov til. men hvorfor fjerne det eneste der kan skabe noget unikt til xboxen? det der gør de kan nævne en håndfuld flere eksklusive spil på deres lister (når kinect spil ikke er muligt andre steder)?

Nu kan jeg (igen) kun gisne. Hvis du har en feature, som en stor del af dit kundegrundlag tilsyneladende ikke bryder sig om, så er det da naturligt at lytte til dem, og fjerne eller ændre den feature. Det er da kun god forretningssans.


IkkNico skrev:Mit gæt er at Halo bliver den store afslutning på E3 for MS.

Jeg gættede forkert kan jeg se på forsiden af xboxlife.


nakka skrev:kan jo også være noget om deres tvtvtvtv halo?

Tjoeh, men du siger tvtvtv som en det er en dårlig ting(?). Måske gør Sony præcis det samme?
De plejer at være dygtige til at kopiere andre, og spille afventende (kloge træk i øvrigt).


nakka skrev:men så må EA da gå frem og sige noget andet, hvis ikke infamous solgte mere end titanfall på xbox one i USA. og der har været en del gang i den, lige præcis omhandlende titanfalls salgstal, og grunden til at EA og MS ikke kaster rundt med positiv PR, som de plejer

Jeg ved godt, at det halve af nettet elsker at spekulere i den slags (flittigt hjulpet af blogs og sensationshungrende spilsites), men halvdelen af nettet aner åbenbart ikke hvordan forretninger af den størrelse er skruet sammen.

MS kender slet ikke de tal. Det er jo et helt andet aktieselskab. MS ved hvad vi andre ved ... og så ved de muligvis lidt mere, da de efter al sandsynlighed kan se, hvor mange digitale kopier, der er aktiveret.

EA frigiver mig bekendt aldrig præcise salgstal for noget spil. De frigiver til gengæld flittigt deres regnskaber, men disse indeholder heller ikke præcise salgstal for titler. EAs aktionærer er ligeglade med om TF sælger bedst, de er kun interessseret i regnskaberne for koncernen, og om deres investering giver en profit.


Kilder:
http://investor.ea.com/releases.cfm?Rel ... e=Earnings
https://www.npd.com/wps/portal/npd/us/a ... -partners/
http://www.vgchartz.com/methodology.php
http://www.theverge.com/2013/6/10/44169 ... rogramming
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Så kommer Xbox One uden Kinect

Indlægaf Redman DK » 16. maj 2014 14:09

IkkNico skrev:Men altså ikke NPD som åbenbart er den standard for salgstal, der normalt skal måle succes?

Du kan jo ikke beynde at bruge en kilde i en sammenhæng (TF vs ISS salg), og så efterfølgende benytte brugeres beregninger i en anden (PS4 vs XB1), HVIS du samtidig ikke mener VGChartsz er noget værd.

Jeg har vist ved flere lejligheder nu sagt, at ingen enkelt kilde bør benyttes, ligesom ingen præcise tal bør tages for gode varer, med mindre de kommer fra udgiveren selv.
NPD viser fx. kun tal fra Nordamerika, og mht. til spil kun fysiske kopier. De dækker i øvrigt ikke hele markedet, og deres tal er derfor, ligesom VGChartz, baseret på estimater.
Amazon og Gamestop bestseller lister viser slet ikke tal, men alle 4 kilder til sammen giver en rigtig, rigtig god indikation af hvem der sælger flest konsoller og hvilke spil, der sælger bedst.


De 199.000 er fra NPD. Og hvis du vil have tal med salg til kunderne, er det netop NPD du skal bruge, da de samler tallene fra de fleste kæder. Udgiverne selv aner ikke hvor mange de har solgt til kunderne, hvis udgivere giver sådan nogle tal får de dem fra NPD.

NPDs tal er ikke kun estimater, jeg mener at over 80% af deres tal kommer direkter fra kæderne, mens de sidste procent er et estimat de laver. VGChartz tal er derimod intet andet end gætværk, de får ingen tal fra butikkerne, udover dem de tager fra NPD.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Så kommer Xbox One uden Kinect

Indlægaf IkkNico » 16. maj 2014 14:22

Redman DK skrev:De 199.000 er fra NPD. Og hvis du vil have tal med salg til kunderne, er det netop NPD du skal bruge, da de samler tallene fra de fleste kæder. Udgiverne selv aner ikke hvor mange de har solgt til kunderne, hvis udgivere giver sådan nogle tal får de dem fra NPD.

NPDs tal er ikke kun estimater, jeg mener at over 80% af deres tal kommer direkter fra kæderne, mens de sidste procent er et estimat de laver. VGChartz tal er derimod intet andet end gætværk, de får ingen tal fra butikkerne, udover dem de tager fra NPD.

Så må jeg bede om nogle kilder.

Jeg lagde selv 2 links i min post (under kilder), hvoraf det fremgår ...

VGChartz skrev:Polling retail partners to find out what games and hardware they are selling
Using statistical trend fitting and historical data for similar games
Studying resell prices to determine consumer demand and inventory levels
Consulting with publishers and manufacturers to find out how many units they are introducing into the channel


NPD skrev:We now have partnerships with over 1200 retailers representing more than 165,000 stores that provide information for our retail tracking services. We measure national sales and also provide more granular views, down to the store level. This retailer network spans all key distribution channels: department stores, distributors, national chains, specialty stores, mass merchants, and more.



Kilder (igen):
https://www.npd.com/wps/portal/npd/us/a ... -partners/
http://www.vgchartz.com/methodology.php
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Så kommer Xbox One uden Kinect

Indlægaf cigi silk » 16. maj 2014 14:39

@nakka du har meget travlt med at forklare MS valg omkring kinect med dårlige salgstal. Fedt at du har så meget indsigt.

Personligt tror jeg du vil se MS reaktion om 3 uger. Så håber jeg bare at Sony ikke får lov at spise os af med CGI og indies.

Jeg synes det er værd at bemærke hvor meget MS lækker her op til e3. Spencer har tidligere sagt at de havde svært at sortere fra da de kun måtte have 1 1/2 time show.

Mht. Kinect er det noget der giver brugerne et valg og det kan være svært at have noget i mod. Det er dog nu 100 pct. Op til MS at gøre kinect til noget man skal ha som forbruger. Og. Måske er det ikke en dårlig ting. De må tage ansvaret. Indtil nu kan man jo ikke fortænke folk i at tænke at det ikke er det kæmpe skridt som det rent faktisk er hvis man dykker ned i teknologien.
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Så kommer Xbox One uden Kinect

Indlægaf Morten Skou » 16. maj 2014 14:53

Den her tråd er meget tæt på, at blive det samme som "Xbox One vs. PS4" - hold venligst VS-tingene derinde og lad være med at ødelægge andre tråde med den samme diskussion.

Personligt synes jeg i øvrigt at det er synd, at de vælger at droppe Kinect SKUen, da udviklere så ikke kan være sikre på at alle har en Kinect fremover. Dermed tror jeg at det giver mindre og mindre mening at bruge energi på at implementere Kinect funktionerne i spil.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Så kommer Xbox One uden Kinect

Indlægaf Elgaard » 16. maj 2014 15:52

Morten Skou skrev:Personligt synes jeg i øvrigt at det er synd, at de vælger at droppe Kinect SKUen, da udviklere så ikke kan være sikre på at alle har en Kinect fremover. Dermed tror jeg at det giver mindre og mindre mening at bruge energi på at implementere Kinect funktionerne i spil.


De har ikke droppet Kinect SKU'en, den kan du stadig købe.

At udviklerne vælger at droppe Kinect kunne jeg ikke være mere ligeglad med - tværtimod ser jeg det som noget positivt, så kan de bruge deres energi på langt mere fornuftige ting. Hvad er det lige vi har set der gør Kinect til en must-have ting ifm. gaming?

Voice commands lader til at være den funktion folk fremhæver når de forsvarer Kinect, men det kunne være løst med en simpel mikrofon, som let kunne have været indbygget direkte i konsollen - ingen grund til et dyrt, gimmicky kamera for at levere det.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Så kommer Xbox One uden Kinect

Indlægaf nakka » 16. maj 2014 19:07

cigi silk skrev:@nakka du har meget travlt med at forklare MS valg omkring kinect med dårlige salgstal. Fedt at du har så meget indsigt.

Personligt tror jeg du vil se MS reaktion om 3 uger. Så håber jeg bare at Sony ikke får lov at spise os af med CGI og indies.

Jeg synes det er værd at bemærke hvor meget MS lækker her op til e3. Spencer har tidligere sagt at de havde svært at sortere fra da de kun måtte have 1 1/2 time show.

Mht. Kinect er det noget der giver brugerne et valg og det kan være svært at have noget i mod. Det er dog nu 100 pct. Op til MS at gøre kinect til noget man skal ha som forbruger. Og. Måske er det ikke en dårlig ting. De må tage ansvaret. Indtil nu kan man jo ikke fortænke folk i at tænke at det ikke er det kæmpe skridt som det rent faktisk er hvis man dykker ned i teknologien.


husk nu på at sony også før har lækket en del inden E3. dette for at nyhederne ikke skulle "drukne". killzone 3, inFamous 2 og LBP2 blev alle vist i maj perioden. dette kan være et simpelt stunt. sony har også været ude og sige de har for meget indhold, og det bliver det vildeste E3 overhovedet. men de skal jo begge hype os.

og bare rolig, ms skal også nok vise CGI og masser af ting der køre på pc (over evne som f.eks var tilfældet me forza;) ).

og ja, jeg tror stadig at ms fjerner kinect grundet dårlige salgstal. de har prøvet med titanfall OG et prisfald med den bundle. nu fjerner de så kinect, som de længe har ment ikke var noget man kunne fjerne sådan lige, da det var en væsentlig ting i xboxoplevelsen.

men ja lad os se til E3. tror ikke sony har meget udover tidligere annonceret spil som halo 5, sunset overdrive, quantum break og Fable Legends. så viser de frem af forza horisont 2 og gears. hertil kryder vi det med et jrpg (HÅBER på LO2) inden vi for hele 2 halo genudgivelser. den ene med 2'ern den anden med 3+4.
men lad os nu se :D
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Så kommer Xbox One uden Kinect

Indlægaf Shooter DK » 16. maj 2014 23:28

nakka skrev:
cigi silk skrev:@nakka du har meget travlt med at forklare MS valg omkring kinect med dårlige salgstal. Fedt at du har så meget indsigt.

Personligt tror jeg du vil se MS reaktion om 3 uger. Så håber jeg bare at Sony ikke får lov at spise os af med CGI og indies.

Jeg synes det er værd at bemærke hvor meget MS lækker her op til e3. Spencer har tidligere sagt at de havde svært at sortere fra da de kun måtte have 1 1/2 time show.

Mht. Kinect er det noget der giver brugerne et valg og det kan være svært at have noget i mod. Det er dog nu 100 pct. Op til MS at gøre kinect til noget man skal ha som forbruger. Og. Måske er det ikke en dårlig ting. De må tage ansvaret. Indtil nu kan man jo ikke fortænke folk i at tænke at det ikke er det kæmpe skridt som det rent faktisk er hvis man dykker ned i teknologien.


husk nu på at sony også før har lækket en del inden E3. dette for at nyhederne ikke skulle "drukne". killzone 3, inFamous 2 og LBP2 blev alle vist i maj perioden. dette kan være et simpelt stunt. sony har også været ude og sige de har for meget indhold, og det bliver det vildeste E3 overhovedet. men de skal jo begge hype os.

og bare rolig, ms skal også nok vise CGI og masser af ting der køre på pc (over evne som f.eks var tilfældet me forza;) ).

og ja, jeg tror stadig at ms fjerner kinect grundet dårlige salgstal. de har prøvet med titanfall OG et prisfald med den bundle. nu fjerner de så kinect, som de længe har ment ikke var noget man kunne fjerne sådan lige, da det var en væsentlig ting i xboxoplevelsen.

men ja lad os se til E3. tror ikke sony har meget udover tidligere annonceret spil som halo 5, sunset overdrive, quantum break og Fable Legends. så viser de frem af forza horisont 2 og gears. hertil kryder vi det med et jrpg (HÅBER på LO2) inden vi for hele 2 halo genudgivelser. den ene med 2'ern den anden med 3+4.
men lad os nu se :D


Fedt, nu skal jeg aldrig have en xbox one. ;)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Så kommer Xbox One uden Kinect

Indlægaf Tbigum » 17. maj 2014 07:22

Håber bare ikke at grunden til, at de har lavet den nye sku uden kinect, er at de ikke gider/kan få tale-kommandoerne og tv-delen til at virke i tier 2 landene, og når den så kommer i butikkerne til september, så kan vi kun købe versionen uden kinect.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Så kommer Xbox One uden Kinect

Indlægaf IkkNico » 17. maj 2014 08:26

Undskyldningen for ikke at komme ud tidligere i Tier 2 landende er/var localization, men hvis Kinect er valgfri, så burde dette ikke være issue mere, og så er det da bare med at få den lanceret.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Så kommer Xbox One uden Kinect

Indlægaf Michelve » 18. maj 2014 12:04

IkkNico skrev:Undskyldningen for ikke at komme ud tidligere i Tier 2 landende er/var localization, men hvis Kinect er valgfri, så burde dette ikke være issue mere, og så er det da bare med at få den lanceret.


Var det deres eneste undskylding?
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron