Xboxlife forum

COD Advanced Warfare Trailer/Info

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: COD Advanced Warfare Trailer/Info

Indlægaf Major Oblivious » 4. maj 2014 09:48

Så er man allerede i gang med, at diskutere opløsning..
XB1-gameplayet fra traileren menes at ligge i området af 900p

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-resolution-boosted-for-call-of-duty-advanced-warfare-on-xbox-one

Synes dog, at det er super spekulativt, men måske er nogle interesserede i dén oplysning.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: COD Advanced Warfare Trailer/Info

Indlægaf hackNICE1112@ » 4. maj 2014 09:57

Major Oblivious skrev:Så er man allerede i gang med, at diskutere opløsning..
XB1-gameplayet fra traileren menes at ligge i området af 900p

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-resolution-boosted-for-call-of-duty-advanced-warfare-on-xbox-one

Synes dog, at det er super spekulativt, men måske er nogle interesserede i dén oplysning.


Tro vi var færdig med det der om opløsning #-o og det udkommer først om halvt år og så snakker de om opløsning nu stop jer selv :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: COD Advanced Warfare Trailer/Info

Indlægaf IkkNico » 4. maj 2014 10:09

http://www.callofduty.com/new-era står nu på -1 og -8 minutter

Major Oblivious skrev:XB1-gameplayet fra traileren menes at ligge i området af 900p

gameplay > grafik (herunder også opløsning) ... det er bare min mening
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: COD Advanced Warfare Trailer/Info

Indlægaf ALIE » 4. maj 2014 10:41

Billede
Er jeg den eneste der ser Mass Effect N7 i det billede :-D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: COD Advanced Warfare Trailer/Info

Indlægaf Major Oblivious » 4. maj 2014 11:36

IkkNico skrev:http://www.callofduty.com/new-era står nu på -1 og -8 minutter

Major Oblivious skrev:XB1-gameplayet fra traileren menes at ligge i området af 900p

gameplay > grafik (herunder også opløsning) ... det er bare min mening


Helt enig! Men er det ikke blevet en illusion i dag? hvornår har vi sidst set et spil som reelt lever op til denne formel.
Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst gennemførte et spil, og tænkte IGEN IGEN!
Har lige gennemført Infamous SS to gange, og både historie / gameplay var overraskende tyndt. (Gav dog lidt mere mening 2. gang)
Men personligt tror jeg, at tiden, hvor spil virkelig udfordrede, og ikke kun var svære på et hug i skade/liv er ovre. Derfor vil jeg i det mindste have en ordentlig opløsning når jeg ikke kan få kvalitets-gameplay længere.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: COD Advanced Warfare Trailer/Info

Indlægaf Blauwy » 4. maj 2014 21:46

"Store eksperimenter til de basale mekanikker, der også vil påvirke MP" Det ved jeg nu ikke hvor glad jeg er for at høre.. Håber godt nok ikke de vil have os til at løbe op ad mure og hoppe 30meter op i luften, som Titanfall.

Nu må vi se hvad de kommer med af informationer i fremtiden.



Faldt lige over dette:

THE INTRODUCTION OF THIS GAMEPLAY MECHANIC DELIVERS ENHANCED PLAYER MOVEMENT AND VERTICALITY THROUGH BOOST JUMPS AND GRAPPLING, COVERT CLOAKING ABILITIES, AND BIOMECHANICS THAT PROVIDE UNPARALLELED STRENGTH, AWARENESS, ENDURANCE, AND SPEED. WITH THE ADVENT OF THE EXOSKELETON AND NEWLY ADVANCED ARMOR AND WEAPONRY, EVERY SOLDIER COMMANDS TACTICAL FREEDOM IN ANY TERRAIN UNLIKE EVER BEFORE, FUNDAMENTALLY CHANGING THE WAY GAMERS PLAY CALL OF DUTY ACROSS ALL MODES.


Billede
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: COD Advanced Warfare Trailer/Info

Indlægaf CvKM » 4. maj 2014 22:57

Jeg tror bare jeg står af vognen som jeg gjorde ved Ghost...
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: COD Advanced Warfare Trailer/Info

Indlægaf IkkNico » 5. maj 2014 07:02

Blauwy skrev:... COVERT CLOAKING ABILITIES ...

*suk* Nu får hjørnecamperne det jo endnu nemmere.
Selv hvis der kommer en perk, der spotter dem gennem vægge, er det øv, for man er tvunget til at løbe med den (ligesom man er nødt til at have sitrep på i Ghosts).

Jeg havde ellers en forhåbning om, at exo skeletons og super jumps betød større fokus på run'n'gun
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: COD Advanced Warfare Trailer/Info

Indlægaf iiMSchulerDK » 5. maj 2014 07:25

IkkNico skrev:
Blauwy skrev:... COVERT CLOAKING ABILITIES ...

*suk* Nu får hjørnecamperne det jo endnu nemmere.
Selv hvis der kommer en perk, der spotter dem gennem vægge, er det øv, for man er tvunget til at løbe med den (ligesom man er nødt til at have sitrep på i Ghosts).

Jeg havde ellers en forhåbning om, at exo skeletons og super jumps betød større fokus på run'n'gun


Fat nu lidt mod endnu Niko. Dette var jo bare en campaign-trailer, der tyder umiddelbart på de vil gøre kampagnen til mere en bare en enkelt tur på veteran og så rør man den ikke igen, men nærmere en progress system (level up), hvor man kan upgradere i sin suit og andre fede sager. Lidt ligesom Black Ops 2 gjorde bare knap så gennemtænkt, men ideen var der :) I Black Ops 2 så vi jo også en masse cloaked soldier i campagnen, og det kom jo aldrig ind i MP-delen. Jeg er sikker på SledgeHammer er klar over hvad der hører hjemme i MP-delen og hvad der ikke gør, da de som sagt selv udtaler deres fokus på fx competetive har været utrolig højt og der ville man aldrig implementere noget der minder om at kunne blive usynlig men mere run ´n gun, som vi fleste elsker :)
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: COD Advanced Warfare Trailer/Info

Indlægaf IkkNico » 5. maj 2014 07:47

iiMSchulerDK skrev:Fat nu lidt mod endnu Niko ... I Black Ops 2 så vi jo også en masse cloaked soldier i campagnen, og det kom jo aldrig ind i MP-delen.

Tak, det hjalp faktisk lidt :)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: COD Advanced Warfare Trailer/Info

Indlægaf iiMSchulerDK » 5. maj 2014 08:49

IkkNico skrev:
iiMSchulerDK skrev:Fat nu lidt mod endnu Niko ... I Black Ops 2 så vi jo også en masse cloaked soldier i campagnen, og det kom jo aldrig ind i MP-delen.

Tak, det hjalp faktisk lidt :)


Men det kunne være fedt, hvis det traditionelle perk system blev erstattet af en form for soldier uprgrades istedet for, hvor man har nogen begræsninger. Fx hvis man vil have Marathon på i MP-delen, så får ens soldier visuelt skeleton suit til benene, huttigere reload gør man får udstyr på hænderne osv. Noget i den retning kunne være ret fedt :)
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: COD Advanced Warfare Trailer/Info

Indlægaf Blauwy » 5. maj 2014 10:29

Omen, hvad tænker du når de siger "FUNDAMENTALLY CHANGING THE WAY GAMERS PLAY CALL OF DUTY ACROSS ALL MODES." ? Jeg mener, all modes, hvad mener de her tror du? CoD har jo SP, MP og Zombies, Alien pis, Spec Ops ect. Det kunne være det de mener med all modes. Deri også MP, hvilket er lidt noget snavs :P

Som jeg også har sagt andre steder, kommer det højst sansynligt ikke til at påvirke MP, men er sgu lidt ... eeeh... når man læser hvad de skriver ovenover. Det er da lidt en trøst at de har så meget fokus på compeditive, da de helt sikkert ikke vil indføre alt muligt BS som at se igennem vægge osv. Men det kunne jo være de havde en public del med alt det random gøgl der, og en comp-del uden alt det. Lidt ligesom League Play måske.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: COD Advanced Warfare Trailer/Info

Indlægaf iiMSchulerDK » 5. maj 2014 11:28

Blauwy skrev:Omen, hvad tænker du når de siger "FUNDAMENTALLY CHANGING THE WAY GAMERS PLAY CALL OF DUTY ACROSS ALL MODES." ? Jeg mener, all modes, hvad mener de her tror du? CoD har jo SP, MP og Zombies, Alien pis, Spec Ops ect. Det kunne være det de mener med all modes. Deri også MP, hvilket er lidt noget snavs :P

Som jeg også har sagt andre steder, kommer det højst sansynligt ikke til at påvirke MP, men er sgu lidt ... eeeh... når man læser hvad de skriver ovenover. Det er da lidt en trøst at de har så meget fokus på compeditive, da de helt sikkert ikke vil indføre alt muligt BS som at se igennem vægge osv. Men det kunne jo være de havde en public del med alt det random gøgl der, og en comp-del uden alt det. Lidt ligesom League Play måske.

Der er masser muligheder ud fra hvad vi har fået oplyst, men COD traditionen fra udviklerne s side har primært været de aldrig har afsløret noget MP-relateret før midt-august. Men er sikker på de har i sinde at ændre progess systemet i MP-delen ved at fokussen ligger omkring den her suit :)
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: COD Advanced Warfare Trailer/Info

Indlægaf Blauwy » 5. maj 2014 11:54

Nej det ved jeg godt, men det var ikke det jeg spurgte om :)

Nå, nevermind.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: COD Advanced Warfare Trailer/Info

Indlægaf iiMSchulerDK » 5. maj 2014 12:03

Blauwy skrev:Nej det ved jeg godt, men det var ikke det jeg spurgte om :)

Nå, nevermind.

Pjat med dig! ;) Det kan vel være to muligheder:

1. De giver udtryk for det er alle modes, (SP, MP og deres CO-OP)
2. De giver udtryk for der flere muligheder inde for SP delen lidt ala det BO2 gjorde med deres lidt halvhjertede forsøg med at lave noget form af strikeforce missions i en form af overvågning af en mission.

Ved det ikke, men er sikker på de vil overraske os med denne COD titel :) (Og nej, jeg troede ikke på der ville komme noget nyt frem med Ghosts, da man bare kender IW for at vade rundt i det samme og ikke bringe noget nyt og spændene op).
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron