Xboxlife forum

Assassin's Creed Unity

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Assassin's Creed Unity

Indlægaf Slimjay DK » 21. mar 2014 16:53

Det kan godt være de malker serien .. men damn det ser flot ud ..

Nextgen starts here :)

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Assassin's Creed Unity

Indlægaf Lowlandet » 21. mar 2014 17:25

Hvis det er lige så godt som AC4 så må de gerne forsætte for min skyld :-) Det er muligt de malker den serie, men det er vel også med god grund, når de har så mange muligheder for at besøge verdenshistorien på så mange måder. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Assassin's Creed Unity

Indlægaf Slimjay DK » 21. mar 2014 17:29

Enig, jeg er også vild med serien, har dog ikke haft tid til at spille Black Flag endnu .. So bring it on :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Assassin's Creed Unity

Indlægaf tue69 » 21. mar 2014 17:50

Slimjay DK skrev:Enig, jeg er også vild med serien, har dog ikke haft tid til at spille Black Flag endnu .. So bring it on :)


Det er en fejl. Det er virkeligt, virkeligt godt. Jeg brugte 30 timer på SP og 15 på MP for at gå platin i det, og hvis man ser bort fra de sidste par grindingtimer i MP, så nød jeg ethvert minut i det spil.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Assassin's Creed Unity

Indlægaf Slimjay DK » 21. mar 2014 17:58

Ja, det er en fejl .. men tiden Tue, tiden forhelved :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Assassin's Creed Unity

Indlægaf tue69 » 21. mar 2014 18:06

Slimjay DK skrev:Ja, det er en fejl .. men tiden Tue, tiden forhelved :)


Det er god tid! :D

Ej det er selvfølgelig en faktor, men alligevel. Black Flag er bare fandens godt!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Assassin's Creed Unity

Indlægaf Lowlandet » 21. mar 2014 18:17

tue69 skrev:
Slimjay DK skrev:Ja, det er en fejl .. men tiden Tue, tiden forhelved :)


Det er god tid! :D

Ej det er selvfølgelig en faktor, men alligevel. Black Flag er bare fandens godt!


Jaer! Slimjay! AC4 er bare herregodt main! :!: :!: :!: :!: :D
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Assassin's Creed Unity

Indlægaf ALIE » 21. mar 2014 18:55

Ville gerne se et reboot af historien.
Glem alt fra de tidligere spil..
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Assassin's Creed Unity

Indlægaf thetof91 » 21. mar 2014 19:38

Tror det blive rigtig fedt med Fransk Revolution..

Men det der skræmmer mig lidt er at fra det rygte der kom den anden dag var at der vil komme AC Unity til Next-gen og så AC Comet til last-gen..
Så der skulle komme 2 store spil.. Jeg håber ikke det passer at det bliver 2 helt forskellige spil, fordi jeg har ikke lige plan om en Xbox One eller PS4 lige nu.. Og synes også utroligt hvis allerede gå helt over til Next-gen på en måde, i nogle lande som fx Danmark vil Xbox One jo først officelt udkomme her til september, så virker lidt voldsom..

Og så der udover at som en collector kan se på det her bliver slemt hvis der kommer 2 store spil med 2-3 forskellige editions, som normalt gør ved AC jo.. Og jeg evt har overvejet at gå over til at spille på computer i stedet for...
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Re: Assassin's Creed Unity

Indlægaf Cena » 21. mar 2014 20:14

Man skal spille Black Flag! Efter min mening det bedste i serien! Det ser så pisse godt ud på next-gen og der er MASSER af fede timer i det!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Assassin's Creed Unity

Indlægaf Slimjay DK » 22. mar 2014 00:59

Spiller lige farcry 3 færdigt :) så må det blive black flag derefter.....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Assassin's Creed Unity

Indlægaf Dirty Harry » 22. mar 2014 11:52

Gad vide om Arno bliver en lige så god karakter som Altair, Ezio og Edward, mens Connor var den mest intetsigende person i serien hidtil. Jeg ville virkelig gerne se mere plottwists som starten af AC3 med Haytam.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron