Xboxlife forum

Blockbuster skifter navn

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Blockbuster skifter navn

Indlægaf Cena » 8. jan 2014 17:01

Har lige sakset nyheden fra deres FB side:
Billede

Udover navneskiftet ser det ikke ud til der kommer andre ændringer (lige nu). Tror dog ikke Blockbuster som vi kender det i dag eksisterer bare om 1-2 år. Syntes ikke udvalget i butikkerne er ret stort. Man kan ikke bare gå ned og købe et PS4 spil i min lokale (Nykøbing F.) hvilket sender et dårligt signal efter min mening.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Blockbuster skifter navn

Indlægaf Smokenhagen » 8. jan 2014 17:13

Tror heller ikke de holder, alt kan næsten streames/hentes elektronisk.
Komme til at tænke på South Park afsnittet hvor Randy køber en Blockbuster :lol:
Delingsmotto: Eat Shit Or Die Tryin' 1LOPKESK
Smokenhagen
Niveau 4
 
Indlæg: 307
By: Downtown Jewville


Re: Blockbuster skifter navn

Indlægaf CaptainKicker » 8. jan 2014 17:19

RecycleIt var ikke nyt, men at TDC køber det? Havde jeg ikke forestillet mig.

Smokenhagen skrev:Komme til at tænke på South Park afsnittet hvor Randy køber en Blockbuster :lol:


Hahahah samme her!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Blockbuster skifter navn

Indlægaf Blauwy » 8. jan 2014 17:22

Det er da lidt øv. Men hvem fanden har fundet på det nye navn? Hold nu op, det er da ikke lige noget der klinger.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Blockbuster skifter navn

Indlægaf Lowlandet » 8. jan 2014 17:35

Cena skrev:Har lige sakset nyheden fra deres FB side:
Billede

Udover navneskiftet ser det ikke ud til der kommer andre ændringer (lige nu). Tror dog ikke Blockbuster som vi kender det i dag eksisterer bare om 1-2 år. Syntes ikke udvalget i butikkerne er ret stort. Man kan ikke bare gå ned og købe et PS4 spil i min lokale (Nykøbing F.) hvilket sender et dårligt signal efter min mening.


Men det er først her i de sidste par måneder at de har valgt at reducere mængden af spil i Nykøbing Falster. Tror bare ikke de sælger særlig meget iforhold deres film udvalg.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Blockbuster skifter navn

Indlægaf Psymatiq » 16. jan 2014 06:18

Billede
De burde flytte ned til lande der har skod net og som ikke kan gå digitalt endnu i stedet for at skifte til det skod navn.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Blockbuster skifter navn

Indlægaf TZidakutch » 16. jan 2014 11:00

Værste navne ændring jeg nogensinde har hørt en butik skifte til.. måske man bare skal vænne sig til det? men stadig..
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: Blockbuster skifter navn

Indlægaf dbbuu » 16. jan 2014 15:33

Det lyder som navnet på et grøn energi selvskab :P
[URL=https://www.playfire.com/dbbuu][IMG]http://gamercards.playfire.com/_/xbox/455056/0/default.png[/IMG][/URL][URL=https://www.playfire.com/]Xbox Gamercards[/URL]
If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more money than you.
dbbuu
Niveau 7
 
Indlæg: 2043
By: Herning


Re: Blockbuster skifter navn

Indlægaf jakob1234 » 19. jan 2014 11:01

Cena skrev:Har lige sakset nyheden fra deres FB side:
Billede

Udover navneskiftet ser det ikke ud til der kommer andre ændringer (lige nu). Tror dog ikke Blockbuster som vi kender det i dag eksisterer bare om 1-2 år. Syntes ikke udvalget i butikkerne er ret stort. Man kan ikke bare gå ned og købe et PS4 spil i min lokale (Nykøbing F.) hvilket sender et dårligt signal efter min mening.


Jeg har også tit handlet i den butik i Nykøbing - det er tydeligt, at de nu helt forsøger at fjerne brugtsalg (der er næsten ingen spil)

Jeg er begyndt at handle med gamestop i næstved - der er der altid gode brugte titler :)
jakob1234
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Re: Blockbuster skifter navn

Indlægaf Cena » 19. jan 2014 11:32

jakob1234 skrev:
Cena skrev:Har lige sakset nyheden fra deres FB side:

Udover navneskiftet ser det ikke ud til der kommer andre ændringer (lige nu). Tror dog ikke Blockbuster som vi kender det i dag eksisterer bare om 1-2 år. Syntes ikke udvalget i butikkerne er ret stort. Man kan ikke bare gå ned og købe et PS4 spil i min lokale (Nykøbing F.) hvilket sender et dårligt signal efter min mening.


Jeg har også tit handlet i den butik i Nykøbing - det er tydeligt, at de nu helt forsøger at fjerne brugtsalg (der er næsten ingen spil)

Jeg er begyndt at handle med gamestop i næstved - der er der altid gode brugte titler :)


Det er jeg også selv begyndt på nu hvor jeg arbejde i Næstved. Men der er sku langt til ordentlige brugte spil for dem der bor på Falster nu hvor Blockbuster næsten intet har mere.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Blockbuster skifter navn

Indlægaf freddie » 19. jan 2014 13:05

Cena skrev:
jakob1234 skrev:
Cena skrev:Har lige sakset nyheden fra deres FB side:

Udover navneskiftet ser det ikke ud til der kommer andre ændringer (lige nu). Tror dog ikke Blockbuster som vi kender det i dag eksisterer bare om 1-2 år. Syntes ikke udvalget i butikkerne er ret stort. Man kan ikke bare gå ned og købe et PS4 spil i min lokale (Nykøbing F.) hvilket sender et dårligt signal efter min mening.


Jeg har også tit handlet i den butik i Nykøbing - det er tydeligt, at de nu helt forsøger at fjerne brugtsalg (der er næsten ingen spil)

Jeg er begyndt at handle med gamestop i næstved - der er der altid gode brugte titler :)


Det er jeg også selv begyndt på nu hvor jeg arbejde i Næstved. Men der er sku langt til ordentlige brugte spil for dem der bor på Falster nu hvor Blockbuster næsten intet har mere.

Welcome to the power of the internet.
Er det et tab med de priser? I min lokale blockbuster er ALT fuldstændig i skoven, 2 min på pricerunner, og du har et spil fra nyt, billigere end deres brugte. Gamestop er trods alt reelt brugbart, fordi de har så stort et udvalg, at man kan være heldig. Fandt gears of war 2 til 18 kr, og Oblivion og Fallout 3 til en 50'er - hvilket jo nok egentligt er okay.
freddie
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Vejle


Re: Blockbuster skifter navn

Indlægaf Cena » 19. jan 2014 13:40

freddie skrev:Welcome to the power of the internet.
Er det et tab med de priser? I min lokale blockbuster er ALT fuldstændig i skoven, 2 min på pricerunner, og du har et spil fra nyt, billigere end deres brugte. Gamestop er trods alt reelt brugbart, fordi de har så stort et udvalg, at man kan være heldig. Fandt gears of war 2 til 18 kr, og Oblivion og Fallout 3 til en 50'er - hvilket jo nok egentligt er okay.


Jeg syntes nu Blockbusters brugtpriser har været OK. Jeg har oftest solgt mine brugte spil til dem, da de ofte har givet bedre priser end GameStop, og så har jeg brugt de penge på enten nye eller brugte spil.

Syntes tit GS tager 549,- for nye titler, hvor jeg ofte kun har givet 499,- i Blockbuster. Ved godt ikke er superpriser kontra internetpriser, men i Blockbuster/Gamestop kan jeg lige smutte ned en lørdag formiddag og give dem en røvfuld spil og få 1-2 med hjem uden at skulle have penge op af lommen.

Men i år kommer jeg til at bestille mere fra udlandet pga priserne tror jeg. Jeg har planer om at beholde mange af mine PS4 spil, fremfor på Xbox 360 hvor jeg konstant solgte/byttede alle spil bortset fra Fifa og COD.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Blockbuster skifter navn

Indlægaf freddie » 19. jan 2014 16:07

Cena skrev:
freddie skrev:Welcome to the power of the internet.
Er det et tab med de priser? I min lokale blockbuster er ALT fuldstændig i skoven, 2 min på pricerunner, og du har et spil fra nyt, billigere end deres brugte. Gamestop er trods alt reelt brugbart, fordi de har så stort et udvalg, at man kan være heldig. Fandt gears of war 2 til 18 kr, og Oblivion og Fallout 3 til en 50'er - hvilket jo nok egentligt er okay.


Jeg syntes nu Blockbusters brugtpriser har været OK. Jeg har oftest solgt mine brugte spil til dem, da de ofte har givet bedre priser end GameStop, og så har jeg brugt de penge på enten nye eller brugte spil.

Syntes tit GS tager 549,- for nye titler, hvor jeg ofte kun har givet 499,- i Blockbuster. Ved godt ikke er superpriser kontra internetpriser, men i Blockbuster/Gamestop kan jeg lige smutte ned en lørdag formiddag og give dem en røvfuld spil og få 1-2 med hjem uden at skulle have penge op af lommen.

Men i år kommer jeg til at bestille mere fra udlandet pga priserne tror jeg. Jeg har planer om at beholde mange af mine PS4 spil, fremfor på Xbox 360 hvor jeg konstant solgte/byttede alle spil bortset fra Fifa og COD.

Det er også min opfattelse, at de giver mere i BB - og så taler det også til deres fordel, at de faktisk har en liste over hvad de giver, på deres hjemmeside.

Men okay, kan godt se idéen når man indleverer spil. Personligt syntes jeg det er super fedt, at man kan komme af med sine gamle spil, hvilket er helt nyt, når man som jeg kommer fra pc gaming. Dog syntes jeg også bare det er lækkert at have en solid samling spil stående på hyllen, så man kan tage en halv time af det, og en halv time af det - altid at have noget at skifte imellem. Enkelte spil vil jeg dog nok komme til at aflevere, men kun spil som er gennemspillet, og som ikke har nogen replay-value (Som Sleeping Dogs, men det er måske bare mig?).

Men mht. at købe fra udlandet, så hopper jeg helt klart også med på den vogn, for jeg fandt først ud af for nyligt, at der ikke var told internt i EU. Det er godt nok nogle andre priser, men så kommer leveringstiden og fragten jo så
freddie
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Vejle



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron