Xboxlife forum

Kingdom Hearts 3 til Xbox One!!!!

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Kingdom Hearts 3 til Xbox One!!!!

Indlægaf Bavi » 11. jun 2013 21:09

JUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!

Det er da den fedeste nyhed ever!!!!
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Kingdom Hearts 3 til Xbox One!!!!

Indlægaf GreyDex » 11. jun 2013 21:34

Det kommer ihvertfald med i overvejningen, når der skal købes ny konsol!
GreyDex
Niveau 0
 
Indlæg: 23
By: Ullerslev


Re: Kingdom Hearts 3 til Xbox One!!!!

Indlægaf Slimjay DK » 11. jun 2013 21:36

Så både Kingdom Hearts 3 og Final Fantasy .. troede sku begge var PS4 only :) Ikke at de spil siger mig det store, selvom Final Fantasy ikke helt ligende final fantasy som jeg kender det :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Kingdom Hearts 3 til Xbox One!!!!

Indlægaf CaptainKicker » 11. jun 2013 21:45

Altså, hellere ikke et spil jeg ville købe en konsol for, men jeg er meget spændt på det. Har set min bror spille PS2 spillene, og de så meget spændende ud. Så helt klart noget der kunne være sjovt og prøve.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Kingdom Hearts 3 til Xbox One!!!!

Indlægaf iiMSchulerDK » 11. jun 2013 21:58

Det her er grund nok til at jeg køber Xbox One nu, selvom det dårlige omtale der i øjeblikket er om den konsol. KH1 og KH2, var efter min mening nogen af de bedste titler, da PS2 var ude! :)
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Kingdom Hearts 3 til Xbox One!!!!

Indlægaf Bavi » 11. jun 2013 22:04

iiMSchulerDK skrev:Det her er grund nok til at jeg køber Xbox One nu, selvom det dårlige omtale der i øjeblikket er om den konsol. KH1 og KH2, var efter min mening nogen af de bedste titler, da PS2 var ude! :)


Fuck yeah! :)

Jeg gik så sent som i dag og tænkte på at jeg skulle vride armen om på min lillebror, når spillet engang udkom, så jeg kunne spille det på hans PS4.

Den her nyhed, havde jeg på ingen måde set komme!

Der bliver færre og færre exclusive og forskellen på de to konsoller, er efterhånden ret udvisket, når det kommer til spil.

Begynder at tænke MS har nosser på størrelse med kokosnødder. De tør i det mindste at spice mit TV op med min spiloplevelse, så jeg ikke bare kan smide min BluRay i havet, men min stofa/yousee boks kan ryge samme vej.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron