Xboxlife forum

Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf Ink129 » 9. feb 2013 01:40

thetof91 skrev:
Ink129 skrev:Egypten ville være rigtig awesome, men så bliver det næppe som en del af The Assassin Order mere- i hvert fald ikke hvis det bliver oldtidens Egypten, da kulten/organisationen blev etableret omkring det første korstog. Osiris kunne dog godt være det næste AC, så hvem ved, hvordan de tackler det?

Ellers tror jeg mere på Japan, da der har været nogle hentydninger til en japansk "afdeling" før i spillene.


I Assassin Creed 2 hvor vi samler de sejl fra de 6 forskellige tombs, der den ene en egypts assassin Amunet. Som skulle være hende som dræbte Cleopatra.. Så selve Assassin ordre blev ikke først oprettet der ved første korstog..

The bloodline of the original Assassins was formed centuries ago, after various members of the First Civilization conceived children with members of the human race. These children had the visual appearance of humans, but were gifted with several extra senses from the ones who came before, such as Eagle Sense.


Ud fra det startede Assassin Creed Order helt tilbage da first civilization gik under.. :)


You be right, you be right! Jeg fik mixet den rigtige Assassin-kults historie sammen med denne. Så passer pengene jo alligevel :)
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf Mogwai » 26. feb 2013 19:16

http://www.examiner.com/article/first-s ... g-surfaces

Så er der lidt nyt på Assassin's Creed IV rygtebørsen. Det kunne tyde på, at spillet kommer til at have undertitlen "Black Flag", inkludere pirater og handle om Kenway's slægten.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf Miaauw » 26. feb 2013 19:19

Hmm, kan ikke lige gennemskue det "in-game" screenshot.. Men jeg håber inderligt ikke at det bliver et Pirat spil!
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf Mogwai » 26. feb 2013 19:22

Miaauw skrev:Hmm, kan ikke lige gennemskue det "in-game" screenshot.. Men jeg håber inderligt ikke at det bliver et Pirat spil!

Det kunne det tyde på, da de naval mission har været så sindsygt populære. Vi finder ud af det i morgen når Ubisoft løfter sløret ;)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf TerrificFalcon » 26. feb 2013 19:25

Jo, det er netop pointen. Muligvis fordi at 3'eren er blevet hyldet for skibsmissionerne.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf Miaauw » 26. feb 2013 19:39

Jeg syntes de var flotte, men nød mere at rende rundt på jorden. Hvis det bliver et piratspil håber jeg ikke skibsmissionerne fylder for meget, selvom det ville være naturligt.
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf Mogwai » 26. feb 2013 19:43

Jeg har heller ikke set det sjove ved skibsmissionerne endnu. Jeg gennemførte de kun de obligatoriske ift. historien. Men måske bliver det sjovere når man får opgraderet skuden?
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf TerrificFalcon » 26. feb 2013 19:56

Jeg har ikke selv spillet spillet endnu (nogle der ved hvor jeg får det billigt, når vi nu er inde på det?), men jeg kan forestille mig, at skibsmissioner netop bliver en central del af spillet, muligvis endda med mulighed for at sejle sit skib hvorhen man vil, når nu det er rygtet, at spillet foregår på flere forskellige øer i Caribien.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf tue69 » 28. feb 2013 12:50

Så er Black Flag bekræftet - spændende.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf Slimjay DK » 28. feb 2013 13:36

malke og malke .. så længe man er godt underholdt, så er det vel ret ligegyldigt hvor mange der kommer ..... Og må gå udfra det kommer til nextgen, så der bliver fuld skrald på grafikken :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf thetof91 » 28. feb 2013 13:46

Ubisoft på facebook

We will be announcing all the details of Assassin’s Creed IV Black Flag on Monday March 4 at 6pm CET. Stay tuned for more.

Og med billede
Billede

Der udover er der også den plakat som der blev leaket, hvor på bagside er et kort

Billede
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf ALIE » 28. feb 2013 15:09

Japan havde været bedre. men pirater lyder ok.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf ALIE » 3. mar 2013 12:53

Tråd omdøbt.

Assassins Creed IV: Black Flag

Første indlæg rettet til.



min interesse er væk :wink:
Senest rettet af ALIE 3. mar 2013 22:55, rettet i alt 1 gang.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf Giluc » 3. mar 2013 21:00

Assassins Creed IV: Black/White
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065



ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron