Xboxlife forum

Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf Miaauw » 6. sep 2013 21:25

Jep, man er vidst bare en eller anden gut.. du er "dig", og alt det gameplay der er uden for animus fungerer i 1st person.. kig "gamersbeverage" op på youtube, han er den der har mega mange informationer omkring ac4 :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf Miaauw » 8. sep 2013 21:35

Så er der lidt "officiel" gameplay fra PC udgaven.

http://www.dsogaming.com/news/batman-arkham-origins-pc-features-further-explained-demonstrated/

Bare scroll lidt ned, start streamen og gå til 43:00. Så starter de PC udgaven af den Naval Demo der normalt blev vist på Xbox/Playstation. Det her ligner meget mere de meget tidlige trailere hvor jeg personligt syntes det så meget flottere ud end de nyere trailere.. Og kan ikke lade vær' med at krumme mine tær hver gang ham fra Nvidia bare laver de plugs :oops: Men nu kan jeg godt genkende de sindsyge Lightning effekter der blev vidst i trailere såsom Horizon traileren, og det første gameplay reveal.
-Men 780 SLI? Håber ikke at det kommer til at kræve så meget for at se sådan ud :lol: Og 4k Textures for PC gaming! \:D/
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf Slimjay DK » 9. sep 2013 14:59

Miaauw skrev:Så er der lidt "officiel" gameplay fra PC udgaven.

http://www.dsogaming.com/news/batman-arkham-origins-pc-features-further-explained-demonstrated/

Bare scroll lidt ned, start streamen og gå til 43:00. Så starter de PC udgaven af den Naval Demo der normalt blev vist på Xbox/Playstation. Det her ligner meget mere de meget tidlige trailere hvor jeg personligt syntes det så meget flottere ud end de nyere trailere.. Og kan ikke lade vær' med at krumme mine tær hver gang ham fra Nvidia bare laver de plugs :oops: Men nu kan jeg godt genkende de sindsyge Lightning effekter der blev vidst i trailere såsom Horizon traileren, og det første gameplay reveal.
-Men 780 SLI? Håber ikke at det kommer til at kræve så meget for at se sådan ud :lol: Og 4k Textures for PC gaming! \:D/


Hvis det kræver GTX 780, så er vi også ude i noget Hardware der koster mere end Xbox One og PS4 :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf Miaauw » 9. sep 2013 15:05

Slimjay DK skrev:
Miaauw skrev:Så er der lidt "officiel" gameplay fra PC udgaven.

http://www.dsogaming.com/news/batman-arkham-origins-pc-features-further-explained-demonstrated/

Bare scroll lidt ned, start streamen og gå til 43:00. Så starter de PC udgaven af den Naval Demo der normalt blev vist på Xbox/Playstation. Det her ligner meget mere de meget tidlige trailere hvor jeg personligt syntes det så meget flottere ud end de nyere trailere.. Og kan ikke lade vær' med at krumme mine tær hver gang ham fra Nvidia bare laver de plugs :oops: Men nu kan jeg godt genkende de sindsyge Lightning effekter der blev vidst i trailere såsom Horizon traileren, og det første gameplay reveal.
-Men 780 SLI? Håber ikke at det kommer til at kræve så meget for at se sådan ud :lol: Og 4k Textures for PC gaming! \:D/


Hvis det kræver GTX 780, så er vi også ude i noget Hardware der koster mere end Xbox One og PS4 :lol:

Haha ja, men hvis man kigger på prisforskellen mellem pc og konsol spil, kommer det til at tjene sig selv hjem efter et stykke tid :lol:
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf Slimjay DK » 9. sep 2013 15:33

Ja, hvis du altid handler nyt og gamestop er din fortrukne spilpusher .. :)

Men hvis du har din PC koblet til et stort TV med surround og hele møllen, kombineret med en controller og resten af din PC selvfølgelig kan følge med, så er det jo samme fornøjelse som en konsol, og så er det jo fint :) Der er jo ikke noget mere sexet end et PC Tower i stuen der æder 800Watt og bliver sløvere og sløvere med tiden :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf Miaauw » 9. sep 2013 15:48

Slimjay DK skrev:Ja, hvis du altid handler nyt og gamestop er din fortrukne spilpusher .. :)

Men hvis du har din PC koblet til et stort TV med surround og hele møllen, kombineret med en controller og resten af din PC selvfølgelig kan følge med, så er det jo samme fornøjelse som en konsol, og så er det jo fint :) Der er jo ikke noget mere sexet end et PC Tower i stuen der æder 800Watt og bliver sløvere og sløvere med tiden :lol:

Personligt har min pc givet mig en gaming oplevelse min Xbox 360 aldrig har kunnet givet mig. 1080p (Og helt op til 4k) er noget der allerede findes. Det behøver jeg ikke at vente på "Next-gen" til at give mig :) Og jeg aner ikke hvor mange mønter jeg har sparet ved diverse salg på Greenmangaming og Steam efterhånden, nogle titler jeg skulle have givet 200-300 kroner for på Xbox (eller mere).

Og jeg sætter ikke min pc op til noget TV, det er meget mere behageligt for mig at sidde oprejst ved et skrivebord og spille, end at sidde og halvsove 2-2½ meter væk fra TV'et, det har jeg jo min dejlige Xbox til (Og den nye når jeg får købt den engang :) ).

Men du kan jo allerede bygge en "bedre" pc end PS4/Xbox One for samme pris (eller under, hvis du ikke har noget imod at kigge mod brugt). Du har måske ret i at det bliver "sløvere" efterhånden, men det jo fordi at pc-udgaverne altid får flere bells and whistles, ergo bliver alderen på dit hardware hurtigere følt, mens Xbox og PS4 nok forholder sig "sådan cirka det samme". Tror ikke vi ser det samme store spring i spilteknologi denne gang som vi gjorde fra starten af Xbox 360'en, til her i slutningen (Tænk Crackdown til det nye GTA V). Men det her er nok en samtale der hører til en anden tråd engang :mrgreen:
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf Slimjay DK » 9. sep 2013 15:56

Pc vil altid være bedre, konsol er bare nemmere ;) men ja, det høre en anden tråd til.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron