Xboxlife forum

Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf McFarmer » 8. feb 2013 14:54

thetof91 skrev:Giga spoiler


Tak.... Christ mand...
McFarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 490


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf Thorpedo29 » 8. feb 2013 15:17

Er der ikke en moderator der kan slette/ændre hans indlæg? Det er ikke for smart...
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf DJan.dk » 8. feb 2013 15:36

McFarmer skrev:
thetof91 skrev:Giga spoiler


Tak.... Christ mand...


Ja skide godt! Tak makker... Specielt nu hvor jeg netop er gået i gang med AC3.
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf CvKM » 8. feb 2013 15:42

Nu behøver jeg vidst ikke at købe AC3 alligevel. Så er de penge sparet. Men alligevel flot gjort, nøddekage.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf thetof91 » 8. feb 2013 17:43

Tag da at slappe af.
Det her er et topic om det næste spil, så der må i da kunne gå ud fra at man også diskuter ud fra spillet før der er sket for at komme til grundlag for hvad der sker i det næste spil.
Hvis i ikke en gang er færdig med spillet kan i jo lade være med at gå ind om at læse om det næste spil :)

Nu er spillet ca 4 måneder gammel. Hvor lang tid vil i lige have at hver gang man snakker om et spil skal man lige skrive spoiler hvis man snakker om det?
Må man heller ikke snakke om at Princess Peach ikke er i det første slot i Mario uden at skrive spoiler, det kan jo også være der er nogle der ikke har spillet det endnu? :)

Jeg kom blot med argumenter for at vi for en helt ny person, og at hvorfor det ikke behøver at gå frem i tiden i forhold assassin creed 3 tidsperiode..[SPOILER]Og man viste også før spillet udkom at det ville blive det sidste med Desmond, og så skal jeg jo ikke meget til at gætte at han vil dø i det :[/SPOILER]
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf Prozel » 8. feb 2013 18:10

Overvej dog i det mindste at advare folk om spoiler, kæmpehat.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf Ink129 » 8. feb 2013 18:19

thetof91 skrev:Tag da at slappe af.
Det her er et topic om det næste spil, så der må i da kunne gå ud fra at man også diskuter ud fra spillet før der er sket for at komme til grundlag for hvad der sker i det næste spil.
Hvis i ikke en gang er færdig med spillet kan i jo lade være med at gå ind om at læse om det næste spil :)

Nu er spillet ca 4 måneder gammel. Hvor lang tid vil i lige have at hver gang man snakker om et spil skal man lige skrive spoiler hvis man snakker om det?
Må man heller ikke snakke om at Princess Peach ikke er i det første slot i Mario uden at skrive spoiler, det kan jo også være der er nogle der ikke har spillet det endnu? :)

Jeg kom blot med argumenter for at vi for en helt ny person, og at hvorfor det ikke behøver at gå frem i tiden i forhold assassin creed 3 tidsperiode.. Og man viste også før spillet udkom at det ville blive det sidste med Desmond, og så skal jeg jo ikke meget til at gætte at han vil dø i det :)


Det er nu stadig god kutyme med en spoiler-advarsel. Og nu hvor så mange alligevel har brokket sig over din spoiler, hvorfor ikke så lige ændre i dit gamle indlæg? Det tager ikke engang to minutter...
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf Thorpedo29 » 8. feb 2013 19:34

Det var da en dejlig arrogant holdning. Hvad med at vise lidt hensyn, få rettet dine indlæg og husker at skrive spoiler alert til en anden gang.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf CaptainKicker » 8. feb 2013 19:42

Jeg har rettet hans indlæg med spoilers. 4 måneder eller ej, det er almindelig god gamer skik at man sætter spoiler tags. Har selv lige fået AC3 ind af døren, og det er lidt små irriterende, at det nu også er spoilet.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf Kossefar » 8. feb 2013 21:12

Der er sku da ingen der sviner nogen til, men man informerer ham blot om almindelig gamerforum skik, hvor man lige advarer om spoilers.. Det er da intet nyt i?
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf Morten Skou » 9. feb 2013 00:38

Jeg har fjernet et par off-topic indlæg og ryddet lidt op i tråden.

Tilbage til emnet ;-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf Jomuhs » 9. feb 2013 00:52

Jeg drømmer f*cking meget om at sejle på nilen og udforske pyramider!
Kom så med Egypten det ville være det vildeste :)
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf Morten Skou » 9. feb 2013 00:54

Jomuhs skrev:Jeg drømmer f*cking meget om at sejle på nilen og udforske pyramider!
Kom så med Egypten det ville være det vildeste :)


Det tror jeg du har ret i, som jeg ser det er der ret mange muligheder hvis historien flytter til Egypten!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf Ink129 » 9. feb 2013 01:10

Egypten ville være rigtig awesome, men så bliver det næppe som en del af The Assassin Order mere- i hvert fald ikke hvis det bliver oldtidens Egypten, da kulten/organisationen blev etableret omkring det første korstog. Osiris kunne dog godt være det næste AC, så hvem ved, hvordan de tackler det?

Ellers tror jeg mere på Japan, da der har været nogle hentydninger til en japansk "afdeling" før i spillene.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Assassin's Creed IV annonceret

Indlægaf thetof91 » 9. feb 2013 01:30

Ink129 skrev:Egypten ville være rigtig awesome, men så bliver det næppe som en del af The Assassin Order mere- i hvert fald ikke hvis det bliver oldtidens Egypten, da kulten/organisationen blev etableret omkring det første korstog. Osiris kunne dog godt være det næste AC, så hvem ved, hvordan de tackler det?

Ellers tror jeg mere på Japan, da der har været nogle hentydninger til en japansk "afdeling" før i spillene.


I Assassin Creed 2 hvor vi samler de sejl fra de 6 forskellige tombs, der den ene en egypts assassin Amunet. Som skulle være hende som dræbte Cleopatra.. Så selve Assassin ordre blev ikke først oprettet der ved første korstog..

The bloodline of the original Assassins was formed centuries ago, after various members of the First Civilization conceived children with members of the human race. These children had the visual appearance of humans, but were gifted with several extra senses from the ones who came before, such as Eagle Sense.


Ud fra det startede Assassin Creed Order helt tilbage da first civilization gik under.. :)
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron