Xboxlife forum

Bungie's Destiny

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf pede B » 29. sep 2014 23:38

Og det får man kun én gang om dagen? ved at klare daily mission? men vidste det ikke, så tak..

og ja, det er en rimelig lang tur. jeg har åbnet for alle opgraderinger på mine forskellige armor, men mangler omkring 30 shards, og 20 energy for mine våben :D så lang vej igen
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Rechain » 30. sep 2014 00:25



/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Garde92 » 30. sep 2014 14:33

Nogen der kunne være friske på at klare Weekly heroic så jeg kan få min exotic weapon bounty kan nemlig ikke quue op med random eller er det mig der gør noget forkert ?
Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Zagni » 30. sep 2014 14:38

Garde92 skrev:Nogen der kunne være friske på at klare Weekly heroic så jeg kan få min exotic weapon bounty kan nemlig ikke quue op med random eller er det mig der gør noget forkert ?

Der er ikke matchmaking på weekly, så der skal man selv samle et fireteam. Alt efter hvilken du går efter, så kan man dog godt klare dem 2 mand. Men jeg er frisk på at løbe dem igennem :)
Zagni
Niveau 0
 
Indlæg: 40
By: Fredericia


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Garde92 » 30. sep 2014 14:42

Fedt nok adder dig lige :D
Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf krig » 30. sep 2014 16:53

jeg er også klar på dem... måske engang iaften :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf mrultiva » 30. sep 2014 17:29

Jeg er på det meste af aftenen til Weekly heroic - lvl 22 hunter
mrultiva
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Dyssegaard


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Spankey103 » 1. okt 2014 22:23



Pretty much :D
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Shock » 1. okt 2014 23:06

Spankey103 skrev:[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9yXs0R370LU[youtube]

Pretty much :D


Spot on.. Genialt lavet :D
Shock
Niveau 4
 
Indlæg: 430


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf pede B » 2. okt 2014 11:23

I kan også tilføje mig til weekly strikes :) jeg er klar på det hele. level 27 warlock.

Btw har fundet en god (og tidskrævende) måde at få shards på. Vanguards mark. Når du er i level 2 og kan købe legendary armor, så køber du og dismantler.. tjente lige 6 shards på 2 armor :) så jeg kunne få opgraderet min exotic armor :D
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf krig » 2. okt 2014 14:20

pede B skrev:I kan også tilføje mig til weekly strikes :) jeg er klar på det hele. level 27 warlock.

Btw har fundet en god (og tidskrævende) måde at få shards på. Vanguards mark. Når du er i level 2 og kan købe legendary armor, så køber du og dismantler.. tjente lige 6 shards på 2 armor :) så jeg kunne få opgraderet min exotic armor :D



det samme gør jeg, godt tip..

en anden mulighed (dog langsommere) er at tjekke http://destinypublicevents.com/ ud og gå på en public event rute
får man 3 stjerner får man en shard, og det er ret nemt at få 3 stjerner :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Danny Beyer » 2. okt 2014 14:32

krig skrev:
pede B skrev:I kan også tilføje mig til weekly strikes :) jeg er klar på det hele. level 27 warlock.

Btw har fundet en god (og tidskrævende) måde at få shards på. Vanguards mark. Når du er i level 2 og kan købe legendary armor, så køber du og dismantler.. tjente lige 6 shards på 2 armor :) så jeg kunne få opgraderet min exotic armor :D



det samme gør jeg, godt tip..

en anden mulighed (dog langsommere) er at tjekke http://destinypublicevents.com/ ud og gå på en public event rute
får man 3 stjerner får man en shard, og det er ret nemt at få 3 stjerner :D


Er du sikker på det? Jeg får ikke altid shards, men får altid 3 stjerner.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf IkkNico » 2. okt 2014 14:58

Titan Defender i Control er alt for vild :shock:

Ward of Dawn m Armor of Light + Disintegrate m Unbreakable, og så kan man holde eller erobre ethvert flag helt alene. Hvis modstanderne bare står og venter udenfor, skal man bare begynde at danse, så sprinter de næsten altid ind i boblen til dig, hvor Armor of Light betyder at man kan uddele højtbelagt stort set uden at tage skade
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf krig » 2. okt 2014 16:06

Danny Beyer skrev:
krig skrev:
pede B skrev:I kan også tilføje mig til weekly strikes :) jeg er klar på det hele. level 27 warlock.

Btw har fundet en god (og tidskrævende) måde at få shards på. Vanguards mark. Når du er i level 2 og kan købe legendary armor, så køber du og dismantler.. tjente lige 6 shards på 2 armor :) så jeg kunne få opgraderet min exotic armor :D



det samme gør jeg, godt tip..

en anden mulighed (dog langsommere) er at tjekke http://destinypublicevents.com/ ud og gå på en public event rute
får man 3 stjerner får man en shard, og det er ret nemt at få 3 stjerner :D


Er du sikker på det? Jeg får ikke altid shards, men får altid 3 stjerner.



siden update igår har jeg lavet 4 public events og fået 4 shards... måske får man ikke hver gang??!!
de public events jeg gik efter var Devil Walkers, de gav shards :) måske spiller tiden en faktor, jeg får dem nakket hurtigt :twisted:
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Lodberg » 2. okt 2014 16:47

Et lille tip til Queens missioner (som måske er nævnt før). Bak ud hver gang du ikke får Earth, og vælg missionen igen indtil du får Earth da den er klart nemmest. Brugte 10min på at få lilla hjelm og body armor ☺
Man får samme hjelm og body armor på de andre missioner, men de kan tage timer....
Lodberg
Niveau 2
 
Indlæg: 197


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron