Xboxlife forum

Bungie's Destiny

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf krig » 2. okt 2014 16:58

Lodberg skrev:Et lille tip til Queens missioner (som måske er nævnt før). Bak ud hver gang du ikke får Earth, og vælg missionen igen indtil du får Earth da den er klart nemmest. Brugte 10min på at få lilla hjelm og body armor ☺
Man får samme hjelm og body armor på de andre missioner, men de kan tage timer....



har læst et sted at en af Queens wrath missionerne kan give en Sniper Rifle?? nogen der har været så heldig?
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Lodberg » 2. okt 2014 17:51

Jeg kender en der var i fireteam med en der fik en.... ☺
Lodberg
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf krig » 2. okt 2014 18:00

så skal Queens wrath missioner lige farmes inden d. 6 okt. :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf pede B » 2. okt 2014 18:45

Til det med public events.. Jeg læste at du højst kan få en shard om dagen?
Har dog fået mange andre ting som coins og mote of light for det..

Men ja det er nok de to måder at få det på så vidt jeg ved :)
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Supremechristo » 3. okt 2014 13:06

Krig: Jeg er klar på at farme QW-missioner - har 10 stk. der venter. :)

Add mig hvis det er: SupremeChristo på xbox one
Supremechristo
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Hillerød


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf krig » 3. okt 2014 19:25

Supremechristo skrev:Krig: Jeg er klar på at farme QW-missioner - har 10 stk. der venter. :)

Add mig hvis det er: SupremeChristo på xbox one



kan vi nok godt finde ud af, ville dog hellere have klaret weekly nightfall, den er satme svær at solo
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf pede B » 4. okt 2014 14:12

krig skrev:
pede B skrev:I kan også tilføje mig til weekly strikes :) jeg er klar på det hele. level 27 warlock.

Btw har fundet en god (og tidskrævende) måde at få shards på. Vanguards mark. Når du er i level 2 og kan købe legendary armor, så køber du og dismantler.. tjente lige 6 shards på 2 armor :) så jeg kunne få opgraderet min exotic armor :D



det samme gør jeg, godt tip..

en anden mulighed (dog langsommere) er at tjekke http://destinypublicevents.com/ ud og gå på en public event rute
får man 3 stjerner får man en shard, og det er ret nemt at få 3 stjerner :D


Genialt. Kendte ikke siden, og har først lige brugt den nu.. Det virker jo upåklageligt indtil videre (2 i træk) .. Kun med et enkelt minuts forsinkelse. Fik dog kun shard anden gang, men hva' fan' :)
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Kayden1984 » 4. okt 2014 16:06

Nogen som er klar på Nightfall/Weekly Strike på Xbox One? Er lvl 29 Hunter - GT EightBitDior
Kayden1984
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Odense C


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf krig » 4. okt 2014 16:58

Kayden1984 skrev:Nogen som er klar på Nightfall/Weekly Strike på Xbox One? Er lvl 29 Hunter - GT EightBitDior


jeg klarede den solo i går.. ret nemt hvis du gemmer dig bag kasserne i hjørnet, der er ingen der rammer dig..

men jeg er ret sikker på iaften engang omkring 22 tiden hvis det er :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Kayden1984 » 4. okt 2014 17:51

krig skrev:
Kayden1984 skrev:Nogen som er klar på Nightfall/Weekly Strike på Xbox One? Er lvl 29 Hunter - GT EightBitDior


jeg klarede den solo i går.. ret nemt hvis du gemmer dig bag kasserne i hjørnet, der er ingen der rammer dig..

men jeg er ret sikker på iaften engang omkring 22 tiden hvis det er :D


Jeg prøver lige at se om det kan lykkes solo, eller smider jeg en invite senere. :D
Kayden1984
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Odense C


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 5. okt 2014 01:05

Tog lige Raid med en random gruppe. Gik fint, ingen store wipes, tog en time og Atheon røg ned på første forsøg, kun 4 gange gennem portalerne. Fik 2 exotics og endda også et styks Raid amor, i form af Gloves - et skridt tættere på level 30! =).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf krig » 5. okt 2014 07:15

TerrificFalcon skrev:Tog lige Raid med en random gruppe. Gik fint, ingen store wipes, tog en time og Atheon røg ned på første forsøg, kun 4 gange gennem portalerne. Fik 2 exotics og endda også et styks Raid amor, i form af Gloves - et skridt tættere på level 30! =).



Lyder ret smerte frit! Har forsøgt raid en del gange, men Atheon er satme en led satan..
smid gerne en invinte næste gang :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf dchapper » 5. okt 2014 10:13

TerrificFalcon skrev:Tog lige Raid med en random gruppe. Gik fint, ingen store wipes, tog en time og Atheon røg ned på første forsøg, kun 4 gange gennem portalerne. Fik 2 exotics og endda også et styks Raid amor, i form af Gloves - et skridt tættere på level 30! =).


Har nu kørt Raid igennem to gange sammen med nogle venner. Begge gange bugger spillet, så vi ingen activity reward får. Nøj det er frustrerende!
dchapper
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 5. okt 2014 10:30

@Krig: Jeg overvejede faktisk at sende en invite, men før jeg nåede at skrive og spørge om du var frisk, så var der en af de andre, som fandt spiller nummer 6.
Atheon er faktisk en af de rigtig nemme dele af raidet, synes jeg. Nu var vi også 5 spillere der havde gjort det før + en fyr der var god til at lytte, hvilket gør det en del nemmere. Det største problem er faktisk bare at få nakket nok Suplicants. Jeg troede at Nima, Lankey og jeg var gode til at tage portalerne og oraklerne, men en af fyrene jeg havde med inde i dag spillede Warlock (tror jeg da, det er) og kunne konsistent bruge sin Super til at nakke alle 3 fjender i ørken-området eller begge Goblins og næsten Minotaur (som jeg kunne tage på et Relic-smash) i skoven. Det var helt vildt - gjorde det så simpelt at tage portalerne, og så handlede det bare om at skyde en masse på Atheon.

@Dchapper: Det der med at spillet bugger når man klarer Raid sker for alle. Svjv. er de rewards du får for at nakke Atheon dog dine activity rewards, så du går ikke glip af noget (normalt kan du også godt bruge "Return to Orbit" funktionen før Rewards-skærmen og stadigvæk få dine belønninger).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Raider » 5. okt 2014 13:16

Vi mangler 2 danske spillere til at spille Vault of Glass nu. Hvis nogen er friske, så add mig på gamertag: djraider
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron