Xboxlife forum

Bungie's Destiny

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf JohnH » 9. sep 2014 19:32

Morten Skou skrev:Jeg synes umiddelbart at den fulde udgave er pænere end betaen, eller er det bare mig?


Jep, synes også den er noget pænere, flere detaljer m.m.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf hackNICE1112@ » 9. sep 2014 19:45

JohnH skrev:
Morten Skou skrev:Jeg synes umiddelbart at den fulde udgave er pænere end betaen, eller er det bare mig?


Jep, synes også den er noget pænere, flere detaljer m.m.


Ja det er blivet en dele pæneren :-) men det ville så være dejligt hvis jeg kan spille det :? Bliver helt tiden smidt af til at stat med var der ikke nåde kan kun spil i 5 minutter så bliver jeg smidt ud
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf JohnH » 9. sep 2014 19:59

hackNICE1112@ skrev:
JohnH skrev:
Morten Skou skrev:Jeg synes umiddelbart at den fulde udgave er pænere end betaen, eller er det bare mig?


Jep, synes også den er noget pænere, flere detaljer m.m.


Ja det er blivet en dele pæneren :-) men det ville så være dejligt hvis jeg kan spille det :? Bliver helt tiden smidt af til at stat med var der ikke nåde kan kun spil i 5 minutter så bliver jeg smidt ud


Har du købt det digitalt? Er det blevet helt færdig med at downloade?
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf hackNICE1112@ » 9. sep 2014 20:01

Jeg har købet det fysisk og jeg ventet med at spil til det stå det var klar til at spille
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf DKhANSI » 9. sep 2014 21:15

Mit umiddelbare indtryk af spillet er at singleplayer/coop kald det hvad du vil er meget flot lavet. Spillet er rigtig sjovt og noget flottere end forventet. Det er nok et af de flotteste spil jeg hidtil har set. Musikken ligeledes er overdådig, den er direkte fremragende.

Men nu til det der virkelig er det der skal holde folk beskæftigede i det lange løb online multiplayer. Altså det hvor 2 hold skyder på hinanden. Jeg synes det virker noget hult. De elementer som Supers og styringen som i singleplayer virker godt fungerer ikke optimalt i multiplayer delen. Det hele virker lidt tilfældigt. Plus der kun er fire gamemodes hvoraf 3 af dem er variationer af deathmatch er noget skuffende. Det kan godt være det er mig der er blevet gammel og sur men jeg synes ikke det er en særlig fangende mp del.

Er også en my skuffet over at ens våben ikke skader det de gør i singleplayeren. Naturligvis skal der være en balance og synes egentlig systemet er meget godt tænkt. Men hvad er så meningen med at grinde missioner hvis ens gear bare er overflødigt?

Der kan kun være en ting tilbage at sige: 30 billeder i sekundet.....
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf IkkNico » 9. sep 2014 21:19

På trods af lidt server fnidder til sidst, hvor tykke Bruun blev væltet af spillet, så har første aften med Destiny været en ubetinget succes.

Vi nåede at lege kongens efterfølger, skyde de onde en hel masse og få bestilt en fransk Fist of Havoc fra Colbjørnsensgade. Hvor er det dog fedt med et 3-way coop spil, der er SÅ sjovt :D
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Wizup » 9. sep 2014 23:19

Jeg har lige købt spillet i dag og regner med jeg får tid til at spille det i morgen. Glæder mig utrolig meget til det. Men hvis nogle tænker på at spille noget coop senere, skal i da være velkommen til at adde mig.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Dark x Crow » 10. sep 2014 07:38

Fik skaffet mig en Ghost Edition i GS (Dog til PS4)

Billeder
http://imgur.com/gallery/KaHvL
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf citysleeps » 10. sep 2014 12:04

Morten Skou skrev:Jeg synes umiddelbart at den fulde udgave er pænere end betaen, eller er det bare mig?


Betaen var 900p, den fulde udgave er 1080p - og forskellen ser ganske fornuftigt ud.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf IkkNico » 10. sep 2014 21:35

Øv, rendte ind i denne her fejl her til aften. Det samme gjorde Bruun :(

Billede

det eneste Bungie har at sige er ...

ERROR CODE: GROUNDHOG

Bungie is actively tracking this general networking error. Your disconnect was reported the moment it occurred. If you continue to receive this error, please consider following the suggestions at http://bungie.net/networking
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Morten Skou » 10. sep 2014 21:36

IkkNico skrev:Øv, rendte ind i denne her fejl her til aften. Det samme gjorde Bruun :(

Billede

det eneste Bungie har at sige er ...

ERROR CODE: GROUNDHOG

Bungie is actively tracking this general networking error. Your disconnect was reported the moment it occurred. If you continue to receive this error, please consider following the suggestions at http://bungie.net/networking


Det er ALTID dig der finder fejlene :mrgreen: Hvordan kører spillet i multiplayer?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf JohnH » 10. sep 2014 21:38

IkkNico skrev:Øv, rendte ind i denne her fejl her til aften. Det samme gjorde Bruun :(



Samme her, kunne dog logge ind i fireteamet igen lige bagefter, første gang jeg er blevet smidt af i Destiny, i forhold til alle de andre onlinespil jeg har spillet kører det her ellers superstabilt.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf IkkNico » 10. sep 2014 22:18

Morten Skou skrev:Det er ALTID dig der finder fejlene :mrgreen: Hvordan kører spillet i multiplayer?

Naturtalent min dreng :wink:

Har kun spillet PvE, og det har kørt fantastisk for både mig og Helse, mens Bruun har kæmpet lidt med nogle disconnects, men vi har nået at have det sjovt alligevel.
Gemmer PvP til senere.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Akandreasen » 11. sep 2014 00:18

I gør klogt i at holde jer til PvE imo. Det er klart sjovest. Efter 10 timer spillet har jeg lagt de 8 i PvE. PvP føles enormt tungt at danse med. Der er ikke nogen filter settings, udover lige gamemode. Og så synes jeg at der genrelt er for mange loadtider.
PvE er tilgengæld rigtig lækkert i forhold til loadtider :) Der kommer en lind strøm af nasty aliens man kan tage livet af :D
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Carsten O » 11. sep 2014 06:35

Morten Skou skrev:
IkkNico skrev:Øv, rendte ind i denne her fejl her til aften. Det samme gjorde Bruun :(

Billede

det eneste Bungie har at sige er ...

ERROR CODE: GROUNDHOG

Bungie is actively tracking this general networking error. Your disconnect was reported the moment it occurred. If you continue to receive this error, please consider following the suggestions at http://bungie.net/networking


Det er ALTID dig der finder fejlene :mrgreen: Hvordan kører spillet i multiplayer?


Jeg rendte ind i samme fejl, netop som jeg havde besejret en boss, og mit fremskridt er pludselig ikke blevet registreret. Så nu kan jeg bare starte helt forfra.

Helt overordnet er jeg godt nok ikke særlig imponeret af det her spil indtil videre. Områderne er kedelige, har ingen stemning, historien er en tynd kop.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron